Gå til innhold

Mesterens Mester 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 5.1.2018 den 20.46, Aurora** skrev:

Håper virkelig en jente vinner i år. Helene holdt nesten på å vinne i fjor. Vet ikke hvem jeg heier på enda :)

Neppe i år. Når Helene Olafsen ikke slår gutta, så allsidig og sterk som hun er, så er det neppe sjans for noen andre.

Jeg tror på Andreas Ygre Wiig og Espen Jansen i år.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, stf skrev:

Neppe i år. Når Helene Olafsen ikke slår gutta, så allsidig og sterk som hun er, så er det neppe sjans for noen andre.

Jeg tror på Andreas Ygre Wiig og Espen Jansen i år.

Nå var det vel ganske flaks/uflaks i den siste øvelsen i fjor. De skulle kaste en fakkel oppi et fat. Helene kunne like gjerne vunnet. Vinneren var også tidligere skihopper; ikke akkurat de som er regnet for å være mest macho og sterke.

Anonymkode: 654dd...389

• Liker 5
Skrevet

I år heier jeg på Andreas og Gro :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper Jansen(råsterk i statiske øvelser, usikker på kondis?), Andreas(virker gjennomtrent og allsidig), Gro(evnt. Isabel, virker som de er ca like sterke) som topp tre. 

Anonymkode: 2a38e...ae2

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gledet meg lenge :) Men liker ikke at de har flyttet det fra lørdag til fredag. Joda, jeg kan jo ta det opp og se det om lørdagen, men det er klin umulig å unngå at noen spoiler det for meg da. 

Litt mye c-kjendiser i år, synes jeg, men kult at Gro Hammerseng-Edin er med. 

Anonymkode: d0d76...b9b

Litt sånn på siden, men ikke helt; La meg slå et slag for nrk.no. Beste nettsiden jeg vet om :)

Anonymkode: 24453...5b4

Skrevet

Men har kun hørt om de to håndball jentene :P Resten blir mer d kjendiser for meg.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt sånn på siden, men ikke helt; La meg slå et slag for nrk.no. Beste nettsiden jeg vet om :)

Anonymkode: 24453...5b4

Jobber i NRK skjønner jeg.

All  honnør til mange gode kvinnelige idrettsutøvere, lurer likevel på hvilke desperate tiltak NRK har innført for å tvinge fram en naturstridig kvinneseier til slutt. 

Anonymkode: 6134e...4e3

• Liker 1
Skrevet (endret)

I år blir det nok Andreas som haler i land seieren men jeg liker dette programmet og skal se på det okke som. Synd det er satt opp på fredagen, det nå liksom lørdagskosen i heimen

Endret av makkapakka
Skrevet
55 minutter siden, makkapakka skrev:

I år blir det nok Andreas som haler i land seieren men jeg liker dette programmet og skal se på det okke som. Synd det er satt opp på fredagen, det nå liksom lørdagskosen i heimen

Enig!

Istedet går «nesten voksen» i beste sendetid. 

Anonymkode: b24b7...ff9

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor har de egentlig flyttet programmet til fredagene nå? Det har jo ALLTID gått på lørdager i alle de år.. Er det for å unngå konkurranse med "hver gang vi møtes" tro?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har de egentlig flyttet programmet til fredagene nå? Det har jo ALLTID gått på lørdager i alle de år.. Er det for å unngå konkurranse med "hver gang vi møtes" tro?

Er det ikke positivt at de forskjellige TV-programmene blir delt utover hele uken? 

Anonymkode: c73bc...697

Skrevet

Ingen bombe at Bjørg Eva røyk ut.  Tipper Rolf er neste. De eldste har ikke sjans dessverre.

• Liker 1
Skrevet
På 6.1.2018 den 19.30, AnonymBruker skrev:

Kurt Asle Arvesen (sykkel)

Gro Hammerseng-Edin. (håndball)

Steffen Iversen (fotball)

Dette var faktisk de eneste deltakerne som jeg kjenner til. :nisse:

Viser bare hvor lite du følger med.

Anonymkode: 0503a...c50

• Liker 9
Skrevet
På 8.1.2018 den 9.43, AnonymBruker skrev:

Litt mye c-kjendiser i år, synes jeg, men kult at Gro Hammerseng-Edin er med. 

Anonymkode: d0d76...b9b

På ingen måte, har vel aldri vært et så sterkt felt som denne gangen.

• Liker 6
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viser bare hvor lite du følger med.

Jeg visste ikke hvem halvparten var, men så følger ikke jeg mye med på sport og idrett 😋

Anonymkode: 9ce6b...754

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På ingen måte, har vel aldri vært et så sterkt felt som denne gangen.

Enig! 

Anonymkode: 8a287...118

• Liker 1
Skrevet

Mye resirkulering av halv-kjente navn /ansikter...

Skrevet

De største der er jo Bjørg Eva Jensen og Rolf Falk Larsen, store stjerner på 80 tallet 

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, Apis skrev:

De største der er jo Bjørg Eva Jensen og Rolf Falk Larsen, store stjerner på 80 tallet 

Ja, jeg husker også dem godt! Gro husker jeg fra håndball, selv om jeg følger dårlig med, og Solveig fra fotball med Enga :) og Litj-Ivers! Resten var vel ukjente, men man blir jo fort kjent. Dessuten liker jeg at det er et saklig program  med action og ikke så mye pjatt!

Anonymkode: 32d7f...fec

• Liker 3
Skrevet

Dumt at de går i det samme sporet som før hvor deltager-portrettene ofte bare avslører hvem som går ut.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...