Jordbærogfløte Skrevet 16. februar 2018 #81 Skrevet 16. februar 2018 Åhhh, Andreas.. Synd at du røk ut! Digga deg.. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #82 Skrevet 16. februar 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det var kjempesynd Andreas røk ut! Han har vært en veldig sterk konkurrent, og ville vært en verdig vinner. Jeg håpet at Isabel skulle ryke, rett og slett fordi hun har vært i bunden så mange ganger nå, og gjort det dårlig. Jeg ville også likt å se en kvinne vinne, men ikke kun grunnet at hun er en kvinne. Det virker som de tre gjenværende kvinnene har gjort det de kan for å nde ut menn, for å holde seg selv i konkurransen (noe de selv har sagt). Helt greit det, for all del, men synd det går utover verdige vinnere som Andreas. Men selvfølgelig, alt kan ikkvære rettferdig. Heier nå på Gro💪🏻 Anonymkode: 0783f...90b Forsåvidt enig med deg. Jeg liker andreas, men nå syns jeg at det virkelig er på tide med jenteseier. Isabell er en råtass på nattestene, så jeg håpet egentlig at hun havnet i bunnen. For hun henter frem styrken sin der. Anonymkode: b24b7...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #83 Skrevet 17. februar 2018 Kvinnfolkene har tydeligvis rottet seg sammen, for å bli kvitt alle mannfolkene... Anonymkode: c73bc...697 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #84 Skrevet 17. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinnfolkene har tydeligvis rottet seg sammen, for å bli kvitt alle mannfolkene... Anonymkode: c73bc...697 Når mannfolkene velger ut en av jentene til nattesten, kalles det taktikk. Men når kvinnfolkene gjør det, så har de rotta seg sammen🤦♀️ Anonymkode: b24b7...ff9 13
Snuppah00 Skrevet 17. februar 2018 #85 Skrevet 17. februar 2018 Veldig dumt at han røyk ut. Hadde håpet på Isabel ville ryke siden hun gjorde det dårligst 3
funginger Skrevet 17. februar 2018 #86 Skrevet 17. februar 2018 Synd Andreas rykket ut, men jeg heier på en av damene. Helene burde uten tvil vært vinneren i fjor og det var uflaks at hun ikke vant. Denne sesongen synes jeg ikke at noen av kvinnene fortjener det såpass som henne, men det gjenstår å se hvem som vinner. Er fortsatt litt irritert over at Helene røk ut på en såpass teit øvelse. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #87 Skrevet 17. februar 2018 Jeg hadde synes det var kult om det endelig ble en kvinne som vant - men jeg kan ikke noe for det, i år heier jeg mest på Espen! Jeg synes han virker så utrolig kul og sympatisk, og ikke minst en utrolig imponerende idrettsutøver med en solid karriere (i en sport vi ofte ikke har noe særlig fokus på her i Norge). Gjør det jevnt bra i alle øvelsene også. Digger ham. Ellers - i alle slike konkurranser er det taktikk inne i bildet. Det er tross alt en konkurranse, og man forsøker å "kvitte seg med" sterke konkurrenter. Hvorfor er det galt? Som en annen sa lenger opp - når menn kvitter seg med farlige konkurrenter er taktikk, mens når kvinnene gjør det samme har de "rottet seg sammen". Anonymkode: 1033c...43a 4
Snuppah00 Skrevet 17. februar 2018 #88 Skrevet 17. februar 2018 34 minutter siden, funginger skrev: Synd Andreas rykket ut, men jeg heier på en av damene. Helene burde uten tvil vært vinneren i fjor og det var uflaks at hun ikke vant. Denne sesongen synes jeg ikke at noen av kvinnene fortjener det såpass som henne, men det gjenstår å se hvem som vinner. Er fortsatt litt irritert over at Helene røk ut på en såpass teit øvelse. Hvordan røyk hun ut? Måtte de ikke hive fakler og den som traff vant? Husker hun ledet under hele konkurransen, men hadde problemer med å treffe på slutten
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #89 Skrevet 17. februar 2018 On 1/6/2018 at 7:30 PM, AnonymBruker said: Kurt Asle Arvesen (sykkel) Gro Hammerseng-Edin. (håndball) Steffen Iversen (fotball) Dette var faktisk de eneste deltakerne som jeg kjenner til. Anonymkode: c73bc...697 Hva så. Det er Mesternes Mester, ikke Kjendisenes Mester. Bare fint å bli kjent med mer ukjente flinke idrettsutøvere, vel. Anonymkode: baaf9...92b 5
Byjenta! Skrevet 17. februar 2018 #90 Skrevet 17. februar 2018 fulgte med jeg frem til fettern min gikk ut =)
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #91 Skrevet 17. februar 2018 Jeg for min del heier på Espen, har alltid likt han, og han er jo RÅ. Hadde sett for meg han og Andreas i finalen, med Gro som en god nr 3, så det var veldig overraskende(og kanskje litt urettferdig) at han røyk ut nå. Isabel har jo alltid vært i bunnen, hun har bare karret seg videre i nattestene. De skulle ha endret reglene slik at de to nederste automatisk hadde havnet i nattest. Anonymkode: 2a38e...ae2 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #92 Skrevet 17. februar 2018 At Andreas gikk ut til fordel for Isabel er BULLSHIT! Anonymkode: 000f1...bee 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #93 Skrevet 17. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: At Andreas gikk ut til fordel for Isabel er BULLSHIT! Anonymkode: 000f1...bee Hvorfor det? Hun var helt klart raskere enn han på nattesten. Anonymkode: b24b7...ff9 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #94 Skrevet 17. februar 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Hun var helt klart raskere enn han på nattesten. Anonymkode: b24b7...ff9 Fordi hun har vært i nattest flere ganger, og han har vært sterkere enn henne i hele konkurransen. Det er skikkelig feigt å velge ham til nattest og ikke nest sist på lista bare fordi hun er bestevenninna. Anonymkode: 000f1...bee 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #95 Skrevet 17. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun har vært i nattest flere ganger, og han har vært sterkere enn henne i hele konkurransen. Det er skikkelig feigt å velge ham til nattest og ikke nest sist på lista bare fordi hun er bestevenninna. Anonymkode: 000f1...bee Nattesten er konkurranse det også. Hun står fritt frem til å velge konkurrent som hun vil i henhold til reglene. Nattesten gir mulighet til å få bort de sterkeste konkurrentene. Isabell var modig som valgte Andreas, men heldigvis var hun best. Anonymkode: b24b7...ff9 1
funginger Skrevet 18. februar 2018 #96 Skrevet 18. februar 2018 10 timer siden, Snuppah00 skrev: Hvordan røyk hun ut? Måtte de ikke hive fakler og den som traff vant? Husker hun ledet under hele konkurransen, men hadde problemer med å treffe på slutten "Ikke vant", da. 2. plassen er den første taperen.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #97 Skrevet 19. februar 2018 På 17.2.2018 den 20.47, AnonymBruker skrev: Fordi hun har vært i nattest flere ganger, og han har vært sterkere enn henne i hele konkurransen. Det er skikkelig feigt å velge ham til nattest og ikke nest sist på lista bare fordi hun er bestevenninna. Anonymkode: 000f1...bee Det var både Isabels og Andreas' andre nattest, så ikke ta den. Han fikk også lov til å velge øvelse, og valgte den øvelsen de begge hadde vunnet i tidligere. Anonymkode: 654dd...389 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #98 Skrevet 19. februar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var både Isabels og Andreas' andre nattest, så ikke ta den. Han fikk også lov til å velge øvelse, og valgte den øvelsen de begge hadde vunnet i tidligere. Anonymkode: 654dd...389 Isabel kom i nattest fordi hun var sist på lista, Andreas har blitt valgt begge gangene, så ikke ta den. Anonymkode: 000f1...bee 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #99 Skrevet 20. februar 2018 Kanskje Mesternes Mester burde gjøre som deltakerne må gjøre i Farmen? I Farmen skal førstekjempen alltid velge ein andre-kjempe fra samme kjønn. Så en kvinnelig førstekjempe kan bare velge noen andre kvinner som sin andre kjempe. Og en mannlig førstekjempe kan bare velge andre menn til andre kjempe... Anonymkode: c73bc...697
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #100 Skrevet 20. februar 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje Mesternes Mester burde gjøre som deltakerne må gjøre i Farmen? I Farmen skal førstekjempen alltid velge ein andre-kjempe fra samme kjønn. Så en kvinnelig førstekjempe kan bare velge noen andre kvinner som sin andre kjempe. Og en mannlig førstekjempe kan bare velge andre menn til andre kjempe... Anonymkode: c73bc...697 Ja, la oss endre reglene når det går ut over gutta... Anonymkode: adf9d...290 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå