AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Hva er best? Jeg foretrekker selv lotr Anonymkode: ebc8f...aa3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Umulig å svare på egentlig, begge er fantastiske! Men ender nok opp på GoT om jeg må velge Anonymkode: 891fa...524
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Liker begge like godt jeg Anonymkode: 4ca97...f4f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 Kan ikke sammenlignes. De er ikke samme sjanger overhodet. Selv er Lotr min favoritt, men ser vi de som dramaserier, så er GoT klart bedre i sin sjanger. Ser vi de som fantasy derimot, så er det jo ingen tvil om at Lotr er i en klasse for seg selv. Anonymkode: 19601...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke sammenlignes. De er ikke samme sjanger overhodet. Selv er Lotr min favoritt, men ser vi de som dramaserier, så er GoT klart bedre i sin sjanger. Ser vi de som fantasy derimot, så er det jo ingen tvil om at Lotr er i en klasse for seg selv. Anonymkode: 19601...7bd Det handler jo om akkurat det samme Anonymkode: ebc8f...aa3
Gjest Husmusa70 Skrevet 6. januar 2018 #6 Skrevet 6. januar 2018 Å sammenligne dette går ikke an, det er som å sammenligne Margit Sandemo med Hamsun.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #7 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, Husmusa70 skrev: Å sammenligne dette går ikke an, det er som å sammenligne Margit Sandemo med Hamsun. Nei Anonymkode: ebc8f...aa3 1
Gjest Husmusa70 Skrevet 6. januar 2018 #8 Skrevet 6. januar 2018 49 minutter siden, AnonymBruker said: Det handler jo om akkurat det samme Anonymkode: ebc8f...aa3 Hvordan da?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #9 Skrevet 6. januar 2018 13 minutter siden, Husmusa70 skrev: Hvordan da? Har du sett? Anonymkode: ebc8f...aa3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #10 Skrevet 6. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du sett? Anonymkode: ebc8f...aa3 Har du? For det tror jeg nemlig ikke. Kom gjerne med noen gode grunnlag til hvordan de handler om AKKURAT det samme da? Det blir som å sammenligne Harry Potter og Lord of the rings. Helt urelevant å sammenligne annet enn at begge er store og populære filmserier basert på bøker. Thats it. Jeg elsker både lord of the rings og Game of thrones. Har sett begge veldig mange ganger. Likevel ser jeg ikke noe poeng i å utnevne én av dem som noe bedre enn den andre. Begge er fantastiske på hver sin måte. Anonymkode: d9687...d45 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #12 Skrevet 7. januar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du? For det tror jeg nemlig ikke. Kom gjerne med noen gode grunnlag til hvordan de handler om AKKURAT det samme da? Det blir som å sammenligne Harry Potter og Lord of the rings. Helt urelevant å sammenligne annet enn at begge er store og populære filmserier basert på bøker. Thats it. Jeg elsker både lord of the rings og Game of thrones. Har sett begge veldig mange ganger. Likevel ser jeg ikke noe poeng i å utnevne én av dem som noe bedre enn den andre. Begge er fantastiske på hver sin måte. Anonymkode: d9687...d45 Begge er medieval krigshistorie Anonymkode: ebc8f...aa3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #13 Skrevet 7. januar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Begge er medieval krigshistorie Anonymkode: ebc8f...aa3 Jeg tror ikke du helt vet hva LotR er. Anonymkode: f40d0...e34 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #14 Skrevet 7. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke du helt vet hva LotR er. Anonymkode: f40d0...e34 Vet godt hva det er. Sett det mange ganger Anonymkode: ebc8f...aa3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #15 Skrevet 7. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vet godt hva det er. Sett det mange ganger Anonymkode: ebc8f...aa3 Men ikke lest bøkene? Du har uansett totalt misforstått om du tror det handler om middelaldersk krigshistorie. Anonymkode: f40d0...e34 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #16 Skrevet 7. januar 2018 Både Game of Thrones og Lord of The Rings er satt i en fantasiverden. Og si at det ikke er samme sjangre er bare tullete. Anonymkode: b0d7b...810
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #17 Skrevet 7. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Både Game of Thrones og Lord of The Rings er satt i en fantasiverden. Og si at det ikke er samme sjangre er bare tullete. Anonymkode: b0d7b...810 Hvem har påstått at de ikke faller under samme sjanger. Er bare du som drar inn sjanger her. Ts påstår at begge handler om AKKURAT det samme. Blir som å si at The fault in our stars og The Notebook handler om akkurat det sammr bare fordi de begge tilfeldigvis er i samme kategori av sjangere, når de i realiteten er to vidt forskjellige filmer med to totalt ulike handlinger. Anonymkode: d9687...d45
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2018 #18 Skrevet 7. januar 2018 Jeg føler meg Brummelumsk i dag og sier jatakk til begge deler. De er like sterke på hvert sitt vis. Ai låvv itt!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #19 Skrevet 7. januar 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke sammenlignes. De er ikke samme sjanger overhodet. Selv er Lotr min favoritt, men ser vi de som dramaserier, så er GoT klart bedre i sin sjanger. Ser vi de som fantasy derimot, så er det jo ingen tvil om at Lotr er i en klasse for seg selv. Anonymkode: 19601...7bd Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem har påstått at de ikke faller under samme sjanger. Er bare du som drar inn sjanger her. Ts påstår at begge handler om AKKURAT det samme. Blir som å si at The fault in our stars og The Notebook handler om akkurat det sammr bare fordi de begge tilfeldigvis er i samme kategori av sjangere, når de i realiteten er to vidt forskjellige filmer med to totalt ulike handlinger. Anonymkode: d9687...d45 Anonymkode: 19601...7bd Anonymkode: b0d7b...810 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #20 Skrevet 7. januar 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Begge er medieval krigshistorie Anonymkode: ebc8f...aa3 At de er hvafornoe? Anonymkode: aea7f...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå