Gå til innhold

Hvor mange kirkeprogram hadde dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og var det nok?

Bare lurer. I og med at det kommer til å være mange flere i kirken en de som er invitert til festen er jeg veldig usikker..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Trykker opp 100 stk, kommer ca 80 gjester....

Det vi har tenkt foreløpig, kanskje helt feil beregnet..

Tenkte høre der vi kjøper de hva som er vanlig.

Skrevet

vi og satt og diskuterte det igår, aner ikke hvor mange vi skal lage.

Mamma mener vi kun skal ha til gjestene, men jeg mener vi bør lage opp flere.....

Men det som er er at jeg for en stund siden sa at jeg godt kunne tenke meg og lage kirkeprogrammene like som invitasjonene og sangheftene, men dette blir jo kjempe dyrt hvis vi skal lage så mange

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi står mellom å lage dem selv, eller droppe dem. Skal bestille invitasjoner, men kirkeprogram kommer til å bli dritdyrt. Mulig vi lager det selv...

Skrevet

Jeg mener mamma laget 120 stykker.....

Vi hadde nok iallefall :wink:

Arwen, beregn et til meg da..... :)

Skrevet

Da har jeg nok, har gjort de ekstremt enkle og ikke i samme stil som resten så det gikk greit å trykke opp 150.

og det ene står det Tex på ;)

Skrevet

Hos oss kom det 104 gjester og vi trykket opp 150 eksemplar. Var ikke så mange igjen etter kirketid.

Skrevet

Vi hadde 80 på gjestelisten, laget 100 kirkeprogram.

Var ca 30 program igjen, endel par delte.

Noen av de inviterte gjestene kom ikke i kirken, bare til selskapet. (litt rart kanskje...?)

Det kom hele 3 "ekstrapersoner" som ikke stod på gjestelisten...

Skrevet

Jeg vet det kommer over ti ekstra til oss og tror det blir nærmere 20.

Skrevet

Tipper vi kommer til å ha 10-15 ekstra. Egentlig så synes jeg at det burde være nok å ha programmer til inviterte gjester. Ettersom jeg går ut ifra at inviterte gjester kommer til å sitte langt fram kommer de som skal dele ut programmene stå ved midtgangen og ikke ved kirkedøra.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Vi gifter oss i England, og der tror jeg ikke det er vanlig at folk kommer i kirken hvis de ikke er invitert til festen. Men presten vår har sagt at vi må huske å lage til koret også (vi har bestilt et kor på 10-15 personer), og til henne og pianisten.

Skrevet

Skal iallefall ha nok til alle som vil ha. Det koster jo fint lite å printe ut kirkeprogram da om man velger å gjøre det enkelt og greit :P

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Regner med å lage kirkeprogrammet selv på dataen. Det koster dermed ikke noe særlig for ett eksemplar. Så jeg skal ihvertfall sørge for at vi ikke går tom... Regner med at vi blir 50-60 i bryllupet. Kommer nok til å printe ut 80-100 stk. tenker jeg. Om det blir 20 stk. til overs så gjør jo det ingen ting (når vi gjør det så billig som vi skal)

Skrevet

Vi blir ca. 70 gjester i bryllupet, og har tenkt på å lage 100 kirkeprogrammer

Skrevet

Er det vanleg at det kjem ekstra folk i kyrkja? Hihi, så gøy!! :)

Skrevet
Er det vanleg at det kjem ekstra folk i kyrkja? Hihi, så gøy!! :)

Vi gifter oss i en kirke som ligger der sambo vokste opp, så mange av hans kamerater og deres foreldre dukker muligens opp. I tilegg har mamma og pappa vokst opp ikke langt unna her, så mange av deres venner kommer kanskje til å dukke opp også. :) Kirken er jo åpen for alle.

Har sagt fra til en jeg gikk på skole med for hundre år siden at det er bare å komme, men tviler på at hun gjør det...

Skrevet

20 ekstra. Synes det er kjempekoselig at det kom flere venner fra barneskolen som ville gratulere, selv om vi ikke har særlig kontakt nå. Venner av mamma og pappa kom også, og min gamle sjef :-)

Murf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...