AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Vi har grei kjemi og jeg er intressert. Men jeg er så pysete. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Bør jeg egrense tiden vi er med hverandre, holde igjen et kyss om han prøver seg, hvordan dager man sånn egentlig. Vi skal møtes på offentlig sted. Anonymkode: 030f2...593
stan Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Første date er jo for å finne ut om dere kan tenkes å møtes mer. Vis deg fra dine hyggelige sider. Unngå å snakke for mye, men heller prøv å lytte til hva den andre sier. Om det er rett å kysse på første date kommer helt an på. Om dere begge vil og føler det er rett så er det greit. Men det er ikke galt å vente heller. Hvis planen med datingen er å finne en livspartner så har dere jo resten av livet til å kysse, så dere tåler å vente. Men det er fint om dere har en tidsbegrensning på første møte. Da er det lettere å bryte opp, særlig om det ikke var full match.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Jeg synes det er greit å avtale noe enkelt i utgangspunktet, som en kaffe eller øl, og hvis det er hyggelig utvide planene til f.eks. middag. Det er alltid greit å ha muligheten til å si "Dette var hyggelig, men nå må jeg stikke" hvis det ikke er en god match. Kyss hvis du ønsker å kysse, la vær hvis du ikke vil. Anonymkode: fcfcc...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå