AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Jeg strøk hele semesteret i fjor, og vet ikke om det har noen hensikt at jeg fortsetter, men det skal jeg snakke med skolen om. Skolestart er ikke før midten av februar, så hvis jeg ender opp med å hoppe av utdanningen i februar/mars, må jeg da betale tilbake det jeg har fått utbetalt i 2018 umiddelbart? Anonymkode: 89f86...fa5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Det tror jeg dessverre du må ja. Eller stipendet blir gjort om til lån som du må betale tilbake etter en viss tid. Anonymkode: a314f...bca
Gjest boblebrist Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 (endret) leste feil Endret 4. januar 2018 av boblebrist
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Meld fra til lånekassen straks du vet om du skal avslutte. Det du får utbetalt frem til da kan du la stå på konto, så har du det i tilfelle du må betale tilbake. Jeg tror det sannsynligvis blir gjort om til lån, men har du mulighet til å betale tilbake med en gang er det det beste. Anonymkode: 947f3...456
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 Nei, du må ikke betale det ned umiddelbart. Du får en nedbetalingsplan slik som alle andre. Men si ifra til Lånekassen når du slutter på studiet slik at utbetalingene videre stopper. Lykke til med beslutningen! Anonymkode: 2a9e4...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå