Gå til innhold

Refleksvest til barn med kun refleksstoff?

Anbefalte innlegg

Minstemann på 10 år har hatt refleksvest fra cubus hvor hele vesten består av refleksstoff. Denne har nå blitt ødelagt og jeg får ikke tak i ny. I tillegg går de kun opp til 10 år, og han trenger et nr større. Noen som vet hvor man kan få tak i slike refleksvester? Har forsøkt å google, men finner ikke. 

Datteren min har heldekkende refleksjakke fra wow, og en slik i guttemodell hadde selvsagt vært et alternativ.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1160219-refleksvest-til-barn-med-kun-refleksstoff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, atropos skrev:

https://m.ebay.com/itm/Mens-boys-3M-Reflective-Hooded-Biker-Jacket-Travel-Hip-Hop-Sport-Coat-Waterproof/222730104606?epid=6010272530&hash=item33dbbfaf1e:m:ma4_ELUJvbPXJ101l6mybgA&varId=521586307921

sorry for lang URL, men jeg er ikke noe datageni. Ebay har skalljakker/regnjakker i refleks. Kanskje den minste str kan passe sønnen din?

Klikk på lenkesymbolet øverst i boksen, så fyller du inn URL et sted og ønsket tekst et sted, slik

ønsket tekst

Anonymkode: 3a634...55f

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den kan brukes ja. Visste ikke at stormberg hadde vester. Jeg og mannen har jakken derfra.

59 minutter siden, atropos skrev:

Du kan jo kjøpe reflexspray på xxl og spraye favorittjakka. Eller kjøpe refleksteip og teipe på der det synes godt.

Den holder ikke godt nok. De har refleksaksjon på skolen, og da skal slle ha vest. Godtas ikke at du har f.eks. sprayet klær eller reflekslue. 

• Liker 1
AnonymBruker
23 minutter siden, ..... skrev:

Den holder ikke godt nok. De har refleksaksjon på skolen, og da skal slle ha vest. Godtas ikke at du har f.eks. sprayet klær eller reflekslue. 

Dette burde være et yndet tema for idrettslag og skolekorps. Salg av refleksvester og reflekser i alle størrelser og til ethvert behov.

Anonymkode: 3a634...55f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...