Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fy faen så kåt jeg er på mine egne lår i dag!!

Vaniljefargede marsipanlår i sorte strømper med kort skjørt over...

Har ikke klart å konsentrere meg om noen verdens ting i hele dag på jobb!!

*rett hjem og kose seg litt*

Nelle

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg bruker stayups jeg under korte skjørt.....det er mye mer sexy....... :wink:

Skrevet
jeg bruker stayups jeg  under korte skjørt.....det er mye mer sexy....... :wink:

Jeg kan ikke fordra stay-ups. Stay-ups er juks. Strømper og strømpeholdere er det som er greia!

Nelle ;-)

Skrevet

Av ren nysgjerrighet, hva er marsipanlår?

Gjest Daniella_
Skrevet
Av ren nysgjerrighet, hva er marsipanlår?

Hvite lår? :klø:

Skrevet

Jeg er overrasket over at dere ikke intuitivt forstår hva som menes med marsipanlår... :o

Marsipanlår er faste, runde og myke "ekte" kvinnelår. Altså, det motsatte av sånne pipestilker av noen lår som de fleste jenter etterstreber. Merk imidlertid: marsipanlår har ingenting med overvekt eller dissende kroppsflesk å gjøre (jeg vil anta at de fleste av dere pipestilk-tilhengere trodde det...). Altså -rett og slett "ekte" formfulle kvinnelår...

Marsipanlår kommer selvsagt i flere farger. Marsipan kan som kjent være vaniljefarget, eller trukket med sjokolade -eller dersom marsipanen er hjemmelaget og består av halvparten skoldede mandler og halvparten mandler med skall, har den en slags lyse lyse brunaktig "hudfarge". Jeg er "nordisk mørk" med sterke mørke farger, men har svært lys hud -og skolder derfor alle mandlene (haha), derav vaniljefargen...

Var visst bare Kevin som skjønte alt dette...

:ler:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Nei aldeles ikke... kåt selv jeg :sjarmor:

Ordet er da selvforklarende og gir ett tusen liflige assosiasjoner i seg selv.

Takk for innblikket ja! :sjarmor:

Skrevet
Ordet er da selvforklarende og gir ett tusen liflige assosiasjoner i seg selv.

Enig!

*nusse*

Klem fra Nelle :sjarmor:

Skrevet
Pipestilklår? :cry:

Embla-vennen, da! Hvorfor gråter du??

:trøste:

Nelle

Gjest Embla s
Skrevet

Embla-vennen, da! Hvorfor gråter du??

:trøste:

Nelle

Fordi jeg har pipstilklår :grine:

marsipanpipestilker kanskje...? *tørker tårer* :klem2:

Gjest Gjesten
Skrevet
Fordi jeg har pipstilklår  :grine:  

marsipanpipestilker kanskje...? *tørker tårer*  :klem2:

:trøste: Eg og har heilt naturlege marsipanpipestilkar. Alt blir så mykje betre når ein er saman om ting :wink:
Skrevet

Jeg har også tynne lår, men antar at hvis jeg hadde hatt tykkere med den kroppen jeg har, hadde jeg sett ut som en dundrebudeie (klarer dere nå å ikke hisse dere opp, siden dette gjelder kun meg? :P )

Gjest Embla s
Skrevet
:trøste: Eg og har heilt naturlege marsipanpipestilkar. Alt blir så mykje betre når ein er saman om ting :wink:

:ler: Ja, felles skjebne, felles trøst :wink:

(syns forøvrig betegnelsen "marsipanlår" var fin :) )

Skrevet

:ler: Ja, felles skjebne, felles trøst :wink:

(syns forøvrig betegnelsen "marsipanlår" var fin :) )

Marsipanpipestilker er også fint!! Tenk, så deilig de smaker! *slikke seg om munnen*

Har du skoldede mandler, ikke skoldede eller sjokoladetrekk?

:kyss:

(nå fant jeg forresten nusse-smiley'en også)

Nelle ;-)

Gjest Gjesten
Skrevet

Halparten skolda, halvparten ikkje, med ein liten stenk av rosa konditorfarge... :wink:

Skrevet

Vaniljefargede marsipanlår i sorte strømper med kort skjørt over...

Nelle

Må si det skapte ettt deilig bilde i hodet mitt ja..

Nice one Nelle :klappe::blomst:

Skrevet
Jeg er overrasket over at dere ikke intuitivt forstår hva som menes med marsipanlår...  :o  

Marsipanlår er faste, runde og myke "ekte" kvinnelår. Altså, det motsatte av sånne pipestilker av noen lår som de fleste jenter etterstreber. Merk imidlertid: marsipanlår har ingenting med overvekt eller dissende kroppsflesk å gjøre (jeg vil anta at de fleste av dere pipestilk-tilhengere trodde det...). Altså -rett og slett "ekte" formfulle kvinnelår...

:-?

Når jeg hører ordet "marsipanlår" må jeg innrømme at jeg ikke intuitivt tenker at det var noe positivt.

Da tenker jeg hvite feite har-spist-litt-masse-marsipan-lår... er jeg den eneste som gjør det? Blir litt merkelig å angripe folk for å misforstå før noen en gang har gjort det... var hele innlegget et forsøk på å provosere frem at noen "pipestilk-tilhengere" skulle kommentere ordet?

Et "ekte formfult kvinnelår" ville jeg nok heller bare ha kalt for "et ekte forfult kvinnelår"..

Marsipanlår er bare alt for lett å mistolke..Blir nesten det samme som sjokoladelår..og iskremlår...

Mener faktisk at det også er et eget innlegg på Kropp som damen bruker ordet "marsipanlår" på problemene med fedme i benpartiet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...