AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Jeg prøver å skaffe meg sommerjobb, men hva gjør jeg hvis jeg blir innkalt til intervju? Jeg er jo ikke hjemme, og det er alt for langt og dyrt å reise fra der jeg studerer og hjem bare for et intervju. Regner med det er andre studenter her som har hatt samme problemstilling. Anonymkode: ce5c9...72a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Telefonintervju- eller skypeintervju. Anonymkode: 3c2e5...4ea
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Telefonintervju- eller skypeintervju. Anonymkode: 3c2e5...4ea Men gidder de det da? Da er det jo bare enklere for de å velge noen som kan møte på intervju. Er ikke akkurat mangel på søkere. Anonymkode: ce5c9...72a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Jeg vil anbefale og spørre om muligheten for skype intervju, og evt. møte opp personlig om du går videre i prosessen. Men! jeg fikk jobbtilbud etter kun et skype intervju Måtte ha reist Stavanger-Gudbrandsdalen 😅 De spurte selv om jeg ønsket et skype intervju da jeg halveis i svime sa høyt "hvordan skal jeg komme emg bort dit!?" Anonymkode: 02f2d...bb9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil anbefale og spørre om muligheten for skype intervju, og evt. møte opp personlig om du går videre i prosessen. Men! jeg fikk jobbtilbud etter kun et skype intervju Måtte ha reist Stavanger-Gudbrandsdalen 😅 De spurte selv om jeg ønsket et skype intervju da jeg halveis i svime sa høyt "hvordan skal jeg komme emg bort dit!?" Anonymkode: 02f2d...bb9 Jeg må reise Tromsø-Sogndal, og det går bare ikke.. Så bra at det gikk fint for deg! Da håper jeg det gjør det med meg og🙈 Anonymkode: ce5c9...72a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå