AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Er det noen som vet veien fra Drammen togstasjon til sykrhuset? Hvilken retning. Ikke kjent. Anonymkode: 60732...3d4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Ut fra stasjonen, over brua, over torget, til venstre etter Unique og så går du til du ser sykehuset og bare følger resten av veien . Lykke til Anonymkode: 21b76...d57 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ut fra stasjonen, over brua, over torget, til venstre etter Unique og så går du til du ser sykehuset og bare følger resten av veien . Lykke til Anonymkode: 21b76...d57 Takk! Hvilken andre butikker er det ved siden av unique. Jeg vet ikke helt hva det er. Anonymkode: 60732...3d4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Du kan også ta buss linje 3 til Kastanjesletta/Liejordet - stopper rett utenfor togstasjonen og ved sykehuset, avg. hvert 10 min på dagen. Billett kan betales kontant, ikke med kort. Hvis du skal gå så ligger Joe & the Juice og Lampehuset like ved Unique. Ta til venstre når du ser disse og følg veien bortover. Unique er et utested øverst på Bragernes torg. Anonymkode: e9815...4cc
Christiane_W Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 Unique er et utested som ligger på hjørnet øverst på Bragernes torg, på venstre side. Videre etter Unique kommer bl.a. en lampebutikk, brudesalong og et apotek på venstre hånd og du får kjøpesenteret Torget Vest til høyre. En annen rute er gå via Ypsilon og parken. Da går du ut av stasjonen og i stedet for å gå til høyre opp på bybrua krysser du den og går rett frem forbi busstasjonen og tar undergangen under jernbanen bort mot Union Brygge. Når du kommer til torget hvor du har bl.a Baker Klausen og Becks Brasserie på høyre side og Papirbredden som bl.a. huser biblioteket tar du til høyre og over gangbrua Ypsilon. Når du krysser Ypsilon ser du sykehuset og da er det bare å gå gjennom parken til undergangen som tar deg til parkeringsplassen rett nedenfor sykehuset. Om du vil betale bussen med kort må du laste ned Brakar appen, der betaler du med kort.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan også ta buss linje 3 til Kastanjesletta/Liejordet - stopper rett utenfor togstasjonen og ved sykehuset, avg. hvert 10 min på dagen. Billett kan betales kontant, ikke med kort. Hvis du skal gå så ligger Joe & the Juice og Lampehuset like ved Unique. Ta til venstre når du ser disse og følg veien bortover. Unique er et utested øverst på Bragernes torg. Anonymkode: e9815...4cc Takk, men jeg fant ut av det. Er på vei ditt nå. Anonymkode: 60732...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå