AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Jeg har lyst til å dra til Kroatia tidlig i juni 2018. Jeg har fått ett billig hotell men det har ikke basseng. Er det noen som har erfaringer fra Kroatia, og kan si noe om bade temperaturen i denne perioden? Leser at den ligger i overkant av 20 grader, men er dette kald? Og hvordan er det å bade på rullestein? Anonymkode: ee3e9...f5e
Majott Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Vi har vært i Kroatia 2 ganger, og da har vi bare bestilt flybillett ned dit, og deretter hatt leiebil. Har leid oss inn i private leiligheter, som det er et stort marked for der. Tenker på en tur til Kroatia til våren igjen, og da skal vi også bare ha flybilletter. Har sett på Airbnb, og funnet mange flotte leiligheter der man kan bo for ca kr 400 pr døgn. Jeg ser at for en reise for to, inkl flybilletter, bil og bolig, så kommer det seg på ca kr 7000 til sammen for ei uke. Ca 10 000 for 2 uker. Så det er mye å spare på å ta bare flybilletter, og deretter leie seg inn privat. Det har vi som sagt gjort før, med veldig gode erfaringer. Er basseng viktig for deg, så er det vel best at du bestiller chartertur. I juni er det også fin temp i vannet. Rullestein betyr at det er mange småsteiner istedet for bare sand. Det er helt ok. Det er godt å slippe sand overalt.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Jeg har bestilt chartertur. Vi er mest glad i å bade i havet, men er usikker på om det er kaldt på denne årstiden. Da bør vi kanskje vurdere ett sted med basseng vi har betalt 7000kr per pers, for to uker 0meter til strands langs makarska. Anonymkode: ee3e9...f5e
gobbledigook Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Var i Dubrovnik i juli et år. Ganske kaldt i vannet for min del, men vet ikke hva temperaturen var. Var generelt varmt i luften
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 Var i Makarska i første halvdel av juni. Deilig temperatur på dag og kveld. Ikke kaldt å bade heller. Helt greit med rullesteinsstrand. Vi kjøpte madrasser som vi lå på. Anbefaler å kjøpe badesko når du skal bade. Drar gjerne igjen. Hyggelige mennesker, rent og trygt. Anonymkode: f9c60...94d
tirben Skrevet 7. januar 2018 #6 Skrevet 7. januar 2018 Elsker Kroatia! Rullestein er helt ok, men jeg synes vannet er litt kaldt i juni. Men nå er jeg pysete da!! Men været er bra! 20 grader er vel omtrent som norske badetemperaturer i en god sommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå