Gjest Vinje Skrevet 8. august 2002 #1 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg er ei jente på 28 med en veldreid kropp. Den liker jeg å vise frem, og liker meg på stranda toppløs med bare stringen i rumpa. Har jobbet endel for å få denne kroppen, og nå får jeg høre på alle kanter at g-string er harry???? Er verden gal, eller er jeg helt utafor??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cornelius Skrevet 8. august 2002 #2 Del Skrevet 8. august 2002 Etter min mening er G-string harry overalt, ikke bare på stranda. Jeg tror at jenter SELV har dyrket fram dette latterlige plagget, fordi de SELV syns at en trusekant som kan anes under en bukse, er en stor tragedie. Menn har ikke mast fram produktet, vi syns at jenteromper er sexy selv om man bruker en vanlig truse med god passform. De som har såpass "myke skinker" at trusekanten skjærer seg inn, sjøl med riktig størrelse, er som regel idiotiske i G-string uansett. Du har bare blitt skylt med i en motetrend, uten at du selv har stilt noen kritiske spørsmål, slik er ofte jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2002 #3 Del Skrevet 8. august 2002 Det er nok du som er helt utafor! String er harry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2002 #4 Del Skrevet 8. august 2002 hvorfor ikke bare ta av trusa ? Du er jo alikevel barbert. Det er m.a.o. ingentig som vises likevel. Dersom det er Harry å være naken, ja så er det Harry med g-streng. Når du står eller sitter, ser vi jo ingen forskjell. hilsen en chris, som kikker på de som ligger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odelsgutten Skrevet 8. august 2002 #5 Del Skrevet 8. august 2002 Er ikke dette bare en motesak på lik linje med steinvaska jeans og hoftebukser? String på stranda var jo nærmest vanlig på midten av nittitallet og det så jo ikke teit eller harry ut. Men da var det jo temmelig harry med de steinvaska buksene og det er de jo ikke nå. Hoftebukser er jo ihvertfall teit. Halve trusa stikker jo opp der bak. Og ofte er de så trange at bildekkene henger lag på lag utenpå( hvorfor i allværden kjøper ikke jentene store nok størrelser. Det ser jo hel teit ut. Nei må bare få si at string på stranda er ikke harry i forhold til mye annet som er i motebildet i dag. String er jo sexy nesten uansett hva slags kropp man har. Men det har jo også med smak å gjøre. Synes jenter i bikini er sexy uansett hvordan den ser ut jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 8. august 2002 #6 Del Skrevet 8. august 2002 Har du lyst til å ha string på stranda så har du det, det har ingen andre noe med. Har akkurat vært i syden jeg, og der hadde noen string og var kjempeflotte i den, andre så mindre bra ut etter "mitt syn" men hvilken rolle spiller det? Kammeraten min som lå ved siden av kunne si at at han syns den dama jeg ikke syntes kledde stringen var sexy i den. Vi har forskjellig smak, og vi kler oss slik vi selv liker det best. Drit i hva andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 8. august 2002 #7 Del Skrevet 8. august 2002 Hvorfor er det så viktig å ikke være harry? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick Skrevet 8. august 2002 #8 Del Skrevet 8. august 2002 Still heller det spørsmålet til Lars Sponheim, sandix.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. august 2002 #9 Del Skrevet 8. august 2002 Om jeg synes det er Harry? Nei Men jeg synes heller ikke det er fint. Man ser liksom for mye av det gode. Jeg synes fin truse og fint bh er som en fin drakt, når drakten mister litt av formen, blir det liksom litt "billig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 8. august 2002 #10 Del Skrevet 8. august 2002 Vet ikke hvilket nick han opererer under. Fatter bare ikke denne harry-fobien. Noen er harry, andre er det ikke og hva så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2002 #11 Del Skrevet 8. august 2002 String på stranda er lekkert. (String er lekkert overalt, egentlig.) Hvis du liker å vise frem din veldreide kropp, er intet bedre enn det. Bare gå med det. Og gjør det noe at enkelte synes det er Harry? De er sikkert bare misunnelige på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 8. august 2002 #12 Del Skrevet 8. august 2002 Om det er harry? Jeg syns i hvert fall det ser billig ut. Og hva det er med denne stringtrusa i det hele tatt som er så moderne, skjønner jeg bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss tiger Skrevet 8. august 2002 #13 Del Skrevet 8. august 2002 enig med Sandix her. hvilken betydning har det om det er harry eller ikke? vil du gå i tanga på stranda, så gjør det! selv om jeg personlig synes det ser litt vel "se-på-meg-her-er-jeg" ut, så kan jo andre like det. jeg skal i alle fall ikke stoppe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest biafra Skrevet 9. august 2002 #14 Del Skrevet 9. august 2002 Synest det er dødslekkert med string på stranda. På damer med normalt slank kropp er det heilt perfekt! Om ei dame som har nokre kilo ekstra går i string eller vanlig bikinitruse betyr vel heller ingenting, ho er der for å sole seg, og ein treng vel ikkje stirre på noko ein ikkje likar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 9. august 2002 #15 Del Skrevet 9. august 2002 Godt sagt, Sissan. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2002 #16 Del Skrevet 9. august 2002 Skjønner ikke at noen har lyst til å vifte med hele rompa på stranda jeg. For øvrig er også toppløs soling ut - og det passer meg egentlig veldig bra, for jeg har aldri likt å vifte med puppene til alle og enhver heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 10. august 2002 #17 Del Skrevet 10. august 2002 De eneste du får stygge blikk fra, er nok noen jenter som kanskje slenger noen bemerkninger etter deg, som f.eks "billig". Men guttene nyter vel synet, så bare bruk den du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazy Skrevet 10. august 2002 #18 Del Skrevet 10. august 2002 Hva med å gå på nudiststrand? Du viser jo både pupper og rompeballer uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2002 #19 Del Skrevet 12. august 2002 Det er mye mindre "se og bli sett" på en naturiststrand enn på en "vanlig" strand - bare sammenlikn de to strendene på Huk. De som vil vise seg fram, går minimalt kledd på den "vanlige"standen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå