AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Hvis folk ringte i messenger før så det jo ut som noen ringte en vanlig tlf samtale. Altså jeg kunne bra svare som man gjør vanlig. Nå funker jo ikke dette lengre? Eller kan jeg skru det på et sted? Det er jo drit irriterende jeg får jo bare opp en liten «notofication» der oppe og trykker jeg på den må jeg bruke passord/fingeravtrykk for å komme meg videre—> så gå inn på appen.. Og da har jo mest sannsynligvis personen lagt på! jeg har iPhone 6s forresten! Anonymkode: 4f433...5f2
Ponnijenta Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Det har sluttet å virke for meg også (har iPhone 7). Aner ikke hvordan jeg får fikset det, nå kommer det ikke opp lenger hos meg:(
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 7 minutter siden, Ponnijenta skrev: Det har sluttet å virke for meg også (har iPhone 7). Aner ikke hvordan jeg får fikset det, nå kommer det ikke opp lenger hos meg:( Er noe ordentlig dritt! Hadde jeg visst det hadde jeg ikke oppdatert😣 TS Anonymkode: 4f433...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå