AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Får ikke konsentrert meg.. føler meg fanget og hektet. Dum, tåpelig og svak. Jeg vil ta meg sammen, jeg Må komme over ham. Hvorfor er dette så vanskelig, kan ingen se. Jeg gjør samme feil igjen, som før. Som den gangen. Hvorfor er jeg slik. Hjelp meg Anonymkode: a4108...100
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 PS. Det har aldri skjedd noe mellom oss. Anonymkode: a4108...100
Gjest andysowhat Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Vis det er hjelp du ønsker, så må du kommunisere med et språk som ikke bare består av generelle følelser og hentydninger til visse handlinger. kom med noe konkret og prøv å fortell hva den hendelsen får deg til å føle og begrunne hvorfor. Så skal du få svar.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Fordi du overlater ansvaret for dine følelser til noen andre. Dermed blir du hjelpeløs. Ta kontrollen tilbake. Anonymkode: 69131...0eb
Elghund Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi du overlater ansvaret for dine følelser til noen andre. Dermed blir du hjelpeløs. Ta kontrollen tilbake. Anonymkode: 69131...0eb Blæh. Som om vi alle er øyer. Trengs omverden, det uforutsigbare, noe større enn oss for å gi følelser/fantasi juice.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 36 minutter siden, Elghund skrev: Blæh. Som om vi alle er øyer. Trengs omverden, det uforutsigbare, noe større enn oss for å gi følelser/fantasi juice. Har aldri sagt annet. Anonymkode: 69131...0eb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Går bedre i dag, var litt fortvilet i går bare :-) Anonymkode: a4108...100
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #8 Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi du overlater ansvaret for dine følelser til noen andre. Dermed blir du hjelpeløs. Ta kontrollen tilbake. Anonymkode: 69131...0eb Jeg Vil ha kontrollen tilbake, men hvordan? Dette er sterkere enn meg Anonymkode: a4108...100
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 56 minutter siden, Elghund skrev: Blæh. Som om vi alle er øyer. Trengs omverden, det uforutsigbare, noe større enn oss for å gi følelser/fantasi juice. Noen ganger har jeg kontroll over verden, andre ganger er den større og sterkere enn meg og leker med meg på andres bekostning Anonymkode: a4108...100
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #10 Skrevet 5. januar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg Vil ha kontrollen tilbake, men hvordan? Dette er sterkere enn meg Anonymkode: a4108...100 Oppsøk hjelp. Psykolog eller noe. Anonymkode: 69131...0eb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #11 Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppsøk hjelp. Psykolog eller noe. Anonymkode: 69131...0eb Psykologen min synes ikke at det er noe unormalt med verken meg eller mine følelser, det er naturlig å være sånn når man er forelsket sier hun Anonymkode: a4108...100
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #12 Skrevet 5. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykologen min synes ikke at det er noe unormalt med verken meg eller mine følelser, det er naturlig å være sånn når man er forelsket sier hun Anonymkode: a4108...100 Javel. Synd for deg. Du får bare gå rundt og være desperat hvis det er dette psykologen synes er ok. Anonymkode: 69131...0eb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #13 Skrevet 5. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javel. Synd for deg. Du får bare gå rundt og være desperat hvis det er dette psykologen synes er ok. Anonymkode: 69131...0eb Neida. Men jeg synes det er dårlig av psykologen å si at det liksom er helt greit å føle seg hjelpeløs og ikke gjøre noe mer med den saken. Hvorfor går du dit, hvis hun ikke er innstilt på at noe skal endres? Anonymkode: 69131...0eb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #14 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Neida. Men jeg synes det er dårlig av psykologen å si at det liksom er helt greit å føle seg hjelpeløs og ikke gjøre noe mer med den saken. Hvorfor går du dit, hvis hun ikke er innstilt på at noe skal endres? Anonymkode: 69131...0eb Er jo ikke primært derfor jeg går der, vi snakker mer om mange andre viktigere ting. Hun er vel innstilt på at ting skal bli bedre for meg, men får ikke akkurat forandret på så mye fra sitt ståsted. Det er ikke en bryter som man bare kan skru av eller på akkurat.. Anonymkode: a4108...100
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #15 Skrevet 5. januar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javel. Synd for deg. Du får bare gå rundt og være desperat hvis det er dette psykologen synes er ok. Anonymkode: 69131...0eb Hva er det som kjennetegner en desperat person da? Jeg vil ikke si at jeg har oppført meg som deT, men takk for tillatelsen! Anonymkode: a4108...100
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #16 Skrevet 5. januar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo ikke primært derfor jeg går der, vi snakker mer om mange andre viktigere ting. Hun er vel innstilt på at ting skal bli bedre for meg, men får ikke akkurat forandret på så mye fra sitt ståsted. Det er ikke en bryter som man bare kan skru av eller på akkurat.. Anonymkode: a4108...100 Jo, når du bare lærer deg hvor den er, så kan du det. Så jeg vil anbefale deg å høre med henne om dere kan se på dette mellom å svitsje mellom ansvarlig og hjelpeløs. Det handler om når og hvor man setter grenser mellom seg selv og andre. Mye innen psykologi dreier seg om nettopp dette. 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som kjennetegner en desperat person da? Jeg vil ikke si at jeg har oppført meg som deT, men takk for tillatelsen! Anonymkode: a4108...100 Jo, det vil jeg si, når du roper hjelp ut mot det store intet, og tillater hvem som helst å påvirke deg. Anonymkode: 69131...0eb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #17 Skrevet 5. januar 2018 Det du gjør er å bestemme deg for om du vil ha det bra i livet ditt, eller ikke. Hvis du bestemmer deg for at du vil ha det bra, så må du gjøre følgende; Du må først bestemme deg for hva du liker og hvordan du vil ha det og hva som gjør deg godt. Så må du bevare alle de relasjonene som støtter deg i det som gjør deg godt. Bruk tid sammen med de menneskene som støtter deg og får deg til å smile. Alle de andre relasjonene, menn som ikke er interessert, venninner du blir sliten av, energityver o.l, må du kutte ut av livet ditt. Blokkere om det trengs. Vips, da har du selv tatt kontrollen over ditt liv Anonymkode: 69131...0eb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #18 Skrevet 5. januar 2018 16 timer siden, andysowhat skrev: Vis det er hjelp du ønsker, så må du kommunisere med et språk som ikke bare består av generelle følelser og hentydninger til visse handlinger. kom med noe konkret og prøv å fortell hva den hendelsen får deg til å føle og begrunne hvorfor. Så skal du få svar. Enig! Anonymkode: 69131...0eb
Gjest andysowhat Skrevet 5. januar 2018 #19 Skrevet 5. januar 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Enig! Anonymkode: 69131...0eb Tenkte jeg skulle kommentere på flere av de tingene over. Men jeg tror det kommer til å ha liten betydning. Men Jeg så "The punisher" her om dagen på netflix. Hvor en soldat hadde opplevd helvette og slet å komme tilbake til verdenen. Curtis en av hovedkarakteren i serien sier veldig klart hvordan du kommer deg ut av en slik situasjon. Det er at når du har gravd deg et hull, eller et emosjonelt helvette. Så velger du verket å grave hullet dypere ved å spre helvette til andre mennesker, du velger heller ikke å fortesette å leve i hullet ved å slutte å bry deg. Men det du gjør er å prøve å grave deg opp av det jævla hølet, og om det er med eller uten stige, så er det det du burde gjøre. Måten du gjør det på er at du setter deg et langsiktig mål, som får deg til å bli en bedre person i fremtiden, og du må aldri slutte å prøve å klatre ut av hullet for å oppnå ditt mål. Fordi da forblir du i helvette. Forresten veldig kul serie..
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #20 Skrevet 5. januar 2018 45 minutter siden, andysowhat skrev: Tenkte jeg skulle kommentere på flere av de tingene over. Men jeg tror det kommer til å ha liten betydning. Men Jeg så "The punisher" her om dagen på netflix. Hvor en soldat hadde opplevd helvette og slet å komme tilbake til verdenen. Curtis en av hovedkarakteren i serien sier veldig klart hvordan du kommer deg ut av en slik situasjon. Det er at når du har gravd deg et hull, eller et emosjonelt helvette. Så velger du verket å grave hullet dypere ved å spre helvette til andre mennesker, du velger heller ikke å fortesette å leve i hullet ved å slutte å bry deg. Men det du gjør er å prøve å grave deg opp av det jævla hølet, og om det er med eller uten stige, så er det det du burde gjøre. Måten du gjør det på er at du setter deg et langsiktig mål, som får deg til å bli en bedre person i fremtiden, og du må aldri slutte å prøve å klatre ut av hullet for å oppnå ditt mål. Fordi da forblir du i helvette. Forresten veldig kul serie.. Takk, skal sjekke den ut jeg:)) Anonymkode: a4108...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå