AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Hei, begynte med faget Rettsstat og menneskerettigheter nå rett før jul. Er det noen som har hatt faget og som har noe tips til å få best mulig karakter i faget? Anonymkode: 33ad2...fcf
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Lær og forstå alt i faget. Anonymkode: 7d889...59d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Lær og forstå alt i faget. Anonymkode: 7d889...59d Tenkte mer på konkrete tips knyttet til dette faget og ikke tips til eksamen generelt. Men takk for tipset. Anonymkode: 33ad2...fcf
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Det er ikke et fag som er særlig forskjellig fra alle andre fag. Faget i seg selv er ganske generelt og skjønnsmessig, så på eksamen risikerer du å ikke klare å skille seg godt ut siden en kan komme veldig langt ved å bare ta gode vurderinger. Så fokuset ditt bør være på å få kontroll på det faglige og på å lære deg / kunne gode argumenter. Jeg tok vel faget selv for ca. 3 år siden. Anonymkode: 99aa1...1b4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 I min tid ble det sirkulert rundt et sett med notater i dette faget fra en fyr som hadde hatt faget noen år før. De var helt fantastiske og om de sirkuleres enda så anbefaler jeg å satse på de. Hele min kollokviegruppe gjorde det og vi fikk alle a og b. Anonymkode: d00c1...a3f
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 Har faget nå og synes selv det virker veldig stort og mye å kunne. Mye rettspraksis . Anonymkode: 2d7db...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå