AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Jeg møtte en herlig fyr et par uker før jul og kjemien var upåklagelig. Vi har møttes en haug av ganger etter dette, jeg hjemme hos han og han hos meg. Han var her sist i går. Vi har begge barn og barnefri denne helgen - men han har altså ikke spurt om å treffes denne helgen. Og det gjør meg så usikker. Nå var det jeg som sist tok initiativ og spurte om han ville komme en tur i går og føler det blir masete å spørre igjen om vi skal møtes i løpet av helgen 🙈 han er seks år eldre, altså 35, og jeg vil ikke han skal se på meg som en needy jente som mååå se han hver dag. Og når kan ei jente spørre om hvor veien med dette går? Er det for tidlig at jeg spør om dette? Siden vi bare har møttes i tre uker.. Anonymkode: 1245c...a85
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Alt for tidlig. Anonymkode: ee92e...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg møtte en herlig fyr et par uker før jul og kjemien var upåklagelig. Vi har møttes en haug av ganger etter dette, jeg hjemme hos han og han hos meg. Han var her sist i går. Vi har begge barn og barnefri denne helgen - men han har altså ikke spurt om å treffes denne helgen. Og det gjør meg så usikker. Nå var det jeg som sist tok initiativ og spurte om han ville komme en tur i går og føler det blir masete å spørre igjen om vi skal møtes i løpet av helgen 🙈 han er seks år eldre, altså 35, og jeg vil ikke han skal se på meg som en needy jente som mååå se han hver dag. Og når kan ei jente spørre om hvor veien med dette går? Er det for tidlig at jeg spør om dette? Siden vi bare har møttes i tre uker.. Anonymkode: 1245c...a85 Er i en lignende situasjon, men har datet han lengere men treuffet hverandre kun 1-2 ganger i uken. Kjenner at jeg utrolig lei datingfasen Anonymkode: 2b85e...ba2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Jeg synes du skal spørre hvis du vil treffe han. Kan han ikke så sier han i fra om at han ikke kan, også avtaler dere møte til uka i stedet. Anonymkode: 0cdb0...912 1
-Missi- Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 Enig om det med å rett å slett spørre, men spør om lørdag eller søndag, han vil sikkert slappe av etter lang jobbuke i dag Er viktig med den der balansen, jeg personlig trenger og en del alenetid, men litt push er bra Syns og 3 uker er for tidlig til å spørre hvor man er, nyt flørtinga og datingen en stund til først, plutselig er det han som tar initiativet. Selv er jeg så treig så er allti mannen som spør men da har det kanskje gått et par mnd
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg møtte en herlig fyr et par uker før jul og kjemien var upåklagelig. Vi har møttes en haug av ganger etter dette, jeg hjemme hos han og han hos meg. Han var her sist i går. Vi har begge barn og barnefri denne helgen - men han har altså ikke spurt om å treffes denne helgen. Og det gjør meg så usikker. Nå var det jeg som sist tok initiativ og spurte om han ville komme en tur i går og føler det blir masete å spørre igjen om vi skal møtes i løpet av helgen 🙈 han er seks år eldre, altså 35, og jeg vil ikke han skal se på meg som en needy jente som mååå se han hver dag. Og når kan ei jente spørre om hvor veien med dette går? Er det for tidlig at jeg spør om dette? Siden vi bare har møttes i tre uker.. Anonymkode: 1245c...a85 Kan dere ikke bare flørte litt på meldinger da? Så holder dere spenningen uten at du føler deg needy. Ikke spør om å treffes men bare meld om noe ufarlig Så er du litt mystisk og utilgjengelig også. Anonymkode: f8046...fc0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Ja, altså. Nå spurte jeg han, eller hintet litt til at jeg var ledig i kveld. For vi bor ikke langt unna hverandre. Og da skrev han "Skulle gjerne invitert deg, men formen er så dårlig" 😓 så spørs hvordan det blir i helga da. Men jeg maser aldri på meldinger altså, og vi flørter en del - det gjør vi 😊 Anonymkode: 1245c...a85
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #8 Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er i en lignende situasjon, men har datet han lengere men treuffet hverandre kun 1-2 ganger i uken. Kjenner at jeg utrolig lei datingfasen Anonymkode: 2b85e...ba2 Det er helt forferdelig 😅 og jeg liker han så utrolig godt og det er jeg ikke vant til. Anonymkode: 1245c...a85
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 Han var jo nettopp hos deg, så det er greit å være litt fra hverandre også og få tid til å savne hverandre. Ikke minst tid til å være litt alene , og også få litt tid med venner og. Jeg syns du kan spørre innen en 2-3 ukers tid, eller nå hvis dere har hatt mye sex. Anonymkode: 6ce68...c19
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #10 Skrevet 5. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han var jo nettopp hos deg, så det er greit å være litt fra hverandre også og få tid til å savne hverandre. Ikke minst tid til å være litt alene , og også få litt tid med venner og. Jeg syns du kan spørre innen en 2-3 ukers tid, eller nå hvis dere har hatt mye sex. Anonymkode: 6ce68...c19 Ja, jeg slapp heldigvis å spørre. Han spurte meg om vi skulle finne på noe i morgen eller på søndag. Vi har hatt ganske mye sex ja, men bare fordi vi bestemte oss for å være eksklusive. Får vel kanskje vente litt med å spørre hvor det her går hen. Anonymkode: 1245c...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå