AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Tok opp eksamen i desember som privatist. Forstod det slik at karakteren kommer idag.. står det blir lagt ut på privatistweb. Ser ingenting! Retter de den idag eller får jeg svaret.. Noen som vet? https://www.udir.no/kalender/Eksamen-og-prover/ Anonymkode: d1d15...f4c
Eneri Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Jeg jobber ved videregående skole i Nordland, og vi forventet å finne eksamensresultater ferdig lagt inn i systemet idag. Men det var ikke kommet inn for noen av fagene da vi gikk fra jobb i ettermiddag. Vil tro det er på plass i morgen:sensorenes rettefrist er over.
Gjest SkoleNerden Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Å jeg er så spent! Har ventet 7 uker på å få vite mine karakterer, så da håper jeg de kommer i morgen 😊 Lykke til alle som venter!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 19 timer siden, Eneri skrev: Jeg jobber ved videregående skole i Nordland, og vi forventet å finne eksamensresultater ferdig lagt inn i systemet idag. Men det var ikke kommet inn for noen av fagene da vi gikk fra jobb i ettermiddag. Vil tro det er på plass i morgen:sensorenes rettefrist er over. 18 timer siden, SkoleNerden skrev: Å jeg er så spent! Har ventet 7 uker på å få vite mine karakterer, så da håper jeg de kommer i morgen 😊 Lykke til alle som venter! ja jeg har enda ikke fått den... vil tro det bare er å følge med på privatistweb. Eller evt få en mail. Skikkelig irriterende... trodde jeg skulle få svar igååååår TS Anonymkode: d1d15...f4c
Gjest SkoleNerden Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja jeg har enda ikke fått den... vil tro det bare er å følge med på privatistweb. Eller evt få en mail. Skikkelig irriterende... trodde jeg skulle få svar igååååår TS Anonymkode: d1d15...f4c Har du ikke fått svar? Mine karakterer har kommet😊
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 2 timer siden, SkoleNerden skrev: Har du ikke fått svar? Mine karakterer har kommet😊 neeeei..... regner med de ikke sitter med det i helgen heller.... Så du den på privatistweb.no ? (Om du tok fag som det da) Anonymkode: d1d15...f4c
Gjest SkoleNerden Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: neeeei..... regner med de ikke sitter med det i helgen heller.... Så du den på privatistweb.no ? (Om du tok fag som det da) Anonymkode: d1d15...f4c Ja, jeg finner de på privatistweb. Så rart at du ikke har fått de enda, trodde alle skulle få de samtidig 🤔
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #8 Skrevet 5. januar 2018 2 timer siden, SkoleNerden skrev: Ja, jeg finner de på privatistweb. Så rart at du ikke har fått de enda, trodde alle skulle få de samtidig 🤔 Nei, det varierer fra privatistkontor til privatistkontor. Noen er raskere enn andre. Anonymkode: 8969f...33b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 Hvilke fag har dere tatt og hvordan gikk det? Jeg ble ferdig med privatisteksamener i fjor vår og kom inn på førstevalg og får nå gode karakterer på universitetet til tross for midt på treet fra VGS Heier på dere! Anonymkode: 26d88...3ba
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #10 Skrevet 7. januar 2018 På 6.1.2018 den 0.42, AnonymBruker skrev: Hvilke fag har dere tatt og hvordan gikk det? Jeg ble ferdig med privatisteksamener i fjor vår og kom inn på førstevalg og får nå gode karakterer på universitetet til tross for midt på treet fra VGS Heier på dere! Anonymkode: 26d88...3ba (NÅ HAR JEG FÅTT SVAR! Tjoho. igår kveld .... faktisk) Jeg ventet på skriftlig engelsk nå fra andre året. Fikk 3, så er faktisk ganske skuffet fordi jeg følte den gikk kjempe bra. Av de jeg har hatt i vinter synes jeg den gikk desidert best. Har og fått 2 «engelsk-lærervenner av meg til å se igjennom og de begge mente det var kjempe bra og 5. MINST 4. Så ikke vet jeg hvorfor det ble 3.. men men sånn er det bare. Sensorene vet nok hva de snakker om så. Har og tatt muntlig engelsk og muntlig samfunnsfag. Bestått med Ok karakterer der og. Ingen krise at det ikke ble toppkarakter da. Måtte ha det for å få tatt svennebrevet mitt. Er i læretid nå. Så «målet» er jo nådd uansett. Men hadde vært kjekt med ett snitt på 4,5 ihvertfall da. Nå er det vel ikke høyere enn 3. Mtp evt senere utdanning. Så flink du har vært. Det lar seg virkelig gjøre. Men skulle virkelig ønske jeg visste alt før som jeg vet nå. Da skulle jeg NAILET vgs så sinnsykt, for det er jammen ikke høye krav der egentlig, bare man ikke surrer som jeg gjorde Anonymkode: d1d15...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå