Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært sjenert og redd for å være masete. Er også opplært gjennom hele barndommen at man skal gjøre seg kostbar, ikke ta kontakt uten grunn osv osv.... 
Men nå er det en stund siden jeg var barn, og har møtt såpass forskjellige mennesker at jeg skjønner at min oppdragelse er litt eksluderende. 
Men jeg møtte en fyr jeg ble veldig intressert/fikk følelser for et sted jeg var høsten 2016. Etter dette har vi ikke sett hverandre fysisk, men tekstes så vidt. Han tar alltid kontakt. Jeg har bare gjort det en gang ved å kommentere at noe han hadde var fint, som han hadde tatt bilde av. 

Han kan spørre hvordan jeg har det nå, osv, men samtalen utvikler seg aldri noe mer. Derfor ser jeg ikke vits i å ta kontakt ut av det blå med ham. Men nå ser det ut til at han har fått seg ny jobb. Er det rart å skrive noe da? Spørre om han har fått ny jobb?

Jeg kan nevne at jeg også analyserer hva han mener med ditt og datt. Jeg klarer ikke å ta spøk, sarkasme, alvor osv over net :( er så redd for å fremstå teit, naiv og dum og. Hilsen snart 27 år gammel kvinne.

Anonymkode: 52af5...673

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier alltid: slutt det er spillgreiene. Er du interessert så sier du det. Ønsker du kontakt, så viser du det. Det er helt umulig å forholde seg til noen som man må gjette seg til hva mener. Var jeg interessert i deg hadde jeg nok gitt opp for lenge siden, så lite interesse som du har vist tilbake. Vil du ha fyren må du gå og ta ham! 😉

Anonymkode: c5dab...251

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jammen vi kan ikke bli sammen. Vil ikke nevne for mye nå. Men vise at jeg vil holde kontakten. Men jeg føler det bare er smårart å skrive selv, selvom han gjør det til meg av og til :(( 

AnonymBruker
Skrevet

Han har svart de gangene jeg har tatt kontakt. Men jeg analyserer alt jeg får av svar og er redd for ikke å få svar i det hele tatt.. Hilsen pyse? 

AnonymBruker
Skrevet

Du har du jo ingenting å tape. Jeg tenker at du kan jo bare prøve å sende litt flere meldinger. Det virker jo som at han har litt interesse for deg. Siden det alltid er han som kontakter deg. Du kan jo bare prøve. Jeg vet ikke hvor langt unna dere bor fra hverandre, men om han bor langt unna så tenker jeg at du kan bare kjøre på. Om han slutter å snakke til deg så blir det jo ikke rart mellom dere hvis dere uasnett aldri møtes

Anonymkode: 0f022...761

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jammen vi kan ikke bli sammen. Vil ikke nevne for mye nå. Men vise at jeg vil holde kontakten. Men jeg føler det bare er smårart å skrive selv, selvom han gjør det til meg av og til :(( 

Hvorfor kan dere ikke bli sammen da? Er han i et forhold, så hadde jeg trukket meg tilbake for ikke å ødelgge for andre. Min egen lykke skal ikke bygges på andres sorg.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Belima skrev:

Hvorfor kan dere ikke bli sammen da? Er han i et forhold, så hadde jeg trukket meg tilbake for ikke å ødelgge for andre. Min egen lykke skal ikke bygges på andres sorg.

Det har ingenting med det å gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...