Gå til innhold

Mesterens Mester 2018

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I kveld klokken 1955 begynner episode 1. Jeg gleder meg. Flere som skal se på? :)

Anonymkode: 5b96a...99f

Skrevet

Jepp, jeg skal se på :nori:

• Liker 1
Skrevet

Jeg må visst se jeg også. :ninja: 
Ehh...og må legge til at jeg på ingen måte er Hoppetaujenta. Jeg bare sniklåner hennes tastatur.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tipset, trodde det var i morgen. Liker dette programmet, men gir aldri opp håpet om at de slutter å spoile hvem som ryker ut med presentasjoner. 

Anonymkode: 4f163...a4c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på hver gang, så jeg skal se på. Jeg syns imidlertid ikke det var så mange interessante deltakere som det pleier. 

Anonymkode: 654dd...389

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke deltakere skal være med? :nisse:

Anonymkode: c73bc...697

Skrevet

Håper virkelig en jente vinner i år. Helene holdt nesten på å vinne i fjor. Vet ikke hvem jeg heier på enda :)

AnonymBruker
Skrevet

Tipper Andreas vinner dette.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor tar de med eldre folk? Greit å ha variasjon, men de eldste har null sjans. Tipper en mann vinner denne sesongen og.

Hun eldste dama (husker ikke navnet) kommer nok til å slite og ligger litt dårlig an, men håper hun blir litt lenger da.

Anonymkode: 4ac5d...88a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt nysgjerrig på hvor mye NRK kommer til å "tilpasse" disse konkurransene, for å gjøre det lettst mulig for kvinnene... 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt nysgjerrig på hvor mye NRK kommer til å "tilpasse" disse konkurransene, for å gjøre det lettst mulig for kvinnene... 

Som regel er det en mann som vinner, da mange av konkurransene går på ren styrke, men kvinnene har jo en sjanse. Var en kvinne i finalen i fjor, men kom på 2 plass.

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, LeilaS said:

Som regel er det en mann som vinner, da mange av konkurransene går på ren styrke, men kvinnene har jo en sjanse. Var en kvinne i finalen i fjor, men kom på 2 plass.

Det er alltid en mann som vinner. Derfor har de begynt med mer kjønnsdelte konkurranser. Umulig å få det helt rettferdig med folk av begge kjønn og ulike aldre. Men er jo noe av det som gjør det interessant å se på også.

AnonymBruker
Skrevet

Vinneren er allerede lekket.

Anonymkode: 41816...973

AnonymBruker
Skrevet

Kurt Asle Arvesen (sykkel)

Gro Hammerseng-Edin. (håndball)

Steffen Iversen (fotball)

Dette var faktisk de eneste deltakerne som jeg kjenner til. :nisse:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er stadig nye som legger opp, men de "gamle" deltagerne kommer de til slutt til å gå tom for. Synes det snart er på tide med "Mesternes mesters mester", altså med alle vinnerne eller alle topp to.

• Liker 3
Annonse
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kurt Asle Arvesen (sykkel)

Gro Hammerseng-Edin. (håndball)

Steffen Iversen (fotball)

Dette var faktisk de eneste deltakerne som jeg kjenner til. :nisse:

Samme her :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vinneren er allerede lekket.

Anonymkode: 41816...973

Hvor? 

Anonymkode: 654dd...389

AnonymBruker
Skrevet

Har gledet meg lenge :) Men liker ikke at de har flyttet det fra lørdag til fredag. Joda, jeg kan jo ta det opp og se det om lørdagen, men det er klin umulig å unngå at noen spoiler det for meg da. 

Litt mye c-kjendiser i år, synes jeg, men kult at Gro Hammerseng-Edin er med. 

Anonymkode: d0d76...b9b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER mesternes mester :)  I år heier jeg på Gro :hoppe:

Anonymkode: 6aeb9...b1a

• Liker 3
Skrevet
På 6.1.2018 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Det er alltid en mann som vinner. Derfor har de begynt med mer kjønnsdelte konkurranser. Umulig å få det helt rettferdig med folk av begge kjønn og ulike aldre. Men er jo noe av det som gjør det interessant å se på også.

Dette syns jeg er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...