AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Hvordan vasker du de klutene til å vaske briller som pleier å følge med når man kjøper brillene? For det er vel ikke engangs? Mister de "effekten" eller ødelegges av vaskemaskin? Og hvor lenge bruker du kluten før du vasker den? Jeg syns noen ganger brillene mine bare blir enda verre etter jeg tørker med klut (tørr), men det er kanskje bare fordi den trengs å vaskes.. Anonymkode: d50aa...88e
venus_ Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Mener de sa at den kunne vaskes i maskin, men uten skyllemiddel.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 De går i maskinen sammen med andre kluter på 60 eller 95 graders vask. Men de er dårlig til brillepussing i forhold til andre bomulls eller linkluter. Anonymkode: 4ed27...278
Ze.Xhx Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 De klutene blir som regel helt utfettet og jeg kaster dem når det når det punktet. Jeg bruker Cleanex til brillene mine sammen med brillepuss. Cleanexen blir brukt flere ganger, så dette er ganske billig og miljøvennlig.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, venus_ skrev: Mener de sa at den kunne vaskes i maskin, men uten skyllemiddel. Hvilket oppegående og informert meneske bruker skyllemiddel i maskinen i dag? Det meste av klær og tekstiler er jo merket med at skyllemdiddel ikke må brukes. Anonymkode: 4ed27...278
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 Jeg vasker dem med Milo i vasken. Går raskt. Anonymkode: 30360...b2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå