AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Når folk skriver mange hjerter på facebook, og alt er så fantastisk, og den brødskiva smakte helt fantastisk og hjerter hjerter hjerter, og livet er herlig hele tiden så virker det så lite troverdig og litt kleint. Flere som mener det samme? Anonymkode: 4eb62...608 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Jeg "ser" ikke slikt lenger, fordi det er så oppbrukt. Det er som når ungdom sier "elsker deg" til hverandre hele tiden. Ordet "elske" har ikke samme betydning lenger. Ingen har det fantastisk hele tiden. Jeg tenker også at mange av de som setter hjerte som svar på en status gjør det mer for å vise at de gjør det enn at de "elsker" noe eller viser medlidenhet. Jeg tror mange kaver med å virke snille og gode, og derfor henger seg på. Anonymkode: a1adf...6d2 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Jeg vet ikke om jeg ser så mange som skriver hvor fantastisk alt er. Men folk som skal skryte hverandre, om hvor fantastiske hverandre er JA. 😍😍😍😚😘😘😘❤️❤️❤️ Disse går igjen hele tiden. Man skulle tro folk var forelska i ALLE. Ser så overfladisk og teit ut. Jeg skjønner ikke at de ikke ser det selv. Anonymkode: 79ea9...aaa 10
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 Pleier ikke følge med på hva andre skriver til hverandre, og bryr meg null om det. Er vel bare koselig at noen skriver oppbyggende kommentarer og viser at de setter pris på hverandre Anonymkode: c60c0...70d 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pleier ikke følge med på hva andre skriver til hverandre, og bryr meg null om det. Er vel bare koselig at noen skriver oppbyggende kommentarer og viser at de setter pris på hverandre Anonymkode: c60c0...70d Joa, det er er koselig og fint det. Men jeg synes det blir en smule overfladisk når ❤️❤️😘😘😘😍 går igjen i ett sett. Anonymkode: 79ea9...aaa 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Jeg får aller mest fnatt at alle som nyyyyyyter alt mulig hele tiden. Brødskive med leverpostei eller en halv yoghurt som egentlig har gått ut på dato liksom. Anonymkode: 91548...330 1
Forundret.. Skrevet 5. januar 2018 #8 Skrevet 5. januar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Når folk skriver mange hjerter på facebook, og alt er så fantastisk, og den brødskiva smakte helt fantastisk og hjerter hjerter hjerter, og livet er herlig hele tiden så virker det så lite troverdig og litt kleint. Flere som mener det samme? Anonymkode: 4eb62...608 Ja, det er kleint men jeg gidder ikke bry meg noe særlig med det. Synes bare synd på dem som driver på å har behov for å få folk til å tro at alt er så fantastisk når jeg vet at de sliter med drama, utroskap osv osv..
Elaine Marley Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 Kun overdreven bruk av hjerter. Jeg er lite fan av det.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #10 Skrevet 5. januar 2018 Ja enig. Og når noen bytter profilbilde så er det «nyyyyyyyyydelige, fineste deg <3 <3 <3» Kleint og klissete. Anonymkode: f7256...d84
makkapakka Skrevet 5. januar 2018 #11 Skrevet 5. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja enig. Og når noen bytter profilbilde så er det «nyyyyyyyyydelige, fineste deg <3 <3 <3» Kleint og klissete. Anonymkode: f7256...d84 veldig enig i den, men smaken er jo som baken
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #12 Skrevet 5. januar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Joa, det er er koselig og fint det. Men jeg synes det blir en smule overfladisk når ❤️❤️😘😘😘😍 går igjen i ett sett. Anonymkode: 79ea9...aaa Klart det blir overfladisk, men hvorfor bry seg om det så lenge de som sender og mottar syns det er koselig Anonymkode: c60c0...70d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #13 Skrevet 5. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Klart det blir overfladisk, men hvorfor bry seg om det så lenge de som sender og mottar syns det er koselig Anonymkode: c60c0...70d Fordi det virker som de bare gjør det for å vise til alle andre hvor fint forhold de har, hvor mye de elsker den personen og hvor mye kjærlighet de kan gi. Det er bare for å bli likt selv. Kontakten er gjerne ikke sååååå intens som de liker å få det til å virke til. Hjerter sender jeg bare til folk ejg elsker Anonymkode: 79ea9...aaa
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #14 Skrevet 5. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja enig. Og når noen bytter profilbilde så er det «nyyyyyyyyydelige, fineste deg <3 <3 <3» Kleint og klissete. Anonymkode: f7256...d84 Huff ja. Og hvis ingen kommenterer så sletter de bildet igjen Jeg trykker bare liker. "Fiiiiiine Mari" , ser grusomt ut. Anonymkode: 79ea9...aaa
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #15 Skrevet 5. januar 2018 Nei, er da mange som har det bra så og si hele tiden. Bare fordi du har et mindre bra livv, betyr ikke det at det er sannsynlig at andre har det. Anonymkode: 1c89b...1d8
Gjest making.a.mess Skrevet 5. januar 2018 #16 Skrevet 5. januar 2018 Når det kommer til innlegg om hvor bra alt er så er det nesten alltid de som ikke har ting på stell som skriver mest. De som faktisk har alt på stell er gjerne kortfattet og enkle i innleggene
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #17 Skrevet 5. januar 2018 Det er det veldig mye av på bildekommentarer hos folk. Helt elendig å se folk "snakke sammen" på det viset. FB er et utstillingsvindu hvor de kan vise verden hvor fint de har det. De forteller ingenting om baksiden av medaljen og dermed blir det jo bare falsk og fælt, men de bare fortsetter uten å tenke på hvordan de fremstår eller hvor overfladiske de er. Æsj! Anonymkode: bf958...7e5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #18 Skrevet 6. januar 2018 På 5. januar 2018 den 17.03, AnonymBruker skrev: Nei, er da mange som har det bra så og si hele tiden. Bare fordi du har et mindre bra livv, betyr ikke det at det er sannsynlig at andre har det. Anonymkode: 1c89b...1d8 Jeg har det ikke mindre bra. Men syns folk skriver så mye teit på facebook. Anonymkode: 4eb62...608
Sirah Skrevet 6. januar 2018 #19 Skrevet 6. januar 2018 Hvorfor må man irritere seg over alt folk gjør? Er det ikke bedre at folk skriver hyggelige kommentarer enn å mobbe og bryte andre ned? Skriver man noe stygt er det galt, skriver man noe pent/poster et hjerte så er jaggu det galt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå