ajarRun Skrevet 5. januar 2018 #41 Skrevet 5. januar 2018 Tenker egentlig ikke på penger. Trenger jeg mer jobber jeg mer. Kjøper stort sett det jeg vil ha. Men jeg blir litt sjokkert når par klarer seg på kombinert inntekt som er mindre enn min.
Knirke Skrevet 5. januar 2018 #43 Skrevet 5. januar 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Skal du få mye penger en dag?😮 Anonymkode: 0f8c9...6de Har tenkt å fortsette å prøve å få meg jobb, ja.. Kommer jeg over fattigdomsgrensen kommer jeg til å føle meg som en millionær
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #44 Skrevet 6. januar 2018 10 timer siden, Knirke skrev: Har tenkt å fortsette å prøve å få meg jobb, ja.. Kommer jeg over fattigdomsgrensen kommer jeg til å føle meg som en millionær Jeg heier på deg Anonymkode: 0f8c9...6de 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #45 Skrevet 6. januar 2018 På 5.1.2018 den 9.43, AnonymBruker skrev: Du er klar over at selv om du har oppnådd 40 års trygdetid så kan du ikke ta ut pensjon før du er 62/67? Sjekk pensjonskalkulatoren din på f.eks NAV.no eller din pensjon, så ser du hvor mye du får når du tar ut pensjon. Anonymkode: ca8f1...126 Det er jeg selvfølgelig klar over. Derfor jeg skal være gjeldfri og ha ett eller to investeringsobjekter jeg vil ha en fast sikker inntekt fra. I tillegg til hovedboligen i Norge jeg vil leie ut deler av året. Dette vil gi meg nok til å klare meg i et lavkostland jeg flytter til. Kan selvfølgelig ikke leve som en konge, men det har jeg heller ingen interesse av. Men vil ha et mye lykkeligere liv enn i traurige kalde Norge. Anonymkode: 7c007...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå