AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Jeg er i mellomfasen med en fyr jeg liker godt. Jeg får ikke inntrykk av at han er storbruker av sosiale medier. De siste dagene har vi vært bestevenner (gullhjerte) på snap. Vi chatter mye, men sender ikke så mange bilder/videoer. Nå oppdaget jeg plutselig at vi ikke er bestevenner lengere og jeg må innrømme at jeg er litt stressa. Om chatten ikke teller med i bestevennstatusen et det i og for seg ikke så rart, jeg sender også bilder til andre som jeg ikke sender ham. Men dersom chatten teller blir jeg veldig usikker... Noen som vet hvordan dette fungerer? Anonymkode: 8367d...797
Gjest Sonic Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Chat teller ikke. Kun bilder/video Vært stresset selv
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Tusen takk for svar, Sonic. Jeg er litt brent av min forrige datingerfaring. Litt redd for å bli lurt igjen. Men har jo ikke lyst til å være psycho... hverken for min egen del eller hans del. Noen ganger forbanner jeg hvor mye infomasjon man får tilgang til via sosiale medier. Det blir jo bare flere spørsmål du ikke får svar på av det! Anonymkode: 8367d...797
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Til alle andre som lurer kan jeg informere om at det er «min skyld». Det er jeg som har fått en annen bestevenn på topp. Snakk om å lage storm i et vannglass 🙈 Anonymkode: 8367d...797
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 Chat teller ikke på snapscore men den teller på bestevennstatus. Jeg vet fordi jeg fort får hjerte med en kompis jeg chatter mye med på snap. Jeg har mange andre jeg både sender og får med bilder fra men likevel er det han jeg har hjerte med Anonymkode: 8618b...1d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå