AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Får de ta med seg besøk av motsatt kjønn hjem etter fest/byen feks? Når du aldri har møtt eller hørt om personen før? Eller er det bare greit med presenterte kjærester? Anonymkode: 0bdb9...46b
Sphynx Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Snart voksne tennåringer som er ute på fest, bør få gjøre hva di vil. Men å ha med seg ONS hjem til mamma og pappa er litt kleint da. 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Siden barna kan bruke en egen inngang, og vi ikke møter vedkommende, så bryr vi oss ikke. Men det hadde vært uaktuelt dersom vi hadde delt bad med de!!! Anonymkode: 9de7c...8f0
Gjest making.a.mess Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 De vet hva vi syntes om å ligge rundt. Tror ikke det hadde blitt tema pga det. Vi hadde altså ikke likt det. En presentert kjæreste er noe annet. Kjæresten til tenåringen er ofte her enten det er dag eller natt.
Carrot Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 Hvis de syns det er greit å dra med ons hjem hit så versågod regelen er den samme for alle, når middagen serveres spiser alle som er hjemme sammen, så da får de enten "sparke ut" ONS`en før det eller by de på middag..
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 Når de er over seksuell lavalder, får de lov, men vi har sagt ifra hva vi synes om at man har mange partnere og farne ved ubeskyttet sex. Anonymkode: 79e4a...e10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Jeg syns ikke dette ville vært greit. En ting er en kjæreste eller venner vi kjenner, men ikke ONS. Jeg foretrekker å ikke møte fremmede om morgenen når jeg står opp. Anonymkode: 068be...b06 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå