AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Alle de som er rask med å karakterisere sin vanskelige partner, familiemedlem, kollega etc som psykopater. Er de egentlig i samme kategori? Anonymkode: f02db...880
Horten Market Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Du mener at kvinner som hyler "kvinnehater" mot andre, kanskje har et problem med hat til sitt eget kjønn? Kan være noe i det, ja. Psykopat er et skjellsord mer enn en diagnose.
Gjest Cartman Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 De som kaller andre psykopater har ofte en del psykopatiske trekk selv. De går alltid i offerrollen, misbruker andre verbalt, er manipulerende, dramatiske og viser generelt lite empati. I følge Robert Hare er rundt 2% av befolkningen psykopater/anti sosial personlighetsforstyrrelse.
Gjest NotNaomi Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Hvorfor skulle de være i samme kategori? Men psykopater vil nok påstå det. Husk at psykopati er ikke SÅ utbredt. Mange diagnoser en kan misforstå. Men jeg begynner faen i meg å lure på om broren min har rett: alle har en diagnose!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå