Gå til innhold

Hva er neste steg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med min eks de siste måneden.  Vi har kun snakket på sms. Jeg har vært i et forhold, men er ikke det lenger. 

Han har gitt uttykk for at han savner meg og tenker ofte på meg. Det er over 5 år siden det ble slutt mellom oss.. vi har også snakket om at det hadde vært hyggelig å møtt hverandre igjen, men at det hadde blitt feil så lenge jeg var i et forhold. 

Det jeg nå lurer på, er hvordan jeg skal gå frem Nå? Bare si i forbifarten jeg har blitt singel? Eller virker det tåpelig? 

På forhånd takk for tips og råd:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send en melding å skriv noe som "hei godt nyttår! vil du ta en kaffe en dag?" også forteller du han når dere møtes etter å ha snakket om hvordan det går og livet og ditt og datt at du er singel og spør om han treffer noen for tiden eller kunne tenke seg å begynne å date deg på nytt igjen og se hvor det fører hen . Lykke til :)

Anonymkode: 3c6f2...6f6

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Anonym-bruker skrev:

Har snakket med min eks de siste måneden.  Vi har kun snakket på sms. Jeg har vært i et forhold, men er ikke det lenger. 

Han har gitt uttykk for at han savner meg og tenker ofte på meg. Det er over 5 år siden det ble slutt mellom oss.. vi har også snakket om at det hadde vært hyggelig å møtt hverandre igjen, men at det hadde blitt feil så lenge jeg var i et forhold. 

Det jeg nå lurer på, er hvordan jeg skal gå frem Nå? Bare si i forbifarten jeg har blitt singel? Eller virker det tåpelig? 

Har dere hatt jevnlig kontakt i disse fem årene? Hvem har i tilfellet tatt initiativ til kontakt? Det kan godt være han allerede vet at du er singel om dere har noen felles venner. Jeg tenker uansett at det ikke skader å treffe han og ta det derfra. Er jo ikke sikkert ting er som før, 5 år er ganske lenge 

Anonymkode: 443f3...6b1

Skrevet

8 hours ago, Anonym-bruker said:

Bare tenk gjennom hvorfor det ble slutt forrige gang. Er det verdt det?

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere hatt jevnlig kontakt i disse fem årene? Hvem har i tilfellet tatt initiativ til kontakt? Det kan godt være han allerede vet at du er singel om dere har noen felles venner. Jeg tenker uansett at det ikke skader å treffe han og ta det derfra. Er jo ikke sikkert ting er som før, 5 år er ganske lenge 

Vi har egentlig ikke hatt jevnlig kontakt. Vi har ingen felles venner, bor et stykke fra hverandre. 

5 år er lenge. Det ble slutt fordi vi var på forskjellige områder i livet, jeg jobbet fulltid som lærling og han hadde full jobb. Det ble vanskelig å finne tid til hverandre. 

Nå er ting annerledes så jeg håper vi kan få det til denne gangen. 

Skrevet
6 minutter siden, DonaldDuck skrev:

Bare tenk gjennom hvorfor det ble slutt forrige gang. Er det verdt det?

Han som gjorde det slutt. Sa han ble usikker på hva han ville, jeg er litt yngre enn han, da vi var sammen hadde jeg akkurat flyttet hjemmefra og var egentlig ganske usikker på meg selv og meningene mine. 

Han sa en stund etterpå han angret på at han hadde gjort det slutt. Han er en veldig flott mann så jeg har veldig lyst å møte han for å se om det er noe igjen der. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

Han som gjorde det slutt. Sa han ble usikker på hva han ville, jeg er litt yngre enn han, da vi var sammen hadde jeg akkurat flyttet hjemmefra og var egentlig ganske usikker på meg selv og meningene mine. 

Han sa en stund etterpå han angret på at han hadde gjort det slutt. Han er en veldig flott mann så jeg har veldig lyst å møte han for å se om det er noe igjen der. 

Hvor gamle er dere? Hvor lenge var dere sammen? Ettersom årsaken til bruddet var ikke var dramatisk tror jeg det fint går an å finne tilbake tol hverandre. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere? Hvor lenge var dere sammen? Ettersom årsaken til bruddet var ikke var dramatisk tror jeg det fint går an å finne tilbake tol hverandre. 

Jeg er 30, han er 36. 

Vi var ikke lenge sammen, bare 2 måneder. Men jeg tror vi begge følte vi hadde veldig god kjemi oss imellom fra starten. Avstanden ble litt for tøff og det var vanskelig å finne tid til hverandre. 

Bruddet var ikke dramatisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...