Gå til innhold

Ticketmaster.. noen som vet??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på konsert i helga å kjøpte billett på ticketmaster. Sist jeg brukte ticketmaster var d sånn at jeg betalte billetten på hjemmesiden også kunne billetten hentes ut på narvesen. Nå var det ikke mulig å få hentet ut billetten lenger, man kunne enten printe den ut eller laste den ned på telefon. Jeg gjorde sistnevnte og lasta i tillegg ned ticketmaster appen og der står det at billettene nå er klare til bruk. Gjelder dette som gyldig billett?? Altså vise frem billetten på mobilappen... Jeg har ikke skriver og billetten er svindyr så er redd for å bli avvist i døra der. På forhånd tusen takk for hjelp ☺️

Anonymkode: 285cd...441

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Ja, det holder det. Du kan hente PDF'en du fikk med bestillingsbekreftelsen også. Det viktigste er at de får scannet QR-koden på billetten. Hvilket format den er i (utskrift, i appen eller PDF) spille rikke noen rolle. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, padawan skrev:

Ja, det holder det. Du kan hente PDF'en du fikk med bestillingsbekreftelsen også. Det viktigste er at de får scannet QR-koden på billetten. Hvilket format den er i (utskrift, i appen eller PDF) spille rikke noen rolle. 

Okei tusen takk for godt svar ☺️☺️god helg til deg! 

Anonymkode: 285cd...441

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...