Simmis Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Min mann har snart bursdag, og i den anledning tenkte jeg å overraske han med en helg i Gøteborg, bare oss. Nå er barna såpass store at jeg og han kan reise på tur med god samvittighet alene. Vi har vært i Gøteborg endel ganger tidligere med barna, på Liseberg, og da har vi hatt 2-3dager på gothia hotell, mest fordi det er så lett å komme seg til Liseberg 😋 Men nå kunne jeg faktisk tenkt meg å sjekke ut ett annet hotell. Det trenger ikke være noe luksushotell da vi nok kommer til å utforske Gøteborg, hele helgen, blir vel bare å sove på hotellet.
Wonders Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 (endret) Upper House https://upperhouse.se/ Endret 5. januar 2018 av Wonders
Christiane_W Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 (endret) Hotel Pigalle - FANTASTISK boutiquehotell med 20-tallets dekadente Paris som tema. Veldig god frokost og en super restaurant i toppetasjen. Beliggende rett ved Norrstan og et steinkast fra stasjonen. Et glimt fra restauranten i toppetasjen (hvor også frokosten serveres) på Pigalle: Hotel Bellora - Pigalles søsterhotell. Også et boutiquehotell, men litt mindre "posht" enn Pigalle. Også veldig god frokost og en bra italiensk restaurant på bakkeplan. Beliggende midt i smørøyet for utelivet på Kungsportavenyn. Ellers kjenner jeg flere som har vært fornøyd med Scandic Rubinen, som også ligger på Kungsportavenyn. Og den svenske kjeden Elite Hotels har to-tre hoteller i Gøteborg - jeg har bodd på Elite hoteller flere andre steder i Sverige og har alltid vært fornøyd, så tipper at de i Gøteborg også er bra. Endret 6. januar 2018 av Christiane_W Lagt til bilde
Unika Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 (endret) Støtter brukeren over her. For Guds skyld; reis til Pigalle! ♥️ sexy hotell! Nydelig hotell med superfin restaurant på toppen. Veldig god mat! Endret 6. januar 2018 av Unika 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå