Gå til innhold

Hvordan blir livet nå, livet etter exen. Med venner.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg flyttet hit, nytt sted. Til han og hans venner og familie. Langt hjemme i fra. Jeg har fått meg noen nye venner etter bruddet men er fortsatt ganske lite ute blandt folk. I morgen skal jeg på en date og jeg gleder meg. Men det er fryktelig rart. Og skulle finne noen ny (hvis vi macther) osv.. de fleste av mine venner er hans venner. 

Jeg er likevel litt redd for å gå videre, ut av vennegjengen jeg er i som jeg ble endel av pga han. Hvis jeg får meg ny fyr, vil jo hele grunnmuren til at jeg er her løsne. Blir jo kleint og ta med ny fyr i sosiale greier med de når exen oftest er der også osv. Men kan jo ikke ditce dem heller. 

Jeg aner virkelig ikke "rett og galt" 

Hvordan nyte livet igjen og være stolt av meg selv og bare ta ting som det er. Finne gleden i og være meg uansett hva jeg gjør. Hvordan tilpasse seg Nå? 

Anonymkode: 218a4...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva med å snakke med den du har mest kontakt med i vennegjengen? Spørre han/henne om hva de føler om du finner en ny kjæreste. Jeg fant min kjæreste i vennegjengen til min x og det er kleint nok. Men når hjertet og ditt eget beste er bedre enn vennskap basert på din x har man ikke så mye man skulle sagt. De felles bekjente er nok ikke blind og ser nok at den dagen at hver av dere finner en ny kommer snart 😊 lykke til!

Anonymkode: d48ec...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...