AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Jeg har en frykt i meg for at det å føde vaginalt vil ødelegge hans tenning på meg. Han har tidligere sagt at han vil jeg skal ta keisersnitt, og snakket negativt om hva venner av han har sagt om hvor "vide og bortkastet" det opplevdes for de å ha sex med kjæresten etter de fikk barn, forsvarer at vennene hans var utro osv og dette setter selvfølgelig en stor frykt i meg for hva han vil føle og gjøre. Selvom man ikke blir vid som en låvedør så er jeg redd for at det er noe psykisk hos menn som gjør at de ikke tenner like mye på damen lenger etter en fødsel. Han har også sagt han helst ikke vil bli med inn på fødestuen å se noe så stort komme ut av vaginaen min....... Min frykt nr 2 er at jeg vil bli sliten og frustrert som mor og at det vil bli mye krangling, som vil ødelegge forholdet og gå hverandre på nervene. Jeg vil jo ikke at forholdet skal bli ødelagt eller at hans tenning skal forsvinne fordi vaginaen min blir ødelagt av fødsel. Hva er deres erfaring med de problemstillingene her? Burde jeg unngå å få barn når jeg ser på disse problemene som veldig sannsynlig? Anonymkode: 33889...7d7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 4. januar 2018 Syns ikke han virker moden nok til å få barn. Ville ikke fått barn med en som ser slik på det. Anonymkode: 45297...a38 75
Gjest SelinaKyle Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Synes ikke du bør unngå å få barn, men du burde kanskje unngå å få barn med en kjærste som sier sånt som din gjør...
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Fantastisk mann du har funnet deg du.... bare det at han hører på kompisene som sier at det er bortkastet å ha sex med de «vide» kvinnfolkene sine sier sitt. Hadde gitt beskjed om at han får holde kjeft om mitt underliv hvertfall, siden de sitter å snakker om sånt. Såppas respekt får han ha for hverandre. Skulle tatt seg ut om du hadde snakket om den lille penisen hans til venninner (med mindre han er gigantisk) hadde ALDRI fått barn med en sånn person. Det hadde ikke ætt et tema engang, å jeg hadde gjort det slutt. En sånn mann med er sånt syn på gravide kvinner og fødsel er ikke noe å samle på. Anonymkode: ffab4...78a 31
stinatina Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 Hvorfor skulle du ville hatt barn med en sånn mann? 24
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 Han høres for umoden ut til å få barn når hans største bekymring er at du skal bli vid, samt forsvarer utroskap pga dette. Ikke en jeg hadde sett på som et farskapsemne. Håper for din del du ikke allerede er gravid med ham. Man blir forøvrig vid av keisersnitt også, svangerskapet og hormonene gjør sitt på kroppen. Er dette en deal breaker for ham bør han la være å få barn og du bør ikke bære ett barn for ham. Anonymkode: 07d4e...74b 21
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 Jeg håper du ikke er gravid? Jeg hadde aldri kunnet være sammen med en sånn mann. Hjelpes, for et syn han har på fødsel og familieliv. Får du barn med ham, blir du en av de som sliter med at faren er uinteressert, drar på fylla, ikke deler på arbeidet, ikke tar i et tak...bare gjør et enkelt søk her, så finner du nok av andre som har valgt å få barn med umodne drittsekker. Keisersnitt er ikke noe man bare tar. Det er en stor operasjon man får hvis man av ulike grunner ikke kan føde. Jeg har tatt et keisersnitt, det var ikke bare bare og magen min ble ganske så ødelagt etterpå. Min mann merker ikke forskjell før og etter vaginal fødsel, sånn for å svare konkret på det du spør om. Ikke jeg heller, men jeg har vært flink til å knipe. Anonymkode: ee101...cc8 9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #8 Skrevet 4. januar 2018 Kjære deg, hvorfor vil du ha barn med en sånn drittunge? Anonymkode: 63808...34e 11
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #9 Skrevet 4. januar 2018 Jeg vil nok frykte det samme med en hvilken som helst annen mann. TS Anonymkode: 33889...7d7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #10 Skrevet 4. januar 2018 For en gjøk. Anonymkode: 80180...e7c 8
Oppgitt78 Skrevet 4. januar 2018 #11 Skrevet 4. januar 2018 Han kan gjøre det samme som en kompis gjorde; be de sy noen sting ekstra.. 😂
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #12 Skrevet 4. januar 2018 Jeg forstår ikke engang at du ønsker å være sammen med en med slike holdninger. Du må jo ikke finne på å få barn med ham! Herregud. Sånne folk må rett og slett ikke reproduseres. Lurer også på om dere er veldig unge.. Han kan kanskje få barn om noen år, når han har modnet nok. Mulig det aldri blir en realitet, altså. Det virker ikke lovende. Anonymkode: 83378...cae 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #13 Skrevet 4. januar 2018 Jeg håper dere er veldig unge med tanke på hvor vanvittig umoden kjæresten din fremstår. Hadde ikke fortsatt et forhold med en person med en slik tankegang, og en som forsvarer utroskap? Neitakk! Du vet hva du går til i hvert fall, men vil du ha noe sånt i livet ditt? En mann som heller vil at du skal gjennomgå en stor operasjon enn å føde? Fordi han er redd for at du ikke skal være like tight etterpå... Om han er så sjukt pinglete bør han vurdere sterilisering slik at han slipper problemstillingen noen gang ever. Og du bør finne deg en partner som er litt mer normal i huet. Anonymkode: db2c4...421 9
chouette Skrevet 4. januar 2018 #14 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil nok frykte det samme med en hvilken som helst annen mann. TS Anonymkode: 33889...7d7 Det har du ingen grunn til. 12
solmåneogstjerner Skrevet 4. januar 2018 #15 Skrevet 4. januar 2018 Ekte menn blir bare mer glad i og imponert over kjæresten etter at hun har båret frem, født og tatt vare på hans barn! 15
Nasken Skrevet 4. januar 2018 #16 Skrevet 4. januar 2018 Er du gravid? Hvis ikke, så ville jeg seriøst vurdert å finne en annen mann. Det med frykten for at dama skal bli for vid, er nok noe mange mannfolk tenker men ikke sier noe om. Så det i seg selv reagerer jeg ikke så på at han sa. Uansett, i ettertid vil de nok ikke tenke på det overhode fordi forskjellen fra før fødsel er for de fleste minimal etter noen måneder. Det jeg reagerer på er to ting: 1. At han rettferdiggjør utroskap basert på en antakelse om at sexlivet vil endres. Som om det er en legitim unnskyldning til å ha sex med noen andre- det er helt galskap! 2. At han helst ikke vil overvære fødselen fordi han er redd for hva han kommer til å se. Altså hva faen. Det er det største han kommer til å oppleve noen gang, og det er da du kommer til å trenge han mest. En så utrolig egoistisk innstilling er vanskelig å forstå. Han virker svært umoden! Men for å svare på det du spør om: En forskjell vil det bli, særlig i starten. Men hvis du er flink til å gjøre knipeøvelser både i løpet av svangerskapet og i tiden etter fødsel så vil du nok bli som normal. Min mann sa etter første gang vi hadde sex etter fødsel at det var som å kaste en pølse i en tunell, haha. Men nå, et år senere er det ingen merkbar forskjell fra før I forhold til barseltiden så er det unntakstilstand, og din form avhenger av hvor mye far bidrar med hjemme. Er han flink og stiler opp både på dagen etter jobb og på natta, så vil det gå bra. Men med en såpass egosentrisk mann du virker å ha funnet deg, bør du forberede deg på en tøff tid. Om det blir mye krangling kommer jo an på hvor mye du finner deg i og hvor stor tålmodighet du har. 6
Isambard Skrevet 4. januar 2018 #17 Skrevet 4. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil nok frykte det samme med en hvilken som helst annen mann. TS Anonymkode: 33889...7d7 Du har ingen ting å frykte hvis du finner deg en normal mann. Det er bare positivt å få barn. I utgangspunktet blir man nærmere knyttet sammen av felles barn. Man må bare ikke glemme helt å være kjærester oppi alt. Det er det som er den reelle risikoen for samlivet. 11
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #18 Skrevet 4. januar 2018 27 minutter siden, Isambard skrev: Du har ingen ting å frykte hvis du finner deg en normal mann. Det er bare positivt å få barn. I utgangspunktet blir man nærmere knyttet sammen av felles barn. Man må bare ikke glemme helt å være kjærester oppi alt. Det er det som er den reelle risikoen for samlivet. Jepp, normalt sett blir man knyttet nærmere sammen av å få barn sammen. Når det gjelder TS sin "mann" tror jeg dessverre ikke hun kan regne med at dét er normalt for ham, tvert imot. Aldri i verden om jeg ville fått barn med noen med slike holdninger. Aldri i verden om jeg ville latt en sånn fyr oppdra mine barn. Aldri i verden om jeg ville delt det ene livet jeg har med en mann som det der. Anonymkode: 83378...cae 17
Outlander Skrevet 4. januar 2018 #19 Skrevet 4. januar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vil nok frykte det samme med en hvilken som helst annen mann. TS Anonymkode: 33889...7d7 Da venter du da selv til du er moden nok. Denne generasjon altså. 9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #20 Skrevet 4. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en frykt i meg for at det å føde vaginalt vil ødelegge hans tenning på meg. Han har tidligere sagt at han vil jeg skal ta keisersnitt, og snakket negativt om hva venner av han har sagt om hvor "vide og bortkastet" det opplevdes for de å ha sex med kjæresten etter de fikk barn, forsvarer at vennene hans var utro osv og dette setter selvfølgelig en stor frykt i meg for hva han vil føle og gjøre. Selvom man ikke blir vid som en låvedør så er jeg redd for at det er noe psykisk hos menn som gjør at de ikke tenner like mye på damen lenger etter en fødsel. Han har også sagt han helst ikke vil bli med inn på fødestuen å se noe så stort komme ut av vaginaen min....... Min frykt nr 2 er at jeg vil bli sliten og frustrert som mor og at det vil bli mye krangling, som vil ødelegge forholdet og gå hverandre på nervene. Jeg vil jo ikke at forholdet skal bli ødelagt eller at hans tenning skal forsvinne fordi vaginaen min blir ødelagt av fødsel. Hva er deres erfaring med de problemstillingene her? Burde jeg unngå å få barn når jeg ser på disse problemene som veldig sannsynlig? Anonymkode: 33889...7d7 . Da jeg fikk barn med en helt ung mann i 1988, var ikke dette et tema engang. Vi fikk barn, og tenkte ikke nærmere over om sexlivet ble annerledes etter det. Både han og jeg var snart 21 da vi ble foreldre, og han tok ansvar fra første dag. Og han tente akkurat like mye på meg som før! Selv om han var med på fødsel. Jeg hørte aldri noe om "vid som en låvedør" eller noe annet. Vi hadde god sex i mange år etterpå, nok til å skape barn nr to, og være sammen i 14 år fra vi var 20 og fikk vårt første barn. Så han der mannen din, han må nok ta seg sammen. Og la være å tenke så negativt om det å få barn, at det går utover sexlivet. Det er jo massevis av damer som har fått barn, som fortsatt har et godt sexliv med menn som også er fornøyde. Men det høres ikke helt bra ut at han høres på venner og det de sier, om at de unnskylder utroskap med at dama har blitt for vid! Det kan ikke unnskyldes uansett! Og det at han sier at han ikke vil se at noe stort kommer ut fra din vagina, høres veldig barnslig ut. For sånn er naturen. Uansett hvilken rase som får barn, så vil barna komme ut fra vaginaen, enten det er reinsdyr, hunder, kuer eller mus. Han må bare godta at det er sånn det er. Men om det er så ille at han ser noe stort komme ut, så får han heller vente utenfor. Han MÅ ikke være med inn når du har pressrier, og skal føde ut barnet. Når det er sagt, så er vaginaen veldig regulerbar, så bare få uker etter fødsel, så er den tilbake til sin tidligere tranghet for mannen. Si det til han. Og si også til han at de vennene han har, som unnskylder sin utroskap med at dama er for vid etter fødsel, de er lavmåls. Menn bør kunne ha tålmodighet med sin kvinne når hun nettopp har født deres felles barn, og la være utroskap pga noe så dumt som at dama er litt videre enn før. De har da sammen fått et barn, og da er vel ikke sexbehovet, og en trang fitte det eneste som teller for en mann heller? Da går man sammen om barnet, og tilrettelegger livet til det som kreves. Å få barn snur livet deres opp ned. Det er en kjempestor endring som skjer i løpet av få timer. Der dere før kunne gjøre som dere ville, kan dere ikke lenger det. For barnet krever sitt døgnet rundt. Det bør dere begge to være forberedt på. Dvs at mannen også gjør det som kreves. Er han villig til det? Anonymkode: a0cec...052 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå