AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Han gjorde det slutt for 6 mnd siden, og jeg sliter fortsatt veldig. Ønsker å vite om det fortsatt er noe håp, ettersom han sa han trengte tid til å ordne opp i private ting( jeg vet selvfølgelig hva det er) og at han var usikker på om vi kom til å bli sammen igjen. Jeg er redd han sa det bare for å gjøre det "lettere" for meg. Vi snakker sammen hver uke, enten på mld eller ved å ringes. Snakker ikke om forholdet, bare hva som skjer rundt oss. Gjør jeg vondt værre av å sende ett brev om mine følelser og tanker og hvor mye jeg savner han? Han bor langt unna. Anonymkode: 81a89...838
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han gjorde det slutt for 6 mnd siden, og jeg sliter fortsatt veldig. Ønsker å vite om det fortsatt er noe håp, ettersom han sa han trengte tid til å ordne opp i private ting( jeg vet selvfølgelig hva det er) og at han var usikker på om vi kom til å bli sammen igjen. Jeg er redd han sa det bare for å gjøre det "lettere" for meg. Vi snakker sammen hver uke, enten på mld eller ved å ringes. Snakker ikke om forholdet, bare hva som skjer rundt oss. Gjør jeg vondt værre av å sende ett brev om mine følelser og tanker og hvor mye jeg savner han? Han bor langt unna. Anonymkode: 81a89...838 Ikke gjør det. Hadde han hatt lyst til å prøve igjen, hadde han sagt det siden dere har kontakt. Du gjør klokt i å fortsette livet ditt på egen hånd og ikke drømme om det som kanskje kunne blitt noe... Anonymkode: 402b1...6f3 6
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Nei, kom deg heller videre i livet.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 hvorfor skulle du IKKE sendt et brev da? eller sagt hva du føler? Verste som skjer er at han vet hva du føler og avviser deg. Men hva så? du har fått sagt ditt og kan gå videre. Anonymkode: 85e1d...7e3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det. Hadde han hatt lyst til å prøve igjen, hadde han sagt det siden dere har kontakt. Du gjør klokt i å fortsette livet ditt på egen hånd og ikke drømme om det som kanskje kunne blitt noe... Anonymkode: 402b1...6f3 Å fortelle mennesker hva man føler er altså et svakhetstegn? Jeg vil vel heller påstå det motsatte. Når ts har fortalt sine følelser (hei jeg har følelser for deg - ÅNEIÅNEI Gud forby!) så kan hun fortsatt ha valget om å komme seg videre og ikke drømme om ting som kanskje kunne blitt noe. Å være ærlig om følelsene sine tar ikke bort muligheten til å komme seg videre i livet etterpå. Hvis han ikke har følelser for henne tilbake så kan jo ts bare gå videre? Anonymkode: 85e1d...7e3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å fortelle mennesker hva man føler er altså et svakhetstegn? Jeg vil vel heller påstå det motsatte. Når ts har fortalt sine følelser (hei jeg har følelser for deg - ÅNEIÅNEI Gud forby!) så kan hun fortsatt ha valget om å komme seg videre og ikke drømme om ting som kanskje kunne blitt noe. Å være ærlig om følelsene sine tar ikke bort muligheten til å komme seg videre i livet etterpå. Hvis han ikke har følelser for henne tilbake så kan jo ts bare gå videre? Anonymkode: 85e1d...7e3 Det er ikke farlig og i hvert fall ikke et svakhetsteng å fortelle om følelsene, men sannsynligheten for at det blir noe mer ut av det er liten. Har vært der selv og vet at det koster mye, og muligheten for å bli skuffet er ganske stor... Anonymkode: 402b1...6f3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke farlig og i hvert fall ikke et svakhetsteng å fortelle om følelsene, men sannsynligheten for at det blir noe mer ut av det er liten. Har vært der selv og vet at det koster mye, og muligheten for å bli skuffet er ganske stor... Anonymkode: 402b1...6f3 Men alle ting som får oss til å føle noe vondt er ikke onde. Ts kan bli skuffet, men den skuffelsen er der uansett om hun sier hva hun føler eller ei. Anonymkode: 85e1d...7e3 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #8 Skrevet 4. januar 2018 Si hva du føler du. Det gir et mye bedre inntrykk enn å sende et brev. Det skjer ingen ting hvis du ikke prøver. Anonymkode: 4bd74...802 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #9 Skrevet 4. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det. Hadde han hatt lyst til å prøve igjen, hadde han sagt det siden dere har kontakt. Du gjør klokt i å fortsette livet ditt på egen hånd og ikke drømme om det som kanskje kunne blitt noe... Anonymkode: 402b1...6f3 Enig dette. Og kutt kontakten. Ikke rart du ikke kommer videre når dere fortsatt snakker sammen ukentlig. Hvis du virkelig vil finne ut av det kan du jo bare spørre han over telefon neste gang om hvorfor han ringer deg, om det er fordi han vil dere skal bli sammen igjen eller bare fordi han kjeder seg. Et brev blir litt i meste laget liksom. litt desp Anonymkode: 34724...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå