jolie Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 Bruker i dag Tigi Catwalk sin Thickening Shampo og ditto balsam, men kunne tenke meg å prøve noe nytt. Brukt disse i nesten to år, og nå er runde to i ferd med å gå tom (ikke fullt to år kanskje, men utrolig drøye produkter likevel!). Har veldig tynt/fint hår og trenger noe som gir litt volum og 'sprett' i krøllene mine. Har litt tørt (/normalt) hår som fort blir brusete som nyvasket (kanskje ikke vaskeprodukter kan hjelpe så mye med det - har kjøpt litt styling hos frisøren i dag - på tilbud! ) Noen forslag? Har tenkt å bestille på LF, for det er jo under halvparten av prisen, inkl portoen! I alle fall på mine 'gamle' produkter.
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #2 Skrevet 4. februar 2005 Kerastase Voumactive, men du sparer ikke noe særlig (noen tiere når du tar med portoen) på å kjøpe på LF. Ellers digger jeg Sebastian Shaper Volume Boost (men ikke LF).
lene24 Skrevet 5. februar 2005 #3 Skrevet 5. februar 2005 Kan anbefale Nicky Clarke sin volum shampoo og balsam... Koster bare 79 kroner på Cubus..
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2005 #4 Skrevet 5. februar 2005 Kan anbefale Nicky Clarke sin volum shampoo og balsam... Koster bare 79 kroner på Cubus.. Blir ikke håret matt av den? Jeg har hørt rykter om det, så har ikke giddet å teste.
Loppefrø Skrevet 5. februar 2005 #5 Skrevet 5. februar 2005 Jeg kjøpte en Nicky Clarke hårspray, den gjorde ihvertfall mitt hår helt livløst.
Hu i Svingen Skrevet 6. februar 2005 #6 Skrevet 6. februar 2005 Har også fint, nordisk hår, og har kjøpt Björn Axén Volume shampoo på Cubus til ca. 90 kroner. Synes den er drøy og skikkelig god! Det finnes også en Volume Balsam Mousse, men den har jeg ikke fått tak i enda... *leter* Volume Mousse fra Björn Axén funker også veldig bra - fordeler den i hele håret når det er vått. Ca. 100 kr. God kvalitet på produktene synes jeg, og prisene er jo veldig hyggelige. Har prøvd Nicky Clarke før, og synes ikke det var særlig imponerende...
jolie Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2005 Takk for tips alle sammen! Har ikke sett meg ut noe enda. Jeg er så feig på sånt og trenger nok en god uke til å tenke på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå