GÃ¥ til innhold

Hvor og hvordan selge mine sure brukte sokker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med erfaring? Prispunkt? Trenger litt ekstrapenger og sliter med fotsvette og stinkende sokker😂 Så tenkte dette er bra kombo:) Hvordan fjør man det med betaling ol? Jeg er opptatt av å være anonym.

Anonymkode: 6b6de...0d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva stopper deg fra å legge de ut på Finn?   Du kan begynne med 2000 kr sokken og se hvor populært det er. 

Skrevet

Prøv på Tise! Der har jeg kommet over folk som selger brukte sokker, undertøy, badetøy og sexy undertøy.. med tittelen «pent brukt» 😂

Skrevet

Kundegrunnlaget ditt finner du ved akerselvas bruer. Der røyker de slike ting, fra mild hasj til aller sterkeste, som er sure sokker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen med erfaring? Prispunkt? Trenger litt ekstrapenger og sliter med fotsvette og stinkende sokker😂 Så tenkte dette er bra kombo:) Hvordan fjør man det med betaling ol? Jeg er opptatt av å være anonym.

Anonymkode: 6b6de...0d4

Klarer du ikke vaske sokkene dine får du ta i bruk bruk og kast metoden. 

Ingen er interessert i å betale for sure, uvaskede og utgåtte sokker. Æsj. 

PS, jeg fortrekker også å være anonym og skjønner godt ditt behov for anonymitet med stinkende sokker! 

Anonymkode: 90d83...6b6

AnonymBruker
Skrevet

Du skulle skrevet under brukernavn da hadde sikkert noe menn sendt deg PM. 

Anonymkode: a78ed...54e

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer du ikke vaske sokkene dine får du ta i bruk bruk og kast metoden. 

Ingen er interessert i å betale for sure, uvaskede og utgåtte sokker. Æsj. 

PS, jeg fortrekker også å være anonym og skjønner godt ditt behov for anonymitet med stinkende sokker! 

Jo, det finnes faktisk folk som er interessert i å kjøpe sånt. Det var jo en sak for noen år siden om en mann som tok kontakt med folk for å kjøpe stinkesokker. 

Anonymkode: 2be91...9e1

AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd..? 

Anonymkode: d0049...9a4

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det finnes faktisk folk som er interessert i å kjøpe sånt. Det var jo en sak for noen år siden om en mann som tok kontakt med folk for å kjøpe stinkesokker. 

Anonymkode: 2be91...9e1

Det markedet og den ene personen representerer et meget smalt marked. Ergo er prisen lav og tilbudene sikkert større enn etterspørselen. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo opplyse om du er mann eller kvinne. Er du mann kan du glemme det, ingen vil ha de stinkende ekle sokkene dine. Er du kvinne kan du ta alt fra 500 til tusenvis avhengig av hvor lenge du har brukt de. Du kan komme i kontakt med kjøper på diverse nettsider, kan ikke nevne navn for da blir innlegget slettet. Men det er bare å google. 

Anonymitet kan du få gjennom handel med bitcoin. Les deg opp på det.

Anonymkode: d9dfa...d09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...