AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Del Skrevet 4. januar 2018 Noen her som har sertifikat på traktor? Hvor mye kostet det for dere, og hadde dere sertifikat på bil fra før? Anonymkode: e75ea...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andy capp Skrevet 7. januar 2018 #2 Del Skrevet 7. januar 2018 Du kan kjøre traktor med klasse B. Merk bare at det er noen begrensninger med tanke på traktorens vekt og eventuelt tilhenger og avhenger av når du fikk klasse B. Jeg hadde førerkort for traktor før jeg tok førerkort for bil, men det er 25 år siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Del Skrevet 7. januar 2018 Kan man, det var nytt for meg. Anonymkode: e75ea...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andy capp Skrevet 8. januar 2018 #4 Del Skrevet 8. januar 2018 https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/Hva+har+du+lov+a+kjore/Personbil+(klasse+B+og+B+96) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå