Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 jeg finner ikke bilde av kjolen min på nettet, og lurer på om noen av dere klarer det? den lå på hjemmesiden til designeren, men den er fra 2004-kolleksjonen og er nå tatt bort. Kjolen er fra Nicole (www.nicolespose.it) og heter Zena.
kristine75 Skrevet 4. februar 2005 #2 Skrevet 4. februar 2005 jeg finner ikke bilde av kjolen min på nettet, og lurer på om noen av dere klarer det? den lå på hjemmesiden til designeren, men den er fra 2004-kolleksjonen og er nå tatt bort. Kjolen er fra Nicole (www.nicolespose.it) og heter Zena. vet du om det er noen norske butikker som selger denne kjolen?
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #3 Skrevet 5. februar 2005 kjolen er kjøpt hos christiane brudesalong. såvidt jeg vet er de de eneste som fører dette merket i norge...
Arwen Skrevet 5. februar 2005 #4 Skrevet 5. februar 2005 får ikke opp noe på linken din heller jeg, sikker på at den er rett? www.nicolespose.it
Arwen Skrevet 5. februar 2005 #5 Skrevet 5. februar 2005 sorry.. den var bare litt treg fikk den opp nå.
kristine75 Skrevet 5. februar 2005 #6 Skrevet 5. februar 2005 kjolen er kjøpt hos christiane brudesalong. såvidt jeg vet er de de eneste som fører dette merket i norge... har du sett på hjemmesiden til salongen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå