AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Jeg er overfølsom når det gjelder andres signaler. Jeg trekker meg unna hvis det kun er jeg som viser interesse. Har vært så dum å slippe opp for 2 som jeg anser som kun venner ved å legge de til på whatsapp. Det blir rene maset. Får meldinger hver eneste dag, morgen og kveld. En mellomting er liksom greia da. Uansett Anonymkode: 7ea21...344 1
LoneWolf Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Selvsagt skjønner de ikke noe når du ikke gir dem en dritt av informasjon å gå på slik at de har noe å skjønne... 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 (endret) Så vær direkte med dem, da vel. Endret 5. januar 2018 av Catalina Culès
RoH Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Gjør deg selv og verden en tjeneste. Slutt og tillegg andre meninger de ikke har, ikke forvente at andre skjønner.
herremann Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 Kvinner som er kryptiske og aldri greier å si noe rett ut. Er ikke overraskende at menn ikke forstår noe da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå