Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 aanen: denne kontoen er det feilet adsl ordre på, anbefaler at du tar kontakt med 05000 meg: feilet adsl ordre? men alt annet har jo kommet som det skulle? aanen: ja, men linjen din virker ikke som den skal og jada, jeg SKAL ta kontakt med 05000 Men er det noen her som vet om en slik feil kan komme av at telefonen var "død" et par dager? (Ledningsbrudd, og siden hustlf blir lite brukt oppdaget vi det ikke før etter et par dager) (Grunnen til at jeg spør her er at om det er umulig at det kan skyldes noe slikt slipper jeg å føle meg som en idiot i telefonen )
@lfa Skrevet 7. februar 2005 #2 Skrevet 7. februar 2005 Skjønner ikke helt problemet ditt, men hvis det er noe feil med adsl-linjen er det jo bare å ringe og få de til å sjekke. Det har jeg gjort 3985743266 ganger. Først kommer du til en fyr som tror du er helt tett i nøtta og som spør de obligatoriske "har du husket ditt og datt" spørsmålene. Jada, har det... bla bla bla... Når han ikke blir noe klokere, blir du satt over til teknisk avdeling som er mye mer behjelpelig. De sjekker linja di ganske kjapt og så er det oppe og går igjen før du aner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå