Gå til innhold

Mesterens Mester 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 timer siden, Søtefløte skrev:

Klarer faktisk ikke tro at "alle de andre" var  på fylla på kveldene. Da hadde de vel ikke klart de harde fysiske utfordringene? 

Noe som vet hvem  som forulempet Bjørg Eva? 

Jeg leste at de hadde fridager og drakk hvis de hadde fri neste dag

Skrevet

Jeg tror nok ikke det gjaldt alle. De som er veldig opptatt av kropp, er også veldig opptatt av hva de får i seg. Se nå bare på han Espen Jansen. 

Jeg fikk inntrykk av at de ville ha ut han Falken. Her i huset var han mannens store helt i barndommen, men han var også forelska i Bjørg Eva Jensen som barn. Så mannen var bare glad i at Falken røk ut. 

Anonymkode: b24b7...ff9

Skrevet
17 timer siden, Søtefløte skrev:

Klarer faktisk ikke tro at "alle de andre" var  på fylla på kveldene. Da hadde de vel ikke klart de harde fysiske utfordringene? 

Noe som vet hvem  som forulempet Bjørg Eva? 

Jeg kan helt ærlige ikke se for meg at noen der inne har drukket så mye at de ville prøvd seg på henne. Tror vi kaller det ønsketenkning jeg... 

Anonymkode: 51859...e4f

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan helt ærlige ikke se for meg at noen der inne har drukket så mye at de ville prøvd seg på henne. Tror vi kaller det ønsketenkning jeg... 

Hvordan kan du si det? 

Bjørg-Eva er en vakker dame til å være 50. Hun holder seg godt. 

• Liker 4
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden skulle ikke noen av mennene ha prøvd seg på henne? Flott dame :)

• Liker 3
Skrevet

Å prøve seg er en ting. Klarer ikke se noe galt i det. Trakassering derimot!!! 

Skrevet

Jeg sier ikke at hun ikke har grunn til å føle seg trakassert, men nå er Bjørg-Eva relativt kjent for å lage drama rundt bagateller. Hun har flere ganger løpt til media for å lage oppmerksomhet rundt sin person som idrettsutøver og som privatperson. Dette er ikke første gang hun har anklaget en mann for å ha seksuelt trakassert henne, og den gang var det en utenlandsk assisterende trener som prøvde å sjekke henne opp etter et par drinker, og hun meldte ham til politiet og andre instanser. 
Jeg er i underholdningsbransjen, og støtter alle kampanjer som setter lys på det som foregår i kulissene, men vi kan ikke misbruke de til å skape oppmerksomhet rundt oss selv, eller begynne å kategorisere mislykket flørting som seksuell trakassering.

Bjørg-Eva er en voksen dame, og kunne lett valgt å trekke seg ut av denne "flasketuten"-leken. I stedet velger hun å bli sittende, og da føler jeg ikke at man kan skylde sitt eget ubehag på andre personer.
Jeg tenker som så, at i disse #metoo-dager, så er det noe som ikke stemmer, når ingen av mediene våre plukker opp saken. 

Anonymkode: ae940...aae

• Liker 8
Skrevet

Det er vel egentlig ganske forståelig at de eldste deltakerne som regel forsvinner først.

Noen av dem hadde vel allerede nådd høydepunktet i sin karriere, før enkelte av de andre deltakerne i det hele tatt var født... 

Anonymkode: c73bc...697

Skrevet

Hva er greia med at Bjørg Eva har anmeldt en av de mannlige deltakerene for seksuell trakassering?

• Liker 1
Skrevet
På 28.1.2018 den 9.39, smalls skrev:

Jeg leste at de hadde fridager og drakk hvis de hadde fri neste dag

De tok seg nok et ekstra glass vin, eller tre, når de ikke hadde konkurranse dagen etter, men jeg tviler sterkt på at det ble noen store fyllekuler der inne i huset.

Hun reagerte jo på at de drakk vin til maten også, så jeg tror ikke toleransen hennes for alkohol er særlig stor.
Som skrevet over, tror jeg personlig at "god stemning + lykkepromille" har blitt tolket som fyll.

Og i tillegg klaget hun sterkt på at de andre deltakerne ikke ville trene sammen med henne, og ble fornærmet over at de andre (slik jeg tolket det hun sa) ertet henne godmodig for at hun postet bilder av seg selv i badetøy. 
Og når hun i tillegg til det igjen klager på spørsmålene hun fikk i en lek, virker hun kanskje en smule selvhøytidelig?

Anonymkode: 66d99...c65

• Liker 3
Skrevet

Godt han Rolf gikk ut, likte ikke personligheten hans.

Og ja, er nok mye i kulissene som vi ikke får med oss...trist 😐

Anonymkode: fd231...5ab

• Liker 2
Skrevet
På Sunday, January 28, 2018 den 21.16, Sol79 skrev:

Hva er greia med at Bjørg Eva har anmeldt en av de mannlige deltakerene for seksuell trakassering?

Hvor har du hørt at hun skal ha anmeldt noen? :ac:

Skrevet

Har veldig sansen for Gro Hammerseng Edin. Fin personlighet og er både sterk og allsidig. :duskedame:

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Skrevet

Takk NRK! Endelig tok dere oppsummeringen til deltakeren som dro ut til slutt!

Anonymkode: c7cfa...b38

• Liker 6
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk NRK! Endelig tok dere oppsummeringen til deltakeren som dro ut til slutt!

Anonymkode: c7cfa...b38

Yessss!!

Hvorfor har dem aldri gjort dette i tidligere sesonger også? :ac:

Skrevet

Deilig at Andreas er ute. Større sjans for at en jente vinner denne gangen😊

• Liker 1
Skrevet

Tenker at Andreas ville ha vært en verdig vinner - han lå i toppen i omtrent alle konkurranser, så jeg synes det var synd han røyk ut.

Samtidig er det vanskelig å kåre en rettferdig vinner når dte er 2 kjønn med. Men synes vel Isabel har gjort det ganske dårlig i ange øvelser så hadde vært mest rettferdig hvis hun røyk ut.  Solveig og Gro er veldig sterke og verdige vinnere - også Espen , han er jo utrolig veltrent og allsidig - og ikke minst utrolig sympatisk.

• Liker 7
Skrevet

Håper virkelig en jente vinner i år altså! :)

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deilig at Andreas er ute. Større sjans for at en jente vinner denne gangen😊

Synes det var kjempesynd Andreas røk ut! Han har vært en veldig sterk konkurrent, og ville vært en verdig vinner. Jeg håpet at Isabel skulle ryke, rett og slett fordi hun har vært i bunden så mange ganger nå, og gjort det dårlig.

Jeg ville også likt å se en kvinne vinne, men ikke kun grunnet at hun er en kvinne. Det virker som de tre gjenværende kvinnene har gjort det de kan for å nde ut menn, for å holde seg selv i konkurransen (noe de selv har sagt). Helt greit det, for all del, men synd det går utover verdige vinnere som Andreas.

Men selvfølgelig, alt kan ikkvære rettferdig. Heier nå på Gro💪🏻

Anonymkode: 0783f...90b

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...