AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #141 Skrevet 10. mars 2018 55 minutter siden, funginger skrev: Litt moro med disse som "spekulerte" i hvem som vant. I fjor var det vel heller ikke slik at de løp og den første som tok pokalen fikk den. Som jeg antok var det et klipp de hadde filmet for å vise "kampen om pokalen". Det er uansett vanlig å få pokalen etter at man har vunnet. Ja, jeg blir nesten litt flau av denne spekuleringen. Finalen i MM har aldri endt med at deltakerne løper til pokalen, dette er bare en illustrasjon. Anonymkode: 654dd...389
Aurora** Skrevet 10. mars 2018 #142 Skrevet 10. mars 2018 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg blir nesten litt flau av denne spekuleringen. Finalen i MM har aldri endt med at deltakerne løper til pokalen, dette er bare en illustrasjon. Anonymkode: 654dd...389 Har man ikke sett MM før, så er det ikke lett å vite hva som er vanlig da. Ingenting å bli flau over Endret 10. mars 2018 av Aurora** 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #143 Skrevet 10. mars 2018 Den aller siste øvelsen der burde jo selvfølgelig være helt perfekt for en håndballspiller.... Og på Sosiale medier det har dukket opp hypoteser om "avtalt spill" ettersom han turneren tydeligvis hadde null problemer med å treffe den greia rett etter at håndballspilleren hadde klart det. Anonymkode: c73bc...697
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #144 Skrevet 10. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den aller siste øvelsen der burde jo selvfølgelig være helt perfekt for en håndballspiller.... Og på Sosiale medier det har dukket opp hypoteser om "avtalt spill" ettersom han turneren tydeligvis hadde null problemer med å treffe den greia rett etter at håndballspilleren hadde klart det. Anonymkode: c73bc...697 Har tenkt det samme. Synes det er litt rart at han bomma så mye, men traff rett etter hun traff. Kan så klart være tilfeldig men. Anonymkode: fdfef...08c
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #145 Skrevet 10. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt det samme. Synes det er litt rart at han bomma så mye, men traff rett etter hun traff. Kan så klart være tilfeldig men. Anonymkode: fdfef...08c Han sa det selv i et intervju at han skulle ønske han hadde kyla på med kraft de første kastene, typ håndballkast. Noe han gjorde i sinne da hun vant. Og DA traff han. Da han siktet så kom steinene for kort hver gang og gikk i bue. Man må kasta hardt for at ballen skal både gjennom den åpningen og treffe krukken like bak.. Anonymkode: 30cc8...a7a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #146 Skrevet 10. mars 2018 Greit at Espen røk ut siden han måtte ha hjelp av de andre deltakerne med klossene. Hadde jo blitt helt feil hvis det var han som traff til slutt og Gro like etterpå. Anonymkode: 4f163...a4c 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #147 Skrevet 10. mars 2018 Men han turneren var helt rå på den greia hvor han skulle begynne helt sist da! Han måtte vel begynne seksti sekunder etter, men likevel kom han i mål først med så god margin... Anonymkode: c73bc...697
Christy89 Skrevet 10. mars 2018 #148 Skrevet 10. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Greit at Espen røk ut siden han måtte ha hjelp av de andre deltakerne med klossene. Hadde jo blitt helt feil hvis det var han som traff til slutt og Gro like etterpå. Anonymkode: 4f163...a4c Jeg reagerte litt på at de andre fikk lov til å hjelpe han. Gro var best i den øvelsen synes jeg, men Espen var uten tvil best i den første øvelsen. Jeg tror også de la litt opp til at Gro skulle vinne, mtp det aller siste hinderet. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #149 Skrevet 12. mars 2018 Jeg trodde faktisk at det kom til å dukke opp langt fleire kommentarer i denne tråden iløpet av finale-episoden (eller i tiden rett etterpå) men folk var kanskje så opptatte med å følge med på TV-skjermen, at de aldri hadde tid til å sitte her på Kvinneguiden? Anonymkode: c73bc...697
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #150 Skrevet 12. mars 2018 På 10.3.2018 den 14.35, Christy89 skrev: Jeg reagerte litt på at de andre fikk lov til å hjelpe han. Gro var best i den øvelsen synes jeg, men Espen var uten tvil best i den første øvelsen. Jeg tror også de la litt opp til at Gro skulle vinne, mtp det aller siste hinderet. Men er det ikke alltid samme finaleøvelser da? De måtte i hvertfall ta samme kastet på slutten i fjor husker jeg. Så det var ikke lagt opp til at Gro skulle vinne. Anonymkode: 6aeb9...b1a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #151 Skrevet 12. mars 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det ikke alltid samme finaleøvelser da? De måtte i hvertfall ta samme kastet på slutten i fjor husker jeg. Så det var ikke lagt opp til at Gro skulle vinne. Anonymkode: 6aeb9...b1a I fjor måtte de kaste en fakkel oppi en sånn greie (kommer ikke på hva det heter) og det blir noe annet enn å skulle kaste en stein på noe. Så siden de skulle treffe med steinen, så blir det lett for en håndballspiller Anonymkode: fdfef...08c 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #152 Skrevet 12. mars 2018 Finalekampen var jo tilpasset begge. Nest siste hinder var tilpasset Jansen som er 1.50, mens Hannerseng er 2m. Jeg vet ikke eksakt høyde, kun gjetning fra min side. Det var derfor Jansen brukte kort tid på å grave seg gjennom hullet. Anonymkode: b24b7...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #153 Skrevet 12. mars 2018 Å kaste ett eller annet var jo designet for en håndballspiller da. Hvis hun hadde bommet veldig mye på den, så ville det vært ganske merkelig. At han turneren kaster som en liten jente, og knapt klarer å treffe sanden, er vel ikke en så "big deal" da... Anonymkode: c73bc...697
LeilaS Skrevet 12. mars 2018 #154 Skrevet 12. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Finalekampen var jo tilpasset begge. Nest siste hinder var tilpasset Jansen som er 1.50, mens Hannerseng er 2m. Jeg vet ikke eksakt høyde, kun gjetning fra min side. Det var derfor Jansen brukte kort tid på å grave seg gjennom hullet. Anonymkode: b24b7...ff9 Er Espen 1.50 høy? Han er lav, men neppe 1.50 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #155 Skrevet 12. mars 2018 27 minutter siden, LeilaS skrev: Er Espen 1.50 høy? Han er lav, men neppe 1.50 Derfor jeg skrev at jeg IKKE vet eksakt høyde, men gjetning fra min side. Hammerseng er vel ikke 2m heller Anonymkode: b24b7...ff9
LeilaS Skrevet 12. mars 2018 #156 Skrevet 12. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Derfor jeg skrev at jeg IKKE vet eksakt høyde, men gjetning fra min side. Hammerseng er vel ikke 2m heller Anonymkode: b24b7...ff9 Gro må jo være minst 180. Hun var jo til med høyere enn han programlederen
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #157 Skrevet 12. mars 2018 Gro er 180 cm og Espen er ca 165 cm... Anonymkode: 3cb21...e7d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #158 Skrevet 15. mars 2018 I tidligere sesonger var det en konkurranse hvor deltakerne skulle gjennomføre en del løping, og litt forskjellige fysisk krevende øvelser. Når de var ferdige med de øvelsene, så måtte de sette seg (eller legge seg) ned og vente til de hadde fått ned pulsen sin. De måtte sannsynligvis gå med puls-klokke (eller noe lignende utstyr) for å måle hva slags puls de hadde. Og så kunne de ikke fortsette mot målstreken, før de faktisk hadde fått ned pulsen til ett visst nivå. Men hadde NRK fjernet akkurat den øvelsen nå? Jeg fulgte ikke med på alle episodene fra denne sesongen, men kan ikke huske at den øvelsen der var med denne gangen... Anonymkode: c73bc...697
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #159 Skrevet 24. april 2018 Flott at Espen Jansen tydeligvis er så ihuga feminist, slik at det endelig kommer en kvinnelig vinner! Anonymkode: d180d...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå