Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Dette var nok meir eit forsøk på å lage ein litt morsom greie, og vi som har vore her så langt har fulgt opp etter beste evne... Det er ikkje alt som absolutt på takast så seriøst veit du. Og kven har angripe nokon?? :klø: Det har i alle fall gått meg hus forbi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innen min verden (xxxxxxxxxxxxxxxxx) er begrepet "marsipanlår" et velkjent (og ikke minst ettertraktet) begrep. Alle ønsker seg marsipanlår! ;-)

Jeg forstår at det ikke oppfattes som dette hos alle, men det er da vitterlig et nydelig og sexy begrep -er det ikke? "Formfulle kvinnelår" blir jo litt kjedelig....

Se for deg en marsipangris som har liggi i kjøleskapet -den er vakker formfull, fast og fin, og glatt og silkemyk å ta på. Dette er da vel vitterlig ikke noe negativt??

Det finnes mange jenter som har marsipanpipestilker, og det kan også være fint (stort sett kommer det vel også mye an på personligheten inne i marsipanen, gjør det ikke?)

Min greie med denne tråden er blant annet for å dele en litt småsexy metafor med de andre her på KG (marsipansammenlikningen), i tillegg til å fronte det faktum at jeg synes litt formfullhet også er fint -det blir gjerne så mye fokus på slanking og hvor tynn man må være etc.

Jeg har ikke angrepet noen. Hvis du har tolket det sånn er du rimelig langt ute på viddene...

Nelle :wink:

Skrevet
Jeg forstår at det ikke oppfattes som dette hos alle, men det er da vitterlig et nydelig og sexy begrep -er det ikke? "Formfulle kvinnelår" blir jo litt kjedelig....

Jo,..jeg synes begrepet er sexy, litt sånn forførende sexy! Da jeg leste innlegget første gangen fikk jeg lyst til å pynte meg,..og dra på byen... 8)

Skrevet
Da jeg leste innlegget første gangen fikk jeg lyst til å pynte meg' date='..og dra på byen... 8)[/quote']

Så supert!!

:kyss:

Skrevet

Syns det var et fantastisk flott innlegg Nelle! Godt ordvalg også og jeg skjønner akkurat hva du mener med marispan for å beskrive hud - jeg hadde nemlig en opplevelse med en marsipangutt en gang og har aldri referert til ham som noe annet enn "marispangutten" etter det...

:ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Marsipangutten, ja! Nå fikk jeg både dine, og egne bilder i hodet... :ler:
Skrevet
:ler: Marsipangutten' date=' ja! Nå fikk jeg både dine, og egne bilder i hodet... :ler:[/quote']

:sjarmor:

Han var søt han

Gjest Anonymous
Skrevet

Liker ikke marsipan jeg... syns det er alt for søtt og har ekkel konsistens....

Skrevet
Liker ikke marsipan jeg... syns det er alt for søtt og har ekkel konsistens....

Deg om det :sjarmor:

Skrevet

Ok, så hvis "marsipanlår"=formfulle kvinnelår, da blir vel "marsipanlår med sjokoladestrø"=formfulle kvinnelår med fregner ?

Du får unnskylde en gammel (marsipan)gris sin uvitenhet....

Gjest Anonymous
Skrevet

Æsj det ordet ga meg assosiasjoner til feite bleikhvite lår med cellulitter... FOR et bilde..

Fine lår skal ikke være grove dissende greier, men faste fine lår som er slanke naturligvis.

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg blei faktsik så lysten på mine eigne rosa pipestilkmarsipanlår at eg lagde meg marsipan heime i går... Halvparten skolda og halvparten ikkje, med ein liten stenk av rosa :wink:

• 3 måneder senere...
Skrevet

En gutt spurte meg nylig hva jeg mente med marsipanlår. Jeg forsøkte å forklare etter beste evne... Jeg tror ikke han helt skjønte hva jeg mente, og etter en lengre forklaring spurte han om jeg kalte det for marsipanlår fordi det smakte søtt?

:ler:

Neste gang jeg får han med meg på date skal jeg trekke opp skjørtet litt slik at han kan se skjøten mellom strømper og hud, så skal jeg peke på den bare huden som går kant i kant med strømpeskjøten og spørre ham:

- Vil du ikke smake, så får du se at det stemmer det jeg fortalte deg om marsipanlårene...

Jeg skal selvsagt holde blikket hans mens jeg sier det, og stryke de plommerøde neglene mine over den lyse vaniljefargede huden. Så skal jeg si til ham med myndighet i stemmen, blikket fortsatt i hans:

- Slikk!

:sjarmor:

Gjest Pjuks
Skrevet

Marsipanlår.. for et grusomt kvalmt ord.. Kan jo få en hver slank jente til å løpe hjem for å slanke seg, og stramme opp litt.

Verdens gyseligste assosiason. Feite, dvaske, kvapsete bleike lår.. Grøsser bare jeg ser for meg resten av marsipanfiguren.. ÆSJ...

Gjest påsan
Skrevet

Dette var en litt kvalm tråd.. Makan til mange litt lubne bleike? folk som skal prøve å framheve seg selv... Kunne kanskje gjort det mange hakk bedre, det her dro dere vel heller ned...

Gjest nemooo
Skrevet

Hm, jeg kan ikke si jeg er så veldig kåt på lårene mine jeg... Jeg har ikke pipestilkelår heller... :wink:

Skrevet
Marsipanlår.. for et grusomt kvalmt ord.. Kan jo få en hver slank jente til å løpe hjem for å slanke seg, og stramme opp litt.

Verdens gyseligste assosiason. Feite, dvaske, kvapsete bleike lår.. Grøsser bare jeg ser for meg resten av marsipanfiguren.. ÆSJ...

Dette var en litt kvalm tråd.. Makan til mange litt lubne bleike? folk som skal prøve å framheve seg selv... Kunne kanskje gjort det mange hakk bedre' date=' det her dro dere vel heller ned...[/quote']

Hvilke oppskrift bruker dere når dere lager marsipan? Den oppskriften jeg bruker for å lage marsipan gir en marsipan med en fast, glatt -men allikevel litt myk, konsistens. Min marsipan har rene, glatte linjer -smaker søtt, med en svak gyllen farge (litt som vanilje).

Selv har jeg aldri hverken sett eller hørt om marsipan som er dvask, klumpete, feit, bleik eller på annen måte udelikat. Dersom marsipanen dere lager har en dvask, klumpete og feit konsistens anbefaler jeg på det sterkeste å bytte oppskrift (evt. skifte ut mel med mandler, dette kan være problemet uten at jeg skal si det sikkert, da jeg aldri bruker mel i min marsipan, kun "ekte vare", altså mandler). Dersom marsipanen dere har kjøpt har vært dvask, klumpete, feit, bleik eller på annen måte udelikat, forstår jeg ikke hvorfor dere kjøpte den i utgangspunktet, og jeg anbefaler på det sterkeste ikke å spise den iallfall...

------------

Det er vår. Jeg har korte skjørt med strømper under. Jeg synes lårene mine er sexy. Jeg blir kåt av å se på mine egne lår. Jeg blir kåt av å fantasere disse lårene ved siden av hårete mannelår, ikledd blonder og strømper i ulike farger og fasonger.

Hvis noen har et problem med dette er ikke det mitt problem for å si det sånn...

Forøvrig forstår jeg ikke hvordan noen kan få vridd ovennevnte til å definere en lubben og bleik person (personer?) som har behov for å fremheve seg selv.

Vedkommende har kanskje et seksuelt problem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...