Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å skaffe meg sommerjobb, men hva gjør jeg hvis jeg blir innkalt til intervju? Jeg er jo ikke hjemme, og det er alt for langt og dyrt å reise fra der jeg studerer og hjem bare for et intervju.

Regner med det er andre studenter her som har hatt samme problemstilling.

Anonymkode: ce5c9...72a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Telefonintervju- eller skypeintervju.

Anonymkode: 3c2e5...4ea

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Telefonintervju- eller skypeintervju.

Anonymkode: 3c2e5...4ea

Men gidder de det da? Da er det jo bare enklere for de å velge noen som kan møte på intervju. Er ikke akkurat mangel på søkere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale og spørre om muligheten for skype intervju, og evt. møte opp personlig om du går videre i prosessen.

Men! jeg fikk jobbtilbud etter kun et skype intervju :) Måtte ha reist Stavanger-Gudbrandsdalen 😅 De spurte selv om jeg ønsket et skype intervju da jeg halveis i svime sa høyt "hvordan skal jeg komme emg bort dit!?" :fnise:

Anonymkode: 02f2d...bb9

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil anbefale og spørre om muligheten for skype intervju, og evt. møte opp personlig om du går videre i prosessen.

Men! jeg fikk jobbtilbud etter kun et skype intervju :) Måtte ha reist Stavanger-Gudbrandsdalen 😅 De spurte selv om jeg ønsket et skype intervju da jeg halveis i svime sa høyt "hvordan skal jeg komme emg bort dit!?" :fnise:

Anonymkode: 02f2d...bb9

Jeg må reise Tromsø-Sogndal, og det går bare ikke.. 

Så bra at det gikk fint for deg! Da håper jeg det gjør det med meg og🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...