Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tør altså ikke ta opp ting med kjæresten min. Jeg har vært sammen med fyren i fire måneder, og i det siste har det virket som om det er noe galt. Hva det kan være vet jeg ikke, men har en slik følelse. Det kan være at det bare er mye som skjer i livet hans, det trenger ikke ha noe med meg å gjøre, men jeg tør altså ikke spørre en gang...

Grunnen er at etter x antall forhold, har jeg lært at hver gang jeg spør om noe er galt, så er det det. Og det pleier å bety at det er slutt, at han jeg spør er utro, eller at jeg ikke har betydd noe i det hele tatt. Alle disse tingene har djeg fått til svar minst en gang.

Så sitter jeg her da, og griner og lurer på hva det er, mens det ikke er sikkert det har noen betydning for meg i det hele tatt. Eller kanskje han bare vil gjøre det slutt. Det er det jeg er mest redd for...

Brent barn skyr ilden sies det. Og det er helt sant...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du bare må "manne" deg opp og ta en prat med ham!

Jeg vet at det er tøft, men det blir jo bare verre for deg selv jo lenger du venter, uansett utfall.

Hvis han har virket rar, og det ikke har noe med deg å gjøre, slipper du å være lei deg uten grunn. Og hvis han har noe negativt å komme med haler du ihvertfall ikke ut tiden og blir mer glad i ham...

Håper på det beste for deg! :klem:

Skrevet

Det kan godt hende at fotballlaget han heier på tapte, eller at han ikke fikk til en level på dataspillet ;)

Vi jenter har lett for å se kriser som ikke finnes..

Men hvis det virkelig er noe som ikke stemmer så er det beste bare å spørre og bli ferdig med det tidligst mulig, tror jeg da.

Gjest Atheena
Skrevet

Det sies ofte at vi kvinner har kvinnelig intuisjon... og for å være helt ærlig så tror jeg på akkurat det der. Når man føler at det er noe galt så stemmer det som regel...

Allikevel så finnes det altid unntak. Jeg syns du skal lytte til magefølelsen din jeg og spørre han.

Lykke til og jeg håper virkelig at det går din vei. :-?

Skrevet

Så sitter jeg her da, og griner og lurer på hva det er, mens det ikke er sikkert det har noen betydning for meg i det hele tatt. Eller kanskje han bare vil gjøre det slutt. Det er det jeg er mest redd for...

Er det ikke bedre å spørre? Så slipper du i allfall å tilbringe de neste ukene av ditt liv med å lure. Vil han gjøre det slutt, så blir det vel slutt enten du spør eller ikke, og er det noe som ikke har noe som helst med deg å gjøre som plager ham, så slipper du mange dager/uker med usikkerhet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, det var meg som startet tråden.

Så har jeg altså snakket med han om det. Plutselig kunne jeg ikke la være lenger, måtte vite...

Og så var det i grunnen ingen ting! Bare litt travelt på jobb og sånn, litt mye å tenke på. Alt i orden...

Og jeg er så lettet!! :-) :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det høres jo ikk ebra ut at du sier "hver gang jeg møter...så..." , det kan bli selvoppfyllende profeti av sånt.

Kanskje du ubevisst tror at du ikke fortjener å ha det bra og at du derfor finner slike menn?

Gjest Anonymous
Skrevet
Det høres jo ikk ebra ut at du sier "hver gang jeg møter...så..." , det kan bli selvoppfyllende profeti av sånt.

Kanskje du ubevisst tror at du ikke fortjener å ha det bra og at du derfor finner slike menn?

Hver gang jeg møter...? Hvor har jeg sagt det? Skjønner hva du tenker på, men tror du har lest feil en plass. Men bortsett fra det kan det godt hende du har rett... :roll: :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...