Gå til innhold

Jus UiB Rettsstat og menneskerettigheter.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, begynte med faget Rettsstat og menneskerettigheter nå rett før jul. Er det noen som har hatt faget og som har noe tips til å få best mulig karakter i faget?

Anonymkode: 33ad2...fcf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lær og forstå alt i faget.

Anonymkode: 7d889...59d

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Lær og forstå alt i faget.

Anonymkode: 7d889...59d

Tenkte mer på konkrete tips knyttet til dette faget og ikke tips til eksamen generelt.  Men takk for tipset. :)

Anonymkode: 33ad2...fcf

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke et fag som er særlig forskjellig fra alle andre fag. Faget i seg selv er ganske generelt og skjønnsmessig, så på eksamen risikerer du å ikke klare å skille seg godt ut siden en kan komme veldig langt ved å bare ta gode vurderinger. Så fokuset ditt bør være på å få kontroll på det faglige og på å lære deg / kunne gode argumenter. Jeg tok vel faget selv for ca. 3 år siden.

Anonymkode: 99aa1...1b4

AnonymBruker
Skrevet

I min tid ble det sirkulert rundt et sett med notater i dette faget fra en fyr som hadde hatt faget noen år før. De var helt fantastiske og om de sirkuleres enda så anbefaler jeg å satse på de. Hele min kollokviegruppe gjorde det og vi fikk alle a og b. 

Anonymkode: d00c1...a3f

• 1 måned senere...
Skrevet

Har faget nå og synes selv det virker veldig stort og mye å kunne. Mye rettspraksis      

Anonymkode: 2d7db...749

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...