AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #41 Skrevet 19. januar 2018 32 minutter siden, Nevian skrev: Dumt at de går i det samme sporet som før hvor deltager-portrettene ofte bare avslører hvem som går ut. Ja, skikkelig kjedelig 🙄 Anonymkode: 9ce6b...754 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #42 Skrevet 19. januar 2018 https://resett.no/2018/01/19/bjorg-eva-jensen-jeg-ble-seksuelt-trakassert-under-innspillingen-av-mesternes-mester/ Sjekk også hennes facebook. Anonymkode: 4eb6e...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #43 Skrevet 19. januar 2018 Synes det er utrolig spennende, men merker jeg er mektig lei av at produksjonen legger opp til at deltakerne skal skade seg. Hva er poenget med å utføre hinderløype. Bare et spørsmål om tid når noen blir skada skikkelig. Kan ikke være digg å ligge på det brettet og bli mista over den balansestolpen. Er vel heller ikke helt heldig å hoppe med nakken først over det høydehoppet. Brutalt høyt veggsperre også. Vil produksjonen ha skadeoverskrifter? Har allerede fått posta et bilde av Iversen sitt øyenbryn. Ifjor var det vel en litt deformert kragebein. Er det bare er jeg som vil at det skal være feelgood med tøff fightervilje, men må innrømme at jeg sitter med hjertet i halsen enkelte ganger. Anonymkode: 8a270...caa 5
Ponnijenta Skrevet 19. januar 2018 #44 Skrevet 19. januar 2018 Den natt-testen. Er det om å gjøre å være flinkest til å bryte til seg den klossen? Frustrerte meg å se at hele poenget forsvant fordi de har omtrent like god reaksjonsevne. 3
i så fall Skrevet 19. januar 2018 #45 Skrevet 19. januar 2018 (endret) Glem det, jeg fant selv. Endret 19. januar 2018 av i så fall
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #46 Skrevet 20. januar 2018 9 timer siden, Ponnijenta skrev: Den natt-testen. Er det om å gjøre å være flinkest til å bryte til seg den klossen? Frustrerte meg å se at hele poenget forsvant fordi de har omtrent like god reaksjonsevne. Trodde det var den som tok klossen først som vant, men de tok den på likt, så derfor måtte de bryte om den, men var litt kjedelig det ble sånn.. Men jeg var sikker på Isabel kom til å vinne. Anonymkode: 9ce6b...754
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #47 Skrevet 20. januar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: https://resett.no/2018/01/19/bjorg-eva-jensen-jeg-ble-seksuelt-trakassert-under-innspillingen-av-mesternes-mester/ Sjekk også hennes facebook. Anonymkode: 4eb6e...e0e Jeg syns det hun forteller om både er en blanding av ting som er over streken og prippenhet fra hennes side. Hvis man har "flasketuten peker på" i forbindelse med drikking og fest, så må du regne med at spørsmålene er av sexuell karakter. "Når debuterte du sexuelt?" og "har du hatt jentesex?" er ikke drøye spørsmål, men Bjørg Eva er jo eldre enn de andre og kanskje ikke vokst opp med at dette er normalt å dele. Det at en mannlig deltaker har "gitt henne sexuell oppmerksomhet" er kanskje noe verre. Anonymkode: 654dd...389 1
Meadow Skrevet 20. januar 2018 #48 Skrevet 20. januar 2018 Ingen seriøse medier bryr seg om denne saken, da vet de kanskje noe vi ikke vet, tenker jeg. 3
Meadow Skrevet 20. januar 2018 #49 Skrevet 20. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde det var den som tok klossen først som vant, men de tok den på likt, så derfor måtte de bryte om den, men var litt kjedelig det ble sånn.. Men jeg var sikker på Isabel kom til å vinne. Anonymkode: 9ce6b...754 De kunne heller tatt en ny runde reaksjon, enn brytekamp.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #50 Skrevet 20. januar 2018 Ordentlig "cat fight" mellom de kvinnfolkene... Det var vel ikke så ille, i tidligere sesonger. Anonymkode: c73bc...697
fitnessjenta Skrevet 20. januar 2018 #51 Skrevet 20. januar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: https://resett.no/2018/01/19/bjorg-eva-jensen-jeg-ble-seksuelt-trakassert-under-innspillingen-av-mesternes-mester/ Sjekk også hennes facebook. Anonymkode: 4eb6e...e0e Hva i alle dager... trodde faktisk ikke at de var på hardfylla i dette programmet? Merkelig at produksjonen ikke tok dette på alvor.
Christy89 Skrevet 20. januar 2018 #52 Skrevet 20. januar 2018 (endret) Jeg trodde også at den som tar klossen først vinner. Tar de den på likt, så burde de gjøre det om igjen. Jeg mener å huske at Lena tok en klossen først, men så fikk Isabel dratt den ut av hendene hennes. Blir ikke det urettferdig? Visste faktisk ikke at var flattfylla folk holdt på med der inne. Skjønner godt Bjørg Eva ikke likte det og følte seg ukomfortabel under flaske turen peker på. Hater selv slike drikkeleker som går ut på å dele ting fra sitt sexliv. Endret 20. januar 2018 av Christy89 7
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #53 Skrevet 20. januar 2018 7 hours ago, fitnessjenta said: Hva i alle dager... trodde faktisk ikke at de var på hardfylla i dette programmet? Merkelig at produksjonen ikke tok dette på alvor. Det er som regel trøndere med. Anonymkode: 4f163...a4c 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #54 Skrevet 26. januar 2018 Jeg synes den nye nattestvarianten med armbrøst er utrolig teit. Det vil være uhyre få som faktisk har noen som helst fordeler der, det vil være ren flaks for flesteparten. Jeg synes det heller burde være faktiske fysiske fortrinn, som med den tidligere, med balanse, som avgjorde det, ikke rein flaks. Men det ble vel for kjedelig å se på folk som stå på ett bein i en evighet, massene krever action. Anonymkode: d0d76...b9b
Trompeten Skrevet 27. januar 2018 #55 Skrevet 27. januar 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes den nye nattestvarianten med armbrøst er utrolig teit. Det vil være uhyre få som faktisk har noen som helst fordeler der, det vil være ren flaks for flesteparten. Jeg synes det heller burde være faktiske fysiske fortrinn, som med den tidligere, med balanse, som avgjorde det, ikke rein flaks. Men det ble vel for kjedelig å se på folk som stå på ett bein i en evighet, massene krever action. Anonymkode: d0d76...b9b Jeg er enig.. For min del synes jeg det var spennende med å kaste en ball over en høy vegg, der motstanderen må ta i mot. Det som var kjedelig da, var at det kun var best av 3. Det gikk for kjapt. Kunne gjerne vært best av 7 eller no Det jeg tror, er at ballansekonkurransen varte altfor lenge. Sto ikke folk i 20 minutter i første runde? Blir mye råtape og venting..
Trompeten Skrevet 27. januar 2018 #56 Skrevet 27. januar 2018 På 20.1.2018 den 17.05, Christy89 skrev: Jeg trodde også at den som tar klossen først vinner. Tar de den på likt, så burde de gjøre det om igjen. Jeg mener å huske at Lena tok en klossen først, men så fikk Isabel dratt den ut av hendene hennes. Blir ikke det urettferdig? Virker som at produksjonen legger opp til det. Hadde de ville gjøre noe med det, så hadde det jo bare brukt mindre/kortere sylindre. Sånn som det er nå er det jo muligheter for at to hender kan ta rundt den.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #57 Skrevet 27. januar 2018 Syns de skulle hatt ulike konkurranser i nattesten hver gang, så det ble mer uforutsigbart. Evt at man hadde flere ting enn to å velge mellom. Anonymkode: 4f163...a4c 2
Søtefløte Skrevet 27. januar 2018 #58 Skrevet 27. januar 2018 Klarer faktisk ikke tro at "alle de andre" var på fylla på kveldene. Da hadde de vel ikke klart de harde fysiske utfordringene? Noe som vet hvem som forulempet Bjørg Eva? 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #59 Skrevet 27. januar 2018 27 minutter siden, Søtefløte skrev: Klarer faktisk ikke tro at "alle de andre" var på fylla på kveldene. Da hadde de vel ikke klart de harde fysiske utfordringene? Noe som vet hvem som forulempet Bjørg Eva? Nå skal jeg ikke være for bråsikker på påstanden at de fleste menn ikke søker særlig høyt oppover i alder på kvinner, men jeg vil anta nettopp det i denne settingen, og dermed si at man ikke akkurat trenger falkeblikk for å tenke seg hvem det var. Anonymkode: ae940...aae 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #60 Skrevet 28. januar 2018 9 timer siden, Søtefløte skrev: Klarer faktisk ikke tro at "alle de andre" var på fylla på kveldene. Da hadde de vel ikke klart de harde fysiske utfordringene? Noe som vet hvem som forulempet Bjørg Eva? I dette tilfellet tror jeg at "lykkepromille" (ett glass vin til maten + 1-2 utover kvelden/natten) + god stemning, blir regnet som fyll. Anonymkode: 66d99...c65 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå