AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Jeg meer nå når folk er intressert i kontakt med deg, bli bedre kjent eller date deg. Du blir litt småbetatt, men du har vanskelig for å stole på folk. Du velger å dømme alle pga dette. Dine selvsikre venninner som har respekt og hele pakka, sier at du ikke kan gå resten av livet og være redd. At en må tørre å ta sjanser og at man må tørre å tro godt om folk. Så har vi bl.a mamma som sityer hjemme, går i sin trygge boble og begynner med kritikken sin igjen. "Men det er så fort gjort""skaden er skjedd hvis du utsetter deg for det" det er liksom alltid det negative som kan være sant. Hvordan er det folk klarer å få respekt da? Hvordan klarer de å få venner? Hvorfor virker det som at jeg er den eneste folk er intrisstert i å ødelegge for? Anonymkode: 51ab3...c28
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Jeg mistenker at alle har baktanker med det de gjør.
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Jeg lider av paranoia så er alltid skeptisk og mistenksom.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg meer nå når folk er intressert i kontakt med deg, bli bedre kjent eller date deg. Du blir litt småbetatt, men du har vanskelig for å stole på folk. Du velger å dømme alle pga dette. Dine selvsikre venninner som har respekt og hele pakka, sier at du ikke kan gå resten av livet og være redd. At en må tørre å ta sjanser og at man må tørre å tro godt om folk. Så har vi bl.a mamma som sityer hjemme, går i sin trygge boble og begynner med kritikken sin igjen. "Men det er så fort gjort""skaden er skjedd hvis du utsetter deg for det" det er liksom alltid det negative som kan være sant. Hvordan er det folk klarer å få respekt da? Hvordan klarer de å få venner? Hvorfor virker det som at jeg er den eneste folk er intrisstert i å ødelegge for? Anonymkode: 51ab3...c28 Er det din mor som får deg til å tenke slik? Har noen ødelagt for deg tidligere? Anonymkode: 75cbb...942
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: f4e36...4af Altså, jeg er mye nedstemt fordi jeg ikke tør tro på at noen faktisk vil bli glad i meg , liker meg eller vil være venn. Slik som de vil med andre. Neon ganger blir jeg glad når noen tar kontakt. Tenker at jeg faktisk er likt sv noen,, slik som jeg liker andre. Mens kritikeren ier st mot meg så vil de ikke være helt som mot andre,. At jeg hører mer til den gruppa som skal utnyttes for noe, at de bare er ute etter å gjøre narr eller et eller annet. Det føles bare som en forbannelse jeg har over meg, som ikke de andre har. Men hvem skal man høre på ? Den som løfter opp eller den som drar ned? Anonymkode: 51ab3...c28
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det din mor som får deg til å tenke slik? Har noen ødelagt for deg tidligere? Anonymkode: 75cbb...942 Ja. Og ja. For oss begge. Jeg har sagt at jeg har lyst til å være psykopat. For da hadde det vært jeg som manipulerte alle andre og danset meg gjennom livet. Mens vi vanlige, kjedelige normale er de som sittee igjen såret, føler oss dumme . alt og alle har jo ikke ødelagt. Men keg er vant til at hvis det er personer jeg får f.eks sterkere følelser for, så er det et varsel i seg selv. Anonymkode: 51ab3...c28
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #8 Skrevet 4. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Og ja. For oss begge. Jeg har sagt at jeg har lyst til å være psykopat. For da hadde det vært jeg som manipulerte alle andre og danset meg gjennom livet. Mens vi vanlige, kjedelige normale er de som sittee igjen såret, føler oss dumme . alt og alle har jo ikke ødelagt. Men keg er vant til at hvis det er personer jeg får f.eks sterkere følelser for, så er det et varsel i seg selv. Anonymkode: 51ab3...c28 Så trist at flere mennesker har ødelagt for deg og din mor. Har du noen å snakke med (en psykolog eller andre) om dette med at andre har ødelagt og om det at du er redd for at det skal skje igjen? Det er også lurt å lære seg å se tegnene (røde flagg) hos mennesker som er helseskadelige for andre. Hvorfor mener du at det er et varsel, når du får sterke følelser for noen? Anonymkode: 75cbb...942
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #9 Skrevet 4. januar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så trist at flere mennesker har ødelagt for deg og din mor. Har du noen å snakke med (en psykolog eller andre) om dette med at andre har ødelagt og om det at du er redd for at det skal skje igjen? Det er også lurt å lære seg å se tegnene (røde flagg) hos mennesker som er helseskadelige for andre. Hvorfor mener du at det er et varsel, når du får sterke følelser for noen? Anonymkode: 75cbb...942 Fordi man blir blind, som det heter seg. Og psykopater har det med å vite hvilken knapp de skal trykke på. Jeg tenker at da har personen visst hva han skulle trykke på. Men så er det menn som ikke klarer å få min interesse....tydeligvis ingens i o m de går single omtrent hele livet. Dette er vel dem en BØR få følelser for da de ikke er psykopater. Men alt er jo så kjedelig!!!:( Anonymkode: 51ab3...c28
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #10 Skrevet 4. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi man blir blind, som det heter seg. Og psykopater har det med å vite hvilken knapp de skal trykke på. Jeg tenker at da har personen visst hva han skulle trykke på. Men så er det menn som ikke klarer å få min interesse....tydeligvis ingens i o m de går single omtrent hele livet. Dette er vel dem en BØR få følelser for da de ikke er psykopater. Men alt er jo så kjedelig!!!:( Anonymkode: 51ab3...c28 Jeg forstår. Men det finnes også mange gode og snille menn som ikke er kjedelige. Anonymkode: 75cbb...942
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #11 Skrevet 4. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår. Men det finnes også mange gode og snille menn som ikke er kjedelige. Anonymkode: 75cbb...942 Hmm. Ja det gjør det nok. Men tenker at de kanskje må være psykopater for å få noen forelsket. Anonymkode: 51ab3...c28
Gjest Zonjë Skrevet 5. januar 2018 #12 Skrevet 5. januar 2018 Ts er du en snill person? Jeg er hvert fall en snill person, jeg har omtanke for andre og vil andre godt, det verste jeg vet er å såre andre. Jeg går ikke rundt og tror jeg er mye bedre enn alle andre, ergo betyr det at de fleste andre også er snille og bryr seg om andre. Så enkelt er det i min verden. Det er sikkert noen der ute som har baktanker og ikke ville behandlet meg bra, men det får være deres problem. Om jeg blir såret av en slik person takker jeg for meg og går videre. Og det finnes andre valg enn psykopater og menn du ikke liker. Ikke finn deg i alt mulig tull fra en mann, vis han respekt, men vis også at du selv skal behandles godt, om du godtar alt bare fordi du er redd for å miste han om du setter krav ender du opp med folk som bare bruker deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå