AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Hei! Har en iPhone 6S kjøpt hos Telenor for 1,5 år siden. Den er altså under to år, noe jeg forstår er reklamasjonstiden på telefonene? Min har skrantet aldeles. Batteriet er elendig, må lade den 4-5 ganger daglig ved normal bruk. Jeg er jo på jobb hele dagen, så fra 8-16 er telefonen bare i bruk i pausen (30 min), likevel er den avslått og utladet kl. 13. Når jeg bruker den litt til facebook og internett om ettermiddagen slukes batteriet. Ikke holdbart på en flekk. I tillegg er internettet sluttet å fungere periodevis. Det står at jeg har full 4G dekning eller WIFI, likevel er det plutselig ingen sider som lastes inn og ingen apper som oppdateres. Dette skjer ut av det blå - kan sitte å surfe på nettet og plutselig er det stopp. Må hard-reset'e telefonen for å få det til å fungere igjen, vanlig av/på funker ikke. I tillegg skrur telefonen seg av helt plutselig, spesielt under samtaler er dette et problem. Jeg mottar/sender heller ikke alle meldinger, telefonen velger ut hvilke jeg skal få 😩 Denne telefonen er altså helt på bærtur. Jeg hadde min gamle iPhone 5 i nesten 5 år før jeg byttet den ut grunnet treghet og dårlig batteri. Er derfor svært skuffet over at denne har klikket allerede. Spørsmålet er om det er noe vits å reklamere på den til Telenor? Tar det lang tid, er det dyrt, hva blir fikset - eller får jeg den bare i retur med beskjed om at det er egenforskylt fuktskade? Telefonen har aldri vært i nærheten av fukt (har den aldri på badet ved dusj f.eks) men vet at noen operatører gjør dette uansett. Anonymkode: d89ab...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå