Gå til innhold

Sex (Bdsm)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg og samboer har vert sammen i 8 år og har det veldig fint sammen, men i går kveld hadde jeg en grusom opplevelse. 

Sex livet vårt er vell ganske normalt tørr jeg og påstå, men vi begge har ett lite behov for Bdsm. Jeg syntes det kan være deilig og bli «tatt» uten kontroll når jeg er bunnet fast og motsatt. Men dette er noe vi skjeldent gjør. 

I går hadde samboer og jeg vert sammen i 8 år og skulle ha det litt ekstra koselig. Først var det han som ble bundet, og jeg gjorde det vanlige som han liker. Så var det min tur, han hadde kjøpt strips til anledningen, han la meg på ryggen og stripset håndleddene mine mot anklene, så tok han og tapet over munnen min. Dette er og strekke det litt lengre enn vi har gjort tidligere! Så slikket han meg og brukte en sånn womenicer på meg, det var bare deilig. Så heller han masse glidemiddel over hele underlivet mitt og tar penis inntil rumpa mi! Jeg gir han mange klare tegn på at dette ikke er greit. Vi har har kun prøvd anal en gang for lengesiden hvor jeg begynte og blø og hadde veldig vondt i lang tid! Og ble enige om at dette var noe som vi ikke skal prøve igjen.

Men til tross for mine tegn på at dette ikke er greit fortsetter han, jeg får så vondt så jeg begynner og gråte! Så legger han dyna over hele overkroppen min og fortsetter helt til han er ferdig. Så klippet han opp stripsa og gikk på do. Jeg kledde på meg og satt meg i stuen, og gråt. Han gikk og la seg alene. Siden dette har det vert som før, bortsett fra at vi nesten ikke har snakket sammen. Og ikke sagt noe om det som skjedde! 

Hva skal jeg gjøre? Jeg tørr ikke ta det opp med han liksom og jeg er glad i han selvom han gjorde det! Jeg fortsatt har veldig vondt  og er redd for at han kan gjøre noe slikt igjen  hvis vi ikke snakker ut om det osv.

Jente 33

Anonymkode: bc9ed...c32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en som du ikke tør ta opp dette med? Det blir egentlig for dumt å i det hele tatt skrive noen råd. Nei, siden du ikke tør ta det opp med ham og fortsatt er glad i ham, så får du bare fortsette i forholdet og vente til neste gang han gjør det, da. :sarkasme:

Anonymkode: 1dcea...d80

Skrevet

Du må jo ta det opp med han! Det han gjorde mot deg var ikke bdsm, det var voldtekt! Det er ikke greit! Langt over streken, og det må du konfrontere han med. 

• Liker 10
Skrevet

Du må snakke med han. Det er ikke sikkert han en gang har forstått hvordan du opplevde det. 

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg og samboer har vert sammen i 8 år og har det veldig fint sammen, men i går kveld hadde jeg en grusom opplevelse. 

Sex livet vårt er vell ganske normalt tørr jeg og påstå, men vi begge har ett lite behov for Bdsm. Jeg syntes det kan være deilig og bli «tatt» uten kontroll når jeg er bunnet fast og motsatt. Men dette er noe vi skjeldent gjør. 

I går hadde samboer og jeg vert sammen i 8 år og skulle ha det litt ekstra koselig. Først var det han som ble bundet, og jeg gjorde det vanlige som han liker. Så var det min tur, han hadde kjøpt strips til anledningen, han la meg på ryggen og stripset håndleddene mine mot anklene, så tok han og tapet over munnen min. Dette er og strekke det litt lengre enn vi har gjort tidligere! Så slikket han meg og brukte en sånn womenicer på meg, det var bare deilig. Så heller han masse glidemiddel over hele underlivet mitt og tar penis inntil rumpa mi! Jeg gir han mange klare tegn på at dette ikke er greit. Vi har har kun prøvd anal en gang for lengesiden hvor jeg begynte og blø og hadde veldig vondt i lang tid! Og ble enige om at dette var noe som vi ikke skal prøve igjen.

Men til tross for mine tegn på at dette ikke er greit fortsetter han, jeg får så vondt så jeg begynner og gråte! Så legger han dyna over hele overkroppen min og fortsetter helt til han er ferdig. Så klippet han opp stripsa og gikk på do. Jeg kledde på meg og satt meg i stuen, og gråt. Han gikk og la seg alene. Siden dette har det vert som før, bortsett fra at vi nesten ikke har snakket sammen. Og ikke sagt noe om det som skjedde! 

Hva skal jeg gjøre? Jeg tørr ikke ta det opp med han liksom og jeg er glad i han selvom han gjorde det! Jeg fortsatt har veldig vondt  og er redd for at han kan gjøre noe slikt igjen  hvis vi ikke snakker ut om det osv.

Jente 33

Anonymkode: bc9ed...c32

Skal man drive med sånn sex, MÅ man avklare på forhånd hva som er greit og ikke greit! Og siden dere var enige om at analt ikke er noe som skal prøves, gikk han langt over streken, virkelig langt! Dette må dere snakke om! I følge det du skriver, er dette et grovt overgrep! 

Skrevet

Du må snakke med ham! Dette er ikke ok, og det må snakkes ut om. Om dere ikke får snakke ut om det, så blir det kanskje aldri bra igjen! 
Hadde dere avtalt tegn å bruke for stopp, siden du ikke kunne snakke? 

• Liker 4
Skrevet

Du skjønner jo selv at du må ta dette opp med ham? Det er jo absolutt ikke greit, og siden dere (med all tydelighet) ikke har kommunisert noe rundt stopp-ord, så er det faktisk dine tegn på "dette er ikke greit" som gjelder, uansett hvor mye du noenganger liker at han tar deg "uten kontroll".

Første bud for å drive med samtykkende maktovergivelse er et forhåndsavtalt stopp-ord. De 4 neste er alle det samme;  "kommunikasjon".

Utfordringen her er at han kan tro at dere har hatt en super session, og du kan føle at dette er en skikkelig grenseoverskridelse. Du er jo helt nødt til å snakke med ham.

• Liker 1
Skrevet

Du må prøve å finne ut hva som skjedde ved å snakke med han. Det er enten det eller å la det ligge. Jeg hadde sikkert valgt førstenevnte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du begynte å gråte, han la dyna over deg så han ikke skulle se det, selvfølgelig vet han at dette var galt. Jævla idiot av en fyr du har. Driver også med bdsm men heldigvis med en som respekterer grenser. 

Anonymkode: 84f7d...b5f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette må du seriøst ta opp med han!!!! Dette var jo voldtekt!!!!! Fy faen så sint jeg blir av å lese dette! STAKKARS DEG!!!!!

Du bør VIRKELIG revurdere om du vil være sammen med en som ikke respekterer deg når du ikke vil, og som faktisk VOLDTAR deg til tross for alle signaler på at du ikke ville! Kanskje det var nettopp derfor han tok teip om munnen din, fordi han visste at du ikke ville tillate han analsex! Dette er sånn man skal avtale på forhånd, FØR man setter teip på , og siden dere ikke hadde avtalt å ha analsex så er dette VOLDTEKT !

Anonymkode: 5e1ae...12b

• Liker 2
Skrevet

Hvis du satt å gråt og han bare gikk å la seg, så bryr han seg ikke om deg, uansett om dere har vært sammen i 8 år. Dette høres så drøy ut at jeg nesten ikke tror det er sant :( 

• Liker 2
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Folk som tydelig er ute etter å provosere er det vel bare å overse?

Jeg synes du skal snakke med samboeren din. Han gikk langt over en grense, du protesterte og det kan han ikke ha oversett. Å misbruke tilitt er en stor deal breaker. 

Skrevet

Jeg hadde faktisk forlatt forholdet, om Kjære hadde oversett både satte grenser, og stopp tegn sånn som det der, for jeg hadde aldri klart å stole på ham igjen! 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Samboer til ts er en voldtektsmann. Kan det være han har voldtatt før? Har en mørk forhistorie?

Anonymkode: 9995d...da5

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg hadde faktisk forlatt forholdet, om Kjære hadde oversett både satte grenser, og stopp tegn sånn som det der, for jeg hadde aldri klart å stole på ham igjen! 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboer til ts er en voldtektsmann. Kan det være han har voldtatt før? Har en mørk forhistorie?

Anonymkode: 9995d...da5

Helt enig. Dette forholdet hadde jeg forlatt !
Dette er ikke kjærlighet!!!!!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Og anmeldt han for voldtekt også!!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Det er tydelig at noen ikke forstår grenser og normale spilleregler. 

Selv om man blir bundet og lignende, betyr det ikke at det er fritt frem for andre aktiviteter. Noen vil påstå det et lov å prøve seg, men man skal ALLTID respektere stoppord eller stopptegn. 

Man gjør seg ekstra sårbar idet man lar noen binde eller stripse seg fast. I en situasjon der en mann hadde forsøkt å trenge seg inn bak tross mine protester, hadde jeg sparket ham bort! Det var ikke mulig for TS i dette tilfellet. 

Det er enorm tillitserklæring å la noen binde seg fast. Derfor er det ekstra viktig for den som har det fysiske overtaket i situasjonen å være var på signaler og respektere når det gis tegn til stopp. Det er tydelig at kjæresten til TS brøt denne tilliten. 

Jeg har forståelse for at det ikke er lett å pakke sakene sine å dra etter så mange år. Samtidig tror jeg det er vanskelig å fortsette et forhold der all tillit og respekt er brutt. 

Personlig ville jeg sannsynligvis avsluttet forholdet. 

Anonymkode: 5a6bf...289

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg antar at dette er sant. Jeg kaller det en voldtekt. Vurdér anmeldelse. Fortell ham at det er det han står overfor. Dersom han ikke forstår hva han har gjort: Anmeld. 

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, mod

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...