Gå til innhold

Det skjer ingenting på Sukker, og flere menn er så trege med å svare på meldinger...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dame 41 år her.

Jeg skal prøve nettdating, og har laget profil på Sukker. Det er mange som besøker profilen min men veldig få som tar kontakt. Jeg har selv tatt kontakt med noen menn, og et par svarer, de andre svarer kort og så blir de borte. 

Det skjer så lite der, at jeg lurer på hva jeg skal gjøre for at det skal skje mer. Sånn det er nå, tenker jeg at jeg kommer til å miste interessen for det og deaktivere profilen.

Men før jeg gjør det: Er det noen som har gode råd?? Hva gjør man for å komme i kontakt og holde på kontakten. Jeg går gjerne tidlig på date, men vil jo føle at jeg har en viss form for kontakt med den jeg spør om å møte.

Anonymkode: 8ddd3...3df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du nok bilder?

Anonymkode: 4a1cb...397

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du nok bilder?

Anonymkode: 4a1cb...397

Er ikke betalende, så jeg har 5 bilder (som er grensen ved de som har gratis profil).

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (dame) har møtt mange hyggelige, oppegående menn på Sukker og er nå i fast forhold.

For meg var det den største turn offen hvis de som kontaktet meg IKKE var betalende medlem. Jeg gadd overhode ikke å svare eller kikke på profilene deres. Om man ikke kan avse 99 kr i md og vil at ANDRE skal betale for å ta kontakt så er det for meg et godt tegn på useriøsitet. Du bør betale for medlemsskap.

Anonymkode: a0a87...f15

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg (dame) har møtt mange hyggelige, oppegående menn på Sukker og er nå i fast forhold.

For meg var det den største turn offen hvis de som kontaktet meg IKKE var betalende medlem. Jeg gadd overhode ikke å svare eller kikke på profilene deres. Om man ikke kan avse 99 kr i md og vil at ANDRE skal betale for å ta kontakt så er det for meg et godt tegn på useriøsitet. Du bør betale for medlemsskap.

Ja, har tenkt at det kanskje er et klarere tegn på at man er seriøs, at man har betalt medlemskap. Får vurdere det da, kanskje.

ts

Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarte de det? Må betale for å sende meldinger.

Og er du selv betalende medlem, eller er det kun mennenes ansvar?

Endret av stf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jøss. Hva har skjedd med Sukker? Syntes menn der var i overkant ivrige. Masse mas om du ikke svarte umiddelbart.

Tøft at du tar kontakt med menn du liker da. Håper du finner han ene.

Anonymkode: d4da2...1b3

Skrevet

Du bør absolutt være betalende medlem, for om du ikke er det kan vel kun de som har dyreste medlemsskap der kontakte deg, og det er ikke mange som gidder å betale såpass mye. Om du ikke gidder betale selv overlater du alt ansvaret til motparten, og det virker litt useriøst. Ellers er gode bilder og en god profiltekst viktig. Og at man sender litt gode meldinger som kan gjøre motparten interessert. Utover det så man man bare innse at sannsynligheten for at en god del av det motsatte kjønn ikke finner akkurat deg interessant. Men man trenger jo kun den ene riktige tross alt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet litt med profilen, og nå har det tatt seg opp. Har fått mange meldinger, og et par jeg har skrevet med har svart og er mer på. Så ting endrer seg tydligvis... 

ts

AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2018 den 19.11, AnonymBruker skrev:

Dame 41 år her.

Jeg skal prøve nettdating, og har laget profil på Sukker. Det er mange som besøker profilen min men veldig få som tar kontakt. Jeg har selv tatt kontakt med noen menn, og et par svarer, de andre svarer kort og så blir de borte. 

Det skjer så lite der, at jeg lurer på hva jeg skal gjøre for at det skal skje mer. Sånn det er nå, tenker jeg at jeg kommer til å miste interessen for det og deaktivere profilen.

Men før jeg gjør det: Er det noen som har gode råd?? Hva gjør man for å komme i kontakt og holde på kontakten. Jeg går gjerne tidlig på date, men vil jo føle at jeg har en viss form for kontakt med den jeg spør om å møte.

Jeg er mann, 50, har vært på Sukker i rundt 1,5 år. Har ikke opplevd at damer har tatt direkte kontakt, men heller satt hjerte på profilen min. Da har jeg sendt første melding og så har vi tatt det derfra. Ville ha satt pris på om noen damer sendte meg melding først. 

Har spurt flere av de jeg har skrevet med om de får slibrige meldinger, og det er det ganske mange som sier at de gjør, så dette kan du nok også dessverre forvente at du får. Kanskje noen dicpics også... :-(

I dag fikk jeg høre av ei jeg skriver med at hun syntes jeg oppførte meg som en gentleman. Det synes jeg var ei fin tilbakemelding, så det lønner seg å oppføre seg på nettet (også)! 

Vil påstå at det kreves litt trening i å kommunisere godt med noen på nettet. Du vil nok merke at noen ikke svarer og andre bare blir borte (ghosting). Ikke dvel over det, bare gå videre selv om det kan føles surt der og da. Så kan det også hende at du ikke får kontakt med absolutt den du ønsker kontakt med, men slik er det nå bare. Alle fortjener en sjanse, ikke minst du selv... Med det mener jeg å si at de som ghoster eller ikke svarer ikke har den personligheten du ønsker, så ta vare på de som svarer. Plutselig dukker det opp en som får hjertet til å banke litt fortere, så ikke gi opp for fort. Det går litt opp og ned på Sukker, noen perioder blir roligere så tar det seg opp igjen. 

Min erfaring er også at man bør ikke strekke dialogen på nett veldig lenge. Når du føler at dere "connecter" så foreslå å ta en kaffe. Eller gå en tur, men gjør det på et offentlig sted. 

Ei dame sendte en flørt til meg for et par dager siden. Vi har hatt en lett og flott samtale, har nå flyttet oss over til Messenger siden det er enklere å bruke enn Sukker chat'en. I morgen skal vi møtes og ta en kaffe... 

Lykke til :)

Anonymkode: 8d89d...12e

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, 50, har vært på Sukker i rundt 1,5 år. Har ikke opplevd at damer har tatt direkte kontakt, men heller satt hjerte på profilen min. Da har jeg sendt første melding og så har vi tatt det derfra. Ville ha satt pris på om noen damer sendte meg melding først. 

Har spurt flere av de jeg har skrevet med om de får slibrige meldinger, og det er det ganske mange som sier at de gjør, så dette kan du nok også dessverre forvente at du får. Kanskje noen dicpics også... :-(

I dag fikk jeg høre av ei jeg skriver med at hun syntes jeg oppførte meg som en gentleman. Det synes jeg var ei fin tilbakemelding, så det lønner seg å oppføre seg på nettet (også)! 

Vil påstå at det kreves litt trening i å kommunisere godt med noen på nettet. Du vil nok merke at noen ikke svarer og andre bare blir borte (ghosting). Ikke dvel over det, bare gå videre selv om det kan føles surt der og da. Så kan det også hende at du ikke får kontakt med absolutt den du ønsker kontakt med, men slik er det nå bare. Alle fortjener en sjanse, ikke minst du selv... Med det mener jeg å si at de som ghoster eller ikke svarer ikke har den personligheten du ønsker, så ta vare på de som svarer. Plutselig dukker det opp en som får hjertet til å banke litt fortere, så ikke gi opp for fort. Det går litt opp og ned på Sukker, noen perioder blir roligere så tar det seg opp igjen. 

Min erfaring er også at man bør ikke strekke dialogen på nett veldig lenge. Når du føler at dere "connecter" så foreslå å ta en kaffe. Eller gå en tur, men gjør det på et offentlig sted. 

Ei dame sendte en flørt til meg for et par dager siden. Vi har hatt en lett og flott samtale, har nå flyttet oss over til Messenger siden det er enklere å bruke enn Sukker chat'en. I morgen skal vi møtes og ta en kaffe... 

Lykke til :)

Hei og takk for langt svar!

Jeg har tatt direkte kontakt med 3 faktisk. Og to har jeg fått god kontakt med. En av dem har jeg vært på date med. Så det er ikke så veldig ille. Jeg har ikke fått noen direkte slibrige meldinger, men noen litt rare. Har bare slettet meldingen da, og ikke svart. Alle andre svarer jeg høflig hvis det ikke er interessant for meg å snakke videre. Jeg har også opplevd at samtalene blir hyggelige hvis man er høflig og grei i det man skriver.

Jeg har to spørsmål:

Når du har flyttet kommunikasjonen til messenger, da har dere allerede lagt hverandre til facebook?

Når jeg var den som først sendte en melding, er det da vanlig at det er jeg som foreslår å treffes? Han jeg skriver med nå, som det er god tone med, han har ikke gitt signaler om at han vil treffe meg.. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to spørsmål:

Når du har flyttet kommunikasjonen til messenger, da har dere allerede lagt hverandre til facebook?

Når jeg var den som først sendte en melding, er det da vanlig at det er jeg som foreslår å treffes? Han jeg skriver med nå, som det er god tone med, han har ikke gitt signaler om at han vil treffe meg.. 

ts

Du kan bruke Messenger uten å legge hverandre til på FB. Bruker som regel ikke å legge noen til på Facebook før jeg har møtt de, men det har hendt... Dette må du vurdere selv. 

Jeg har en holdning om at jeg tar initiativet til å invitere ut på kaffe etc. så slipper jeg å sitte og vente på at den andre parten skal gjøre det. Føler du det riktig, så inviter ut på noe selv om du er dame. Det viktigste er at NOEN tar initiativet, ellers skjer det ingenting... 

Daten min i morgen kom etter initiativ fra damen. Usikker, men jeg tror det er første gangen det skjer for min del på Sukker. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bruke Messenger uten å legge hverandre til på FB. Bruker som regel ikke å legge noen til på Facebook før jeg har møtt de, men det har hendt... Dette må du vurdere selv. 

Jeg har en holdning om at jeg tar initiativet til å invitere ut på kaffe etc. så slipper jeg å sitte og vente på at den andre parten skal gjøre det. Føler du det riktig, så inviter ut på noe selv om du er dame. Det viktigste er at NOEN tar initiativet, ellers skjer det ingenting... 

Daten min i morgen kom etter initiativ fra damen. Usikker, men jeg tror det er første gangen det skjer for min del på Sukker. 

Sitter og lurer på om jeg rett og slett skal spørre han jeg har skrevet med litt nå om vi skal ta en kaffe? Litt usikker på om han er interessert, men han sender meldinger selv og svarer på det jeg spør om. 

Helt enig med deg, det skjer jo ingenting hvis ingen tar initiativ.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Håper det er greit at jeg hopper inn i tråden og spør også om en ting.

Hvor viktig er profiltekst og skal det stå mye eller lite og hva skal det stå? 

Jeg har flere bilder, men jeg får ikke til å skrive tekst for å "reklamere" for meg selv - og så vet jeg ikke om jeg skal skrive om meg eller skrive om den mannen jeg er på utkikk etter. 

Jeg betalte sukker for å få hjelp til profiltekst, men fikk ikke den hjelpen jeg trengte, for de ville at jeg skulle skrive en tekst først og så skulle de kommentere på den, og det var jo ikke noen som helst hjelp for meg - siden det var selve de å få skrevet en tekst som var vanskelig. 

Anonymkode: 71e2f...626

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper det er greit at jeg hopper inn i tråden og spør også om en ting.

Hvor viktig er profiltekst og skal det stå mye eller lite og hva skal det stå? 

Jeg har flere bilder, men jeg får ikke til å skrive tekst for å "reklamere" for meg selv - og så vet jeg ikke om jeg skal skrive om meg eller skrive om den mannen jeg er på utkikk etter. 

Jeg betalte sukker for å få hjelp til profiltekst, men fikk ikke den hjelpen jeg trengte, for de ville at jeg skulle skrive en tekst først og så skulle de kommentere på den, og det var jo ikke noen som helst hjelp for meg - siden det var selve de å få skrevet en tekst som var vanskelig. 

Anonymkode: 71e2f...626

Jeg leser teksten når jeg besøker profilen til menn, og jeg liker at de skriver godt og at de sier noe om seg selv. Jeg tror det er sånn for menn også, at de gjerne leser hva kvinnen har skrevet om seg selv. Trenger jo ikke være veldig mye, men noe om hvem man er og hva man liker og hva man søker, tenker jeg det er fint at det står. Kan du skrive noe og be noen du kjenner lese gjennom og kommentere?

Og så bør du legge inn noen fine bilder av deg, da får du mange flere svar.

Skrevet

Sukker? Det er vel litt gammeldags i dag, men de skryter jo av match-systemet sitt. Jeg lurer litt på om dere som er på Sukker faktisk ser på match-tallet når dere vurderer å ta kontakt?

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, jabx skrev:

Sukker? Det er vel litt gammeldags i dag, men de skryter jo av match-systemet sitt. Jeg lurer litt på om dere som er på Sukker faktisk ser på match-tallet når dere vurderer å ta kontakt?

Jeg tar ikke kontakt med noen som har under 88 i match med meg. Men ellers bryr jeg meg ikke om det er 90 eller 96. 

Mange som er på sukker er også på tinder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, jabx skrev:

Jeg gjør det. Vet ikke om de som tar kontakt med meg alltid gjør det, siden tallet noen ganger er veldig lavt, men vet ikke om tallet kan være ulikt hos den andre eller noe. 

Vil helst at tallet skal være over 80, men leser det som står under matchtreet eller hva det heter igjen. Problemområder og sånt står jo der. 

Anonymkode: 0888f...818

Skrevet

Var på sukker før, men jeg fikk masse ufine meldinger der.

Bilde og litt tekst, trenger ikke skrive så mye, så får du nok mange meldinger. 

Nå bruker jeg en anen side. Jeg bruker å sende hjerte til de som virker spennendes, så sender de meg melding gjerne først :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk ikke fått så mange ufine meldinger på Sukker. Men profilen min er ganske seriøs, og de som tar kontakt er seriøse. Og så er jeg jo ganske voksen også.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...