Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har snart bursdag, og i den anledning tenkte jeg å overraske han med en helg i Gøteborg, bare oss. Nå er barna såpass store at jeg og han kan reise på tur med god samvittighet alene. Vi har vært i Gøteborg endel ganger tidligere med barna, på Liseberg, og da har vi hatt 2-3dager på gothia hotell, mest fordi det er så lett å komme seg til Liseberg 😋 Men nå kunne jeg faktisk tenkt meg å sjekke ut ett annet hotell. Det trenger ikke være noe luksushotell da vi nok kommer til å utforske Gøteborg, hele helgen, blir vel bare å sove på hotellet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hotel Pigalle - FANTASTISK boutiquehotell med 20-tallets dekadente Paris som tema. Veldig god frokost og en super restaurant i toppetasjen.  Beliggende rett ved Norrstan og et steinkast fra stasjonen.  

Et glimt fra restauranten i toppetasjen (hvor også frokosten serveres) på Pigalle:

IMG_9648.thumb.jpg.8696ff25f96255bb95e55cfe47817390.jpg

Hotel Bellora - Pigalles søsterhotell.  Også et boutiquehotell, men litt mindre "posht" enn Pigalle.  Også veldig god frokost og en bra italiensk restaurant på bakkeplan.  Beliggende midt i smørøyet for utelivet på Kungsportavenyn.

Ellers kjenner jeg flere som har vært fornøyd med Scandic Rubinen, som også ligger på Kungsportavenyn.  Og den svenske kjeden Elite Hotels har to-tre hoteller i Gøteborg - jeg har bodd på Elite hoteller flere andre steder i Sverige og har alltid vært fornøyd, så tipper at de i Gøteborg også er bra.

Endret av Christiane_W
Lagt til bilde
Skrevet (endret)

Støtter brukeren over her. For Guds skyld; reis til Pigalle! ♥️ sexy hotell! Nydelig hotell med superfin restaurant på toppen. Veldig god mat! 

Endret av Unika
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Clarion Post:)

Anonymkode: 12d56...6b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...