AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 I dag ar jeg innom ett parfymeri for å se på en leppestift jeg vurderer. Den ansatte i butikken kom bort til meg og hun spurte om jeg trengte hjelp. Jeg sa hva det gjalt og hun viste meg litt forskjellige farger (av testerne) på hånden sin. Jeg spurte hva de kostet og da måtte hun plukke de ut av skuffen. Idet hun åpnet skuffen sa hun: "forresten, vi har en til farge, og så åpnet hun en leppestift, tegnet seg på hånden og la den tilbake i pakken. Og da hun slo inn den leppestiften som jeg vurderte i kassen så jeg at den hadde tegn til å ha vært åpnet før. Jeg ble så satt ut og tenkte at "her skal jeg aldri handle", sa til henne at jeg skulle tenke litt på det og gikk ut. Flere som syns det var ekkelt? Jeg har alltid tenkt at det er strengt forbudt og at leppestiftene man kjøper i butikken er helt rene og ubrukte! Anonymkode: afb48...b81
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Spesielt. Jeg ville ha gjort det samme som deg. Jeg er ikke spesielt interessert i å kjøpe en leppestift som har blitt smurt utover hånden til noen. Anonymkode: cffa3...3d2 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Jeg hadde bedt om å få en som fremdeles var forselglet, ellers hadde jeg gått et annet sted. Anonymkode: 2fd82...de2 5
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 Så ekkelt, hadde gått uten å kjøpe noe.
Minlillesky Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 Hvorfor sa du ikke i fra når du først var der? Be om en forseglet, og si fra om det hun gjorde.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Turde desverre ikke... ;/ ts. Anonymkode: afb48...b81
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 Hvilken butikk? Fint om du sier det, slik at andre slipper å gå i samme fella. Utrolig uhygienisk og uprofesjonelt. Anonymkode: ef4e4...173 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #10 Skrevet 5. januar 2018 Hadde ikke brydd meg Anonymkode: 99e85...5f6 1
Forundret.. Skrevet 5. januar 2018 #11 Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken butikk? Fint om du sier det, slik at andre slipper å gå i samme fella. Utrolig uhygienisk og uprofesjonelt. Anonymkode: ef4e4...173 Ja, hvor var det? Skikkelig ekkelt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #12 Skrevet 5. januar 2018 Å smøre utover hånden er vel ikke det verste. Om hun hadde vært å bæsjet uten å vaske hendene ville du potensielt kun fått noen tarmbakterier i deg. Men hva om noen med herpes prøvde den på leppene? Da ville du kunne være smittet med herpes resten av livet. Anonymkode: f79b0...88f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #13 Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å smøre utover hånden er vel ikke det verste. Om hun hadde vært å bæsjet uten å vaske hendene ville du potensielt kun fått noen tarmbakterier i deg. Men hva om noen med herpes prøvde den på leppene? Da ville du kunne være smittet med herpes resten av livet. Anonymkode: f79b0...88f Om den er brukt til mer enn demostrasjonen på hånda vet hun jo ikke, den så jo ut til å ha brutt forsegling fra før. Anonymkode: 4d353...215
filifjonka Skrevet 5. januar 2018 #14 Skrevet 5. januar 2018 Da ble den vel til en tester da. Du kan vel først uttale deg skråsikkert om hun hadde prøvd å selge nettopp denne hun hadde prøvd. Typisk ikke-sak... 4
bluevelvet Skrevet 5. januar 2018 #15 Skrevet 5. januar 2018 Send mail til butikken det gjelder og klag. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #16 Skrevet 5. januar 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: I dag ar jeg innom ett parfymeri for å se på en leppestift jeg vurderer. Den ansatte i butikken kom bort til meg og hun spurte om jeg trengte hjelp. Jeg sa hva det gjalt og hun viste meg litt forskjellige farger (av testerne) på hånden sin. Jeg spurte hva de kostet og da måtte hun plukke de ut av skuffen. Idet hun åpnet skuffen sa hun: "forresten, vi har en til farge, og så åpnet hun en leppestift, tegnet seg på hånden og la den tilbake i pakken. Anonymkode: afb48...b81 Hårreisende, jeg hadde aldri handlet av en som sier "en til farge". Anonymkode: 7a661...f53 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #17 Skrevet 5. januar 2018 Hun hadde sikkert gjort den om til en tester etterhvert, butikkansatte gjør ikke alt foran kundene heller (legge den frem og ta på "tester" klistermerke). Folk som aldri har jobbet i butikk har ikke peiling på ting altså..Faktisk som kunde bør du alltid sjekke forsegling uansett om du skal kjøpe noe. Anonymkode: 227c3...1be 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #18 Skrevet 5. januar 2018 Der jeg jobbet før, skulle en kunde handle en strømpebukse. Hun brukte lenger tid på det enn jeg bruker på å kjøpe en leilighet, og det endte med at jeg måtte ta den ut av pakken og vise frem hele så hun kunne få kjenne på og dra litt i. Hun ville til slutt ha den, men da skulle hun ikke ha den jeg hadde åpnet, hun ville ha en pakke som var uåpnet. Holdt på å dra hele dritten over huet på henne... Anonymkode: 1696b...231 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #19 Skrevet 5. januar 2018 Det er enkelt å se forskjell på en helt urørt og en testet leppestift, samme hvor lite den har vært testet. Anonymkode: 71626...4f2 1
kimchi wasabi Skrevet 6. januar 2018 #20 Skrevet 6. januar 2018 Det er bare å klage, dessuten alltid vær obs på at det du kjøper skal være forseglet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå