Gå til innhold

Dele leilighet med par

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått tilbud om å dele leilighet med et par. Det meste er positivt med den, men soverommene ligger rett ved siden av hverandre, så dere skjønner sikkert hva jeg tenker på... Vet ikke om jeg kommer til å ha sex der selv, men jeg regner jo med at de har det. Enten har jeg flaks sånn at de er helt stille, ellers så bryr de seg ikke om å bli hørt. Jeg er ikke så interessert i å høre andre, hva tenker dere jeg bør gjøre?

Anonymkode: d9dc1...df1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ville aldri jeg gjort. Ikke bare kan det være kleint med sexlyder. Men det blir to mot en om det oppstår uenigheter. Eller så ender du opp i en kinkig situasjon når de krangler og du havner i midten. 

Anonymkode: 59f35...944

• Liker 2
Skrevet

Fordelen med ett par i stedet for en enkeltperson er at du vet hvem de er når du flytter inn. Deler du med ei singel venninne, så er hun plutselig par etter en tid, med en fyr du ikke vet noe om.

Skrevet

Hadde aldri gjort det. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hadde aldri gjort det, kan ikke se for meg at det vil gå bra i lengden.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke for meg at det vil gå i lengden, med mindre dere har regler på hvordan ting skal være. Slik som at man skal ta hensyn til hverandre, hemningsløs sex kan man ha når man har leiligheten alene feks. Ellers tar man hensyn. 

Anonymkode: a3842...dc1

Skrevet

fikk det tilbudet en gang jeg å, men takket nei. Det ble ganske tydelig over mail osv at de skulle bare tjene litt mer penger og finne en som infant seg med alt de ville. Sånn kan det jo fort bli vis man er den siste til å flytte inn i et kollektiv å. Du kan ikke flytte på møbler eller ha med noen selv. Kanskje du vil lage mat som de hater lukten av osv. De har sine faste plasser i sofaen, rundt bordet osv. Mulig de forventer at du skal være mye på rommet?Du vil nok føle deg veldig som en gjest som har blitt for lenge om du flytter inn med et par. Om du bor i en stor by så ville jeg heller valgt kollektiv. Kollektiv er ofte ikke like etablerte som det et hjem med et par er. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Hva gjør dette i seksualitetsforumet?

AnonymBruker
Skrevet

Neitakk !

Pluss tenker det samme som dette:

1 time siden, Javasoft skrev:

De skulle bare tjene litt mer penger og finne en som infant seg med alt de ville.
Du kan ikke flytte på møbler eller ha med noen selv.
Kanskje du vil lage mat som de hater lukten av osv.
De har sine faste plasser i sofaen, rundt bordet osv.
Mulig de forventer at du skal være mye på rommet?
Du vil nok føle deg veldig som en gjest som har blitt for lenge

Anonymkode: 17170...cd1

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil høre sex er kollektiv generelt vanskelig, men her har du jo så og si en garanti for at du kommer til å måtte høre dem ganske ofte. Flytt inn med noen andre så er det i hvert fall en sjanse for å slippe det.

Uansett, min erfaring med kollektiv tilsier at det er langt viktigere ting å ta hensyn til enn om de har sex eller ikke!

Anonymkode: ddcf8...be2

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å høre andre ha sex og  får orgasmer :)

Anonymkode: 33015...63e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke orket den helvetes pulinga. 

Anonymkode: 3afc2...0b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...