Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Ja, felles skjebne, felles trøst :wink:

(syns forøvrig betegnelsen "marsipanlår" var fin :) )

Jeg får slenge meg med i marsipanpipestilk klubben jeg og :ler: i og med at jeg har tynne ben.

Og håper på at det er de som liker det og :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får slenge meg med i marsipanpipestilk klubben jeg og :ler: i og med at jeg har tynne ben.

Og håper på at det er de som liker det og :sjarmor:

Marsipanpipestilker er minst like sexy!! ;-)

(Det som ikke er så sexy er rene pipestilker, men marsipanpipestilker derimot -det er sexy!)

Gjest IdaCra
Skrevet

Jeg synes marsipananalogien er utrolig treffende. Spesielt synes jeg selv at glippen av bar hud over strømpen er sexy.. (også mine egne.. )

Elsker dill og dall, strømpeholder med fine strømper under skjørtet. Nå begynner temperaturen også å bli deilig og passende.

Hadde strømper på i går. Har en kollega som jeg av og til koser meg med. (Vi er begge single.) Sendt han en mail i går hvor jeg beskrev undertøyet mitt. 8)

Dessverre måtte han stikke for et møte i byn, men han ønsket gjerne å visitere meg fredag.. :sjarmor:

IdaCra

Skrevet

Jeg har hatt en liten mailflørt på gang med en fyr som jeg aldri har møtt IRL -men som jobber på en datasupporttjeneste jeg bruker ifbm jobb (sånn jeg ble kjent med ham). Har et lite digitalt kamera på kontoret mitt, og en dag jeg hadde spesielt sexy lår (den dagen jeg opprettet denne tråden faktisk) tok jeg et bilde av dem og sendte til ham på mail...

:sjarmor:

Sinnsykt sexy med den overgangen fra strømpe til bar hud. Og strømpeholdere er mye mer sexy enn stay-ups pga. strømpeholdere gjør sånn at strømpene liksom blir "dratt" litt ut akkurat der de er festet i strømpeholderen. Vanvittig sexy!!!

*ta flere bilder*

*bli enda mer kåt på marsipanlår i strømper*

:wink:

Gjest IdaCra
Skrevet
:sjarmor:

Sinnsykt sexy med den overgangen fra strømpe til bar hud. Og strømpeholdere er mye mer sexy enn stay-ups pga. strømpeholdere gjør sånn at strømpene liksom blir "dratt" litt ut akkurat der de er festet i strømpeholderen. Vanvittig sexy!!!

*ta flere bilder*

*bli enda mer kåt på marsipanlår i strømper*

:wink:

Veldig enig! Liker ikke så godt stayups, men av og til er det veldig mye mer praktisk, særlig når jeg er litt trøtt om morningen og har dårlig tid.

Men, jeg synes også at en forutsetning for at strømpene og "marsipanlåra" skal bli er at skoene er feminine. Litt hæl og gjerne stropp.

For øvrig - det er deilig å flørte *er VELDIG våryr og gleder meg VELDIG til fredag* Hmm, kanskje skal innkalle ham til et lite strategimøte på det lille møterommet på loftet mens de andre har lunsj... :sjarmor:

IdaCra

Skrevet

Syns marsipanlår hørtes veldig bra ut jeg...namme :sjarmor:

Skrevet

Beklager men hvordan du enn vrir og vender på det, er det ikke noe positivt å ha lår som ser ut som marsipan. Bleikfeite lår er da ikke noe stas?

Og.. du/dere må da være utrolig selvsentrerte/overfladiske dersom dere går rundt og synes dere selv er så fine og faktisk tenner på dere selv?? Æsj..

Tipper dere er sånne som er dødsmiunnelige på slanke stramme fine jenter, og derfor skriver dette for å provosere. God bedring!

Gjest The Champ
Skrevet

NELLE!!

Dette er nok en grunn til at du er nummer 1 på lista mi :sjarmor:

Skrevet
Beklager men hvordan du enn vrir og vender på det, er det ikke noe positivt å ha lår som ser ut som marsipan. Bleikfeite lår er da ikke noe stas?

Og.. du/dere må da være utrolig selvsentrerte/overfladiske dersom dere går rundt og synes dere selv er så fine og faktisk tenner på dere selv?? Æsj..

Tipper dere er sånne som er dødsmiunnelige på slanke stramme fine jenter, og derfor skriver dette for å provosere. God bedring!

Jeg er ikke dødsmisunnelig på andre jenter. Jeg er kåt på dem -også!

:hoho:

Forøvrig anbefaler jeg også deg å endre marsipanoppskrift. Hvis marsipanen din har blitt bleik og feit -eller på annen måte udelikat, kan du forsøke å bytte ut mel med skåldede mandler.

Gjest The Champ
Skrevet

Marsipan- kake, blomster, kule, gris, nisse, lår = NAM :tunge1:

Skrevet

Bytte oppskrift? Alle vet da hvordan marsipan ser ut, og jeg er da vel ingen husmor som sitter og LAGER marsipan?? Herregud...

Regnet med du ikke taklet å høre at ikke alle syntes marsipanlår hørtes bra ut. Du er nettopp den typen, selvsentrert og tåler ikke kritikk...

Skrevet
Bytte oppskrift? Alle vet da hvordan marsipan ser ut, og jeg er da vel ingen husmor som sitter og LAGER marsipan?? Herregud...

Regnet med du ikke taklet å høre at ikke alle syntes marsipanlår hørtes bra ut. Du er nettopp den typen, selvsentrert og tåler ikke kritikk...

:hoho:

Ja! Jeg er så selvsentrert at jeg er kåt på mine egne lår! Hjelpes meg! Hvordan skal dette ende!! Er det noen som kan komme med noen andre lår jeg kan bli kåt på i stedet -The Champ f.eks, kom med lårene dine!!!

:ler:

Skrevet

jaja, det eneste som er en trøst, er at fjortisser vokser opp og det blir da faktisk folk av de fleste etterhvert.. skjønt i dette tilfellet tviler jeg litt...

Kanskje like greit å være kåt på seg selv, når du tydeligvis har en personlighet som gjør at svært få andre vil være det...

Gjest Gjesten
Skrevet
jaja, det eneste som er en trøst, er at fjortisser vokser opp og det blir da faktisk folk av de fleste etterhvert.. skjønt i dette tilfellet tviler jeg litt...

Kanskje like greit å være kåt på seg selv, når du tydeligvis har en personlighet som gjør at svært få andre vil være det...

Enten så er ikkje du så veldig flink til å uttrykke deg ironisk skriftleg, eller så er du berre surmaga...

Nelle, eg syns fortsatt, etter så lang tid, at marsipan- pipestilkane mine fortsatt er ganske sexy ja... :wink:

Gjest Morten potet
Skrevet

Marsipanlår? Motbydelig ord...

Skrevet
Marsipanlår? Motbydelig ord...

Deg om det. Denne tråden er uansett først og fremst myntet på jenter... (og på gutter som liker marsipan), så hva med heller å finne en annen tråd du kan delta i?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har dissende bleikfeite lår, og de ser ikke ut som marsipan! Så da har vi avkreftet det..

Gjest The Champ
Skrevet

Ser ikke problemstillinga her, damelår er SEXY. Enten det er Nidar eller Freia. Det er tunga som slikker eller øye som ser som bestemmer det!!!! :wink:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Hey, Neeelleeee... *lokker*

Glad tråden kom frem igjen...

Tell me more :sjarmor:

Som hvordan man avdekker marsipanlår. Hvordan lettest løsne på strømpeholderen bare med tennene...? :kul:

*prøver å dra av trym skylappene*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...