AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Hva synes dere som har dette ullundertøyet i forhold til str? Jeg er small i alle klær.. Har hatt et annet sett tidligere, men husker ikke hva slags str jeg hadde. Hatt både Janus og Devold, og de begge revnet og endte opp med hull Anonymkode: bc868...871
Runnershigh Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Normal i størrelsen. Jeg bruker egentlig small, men fikk den i medium i gave. Den er litt romslig for meg, men synes det bare er deilig
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Jeg er også small til vanlig men kjøper medium i overdel og small i underdel. Liker at overdelen er mer som en genser men hvis du vil ha den mer tettsittende kan du kjøpe small Anonymkode: f9e84...7ab
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Hvor lange er dere da? Anonymkode: bc868...871
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 Kari Traa har fått mye kritikk fordi klærene er unormalt smale og små i størrelsene. Dette er ikke bare synsing, også forbrukerrådet har påpekt det. Jeg bruker vanligvis S, noen ganger M. Jeg fikk et Kari Traa-sett til jul, hvor overdelen i M passet, mens underdelen i M var både for kort og for smal i legger og lår. Når jeg vanligvis bruker S, synes jeg det er temmelig dårlig når jeg må opp i L for at det skal passe. I tillegg synes jeg Kari Traa-ullen lukter. Det er ofte mesh-paneler i det, og der lukter det surt allerede etter en gangs bruk, selv om man henger dem til lufting. Jeg tar Heidal og Devold når som helst over Kari Traa. Mye billigere, og mye bedre. Anonymkode: 760ac...010
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 De er litt små i størrelsen bruker s til vanlig men må opp i m på kari traa ull.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Kari Traa er små i størrelsene, ikke normale. Det er en grunn til at butikkene brenner inne med plagg i str S igjen etter sesongen. Anonymkode: 3b36c...3df
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #8 Skrevet 5. januar 2018 Veldig små i størrelsene, både lengde og vidde. Klør, og krymper i vask. Anonymkode: acf1b...6af
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 Jeg er typisk medium og 167 høy. Har et KT-sett med bukse i medium som passer perfekt, samt overdel i large fordi jeg ville ha den litt vid. Anonymkode: 62dd6...b06
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #10 Skrevet 5. januar 2018 Supert jenter Takk for svar, da har jeg bestilt Gikk for Medium Anonymkode: bc868...871
Salka Skrevet 14. januar 2018 #11 Skrevet 14. januar 2018 (endret) Jeg syns Kari Traa er ganske normalt i str. Har to sett, ett Åkle og ett Rose. Ligger mellom XS og S til vanlig (som oftest S), bruker XS i Stormberg som er ganske stort i str og S i Kari Traa. Genserene er helt perfekte i str, ikke trange, men ganske romslige og ikke korte. Dekker over rumpa. Underdelen er også passe i str. Skal sies at jeg har kort overkropp og lange bein, muligens derfor trøya er såpass lang på meg. Vurderte å bestille M etter å ha lest her, men glad jeg tok S. Elsker ullundertøyet til Kari Traa, men syns nok Stormberg sitt er hakket varmere. Endret 14. januar 2018 av Salka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå